Fyra stycken, två overdrive, en reverb och en stämapparat.
På tal om ingenting, jag är arg över att milsimempire.com, addic7ed.com och lazygirls.info är nere. Vad ska jag ta mig till?
Printable View
Fyra stycken, två overdrive, en reverb och en stämapparat.
På tal om ingenting, jag är arg över att milsimempire.com, addic7ed.com och lazygirls.info är nere. Vad ska jag ta mig till?
Jag har ingen blekaste aning om vad det är för sidor, och vilka behov de tillfredställer dig. Alltså kan jag inte hjälpa dig.
Jag är mest sur för att de inte fungerar. Addic7ed behöver jag för att hitta undertexter till serier. Visst att de kan ligga nere några timmar för underhåll men det har gått flera dagar nu och jag börjar tappa tålamodet.
Brute, Sista Sekunden, The Specials, Flogging Molly, Bad Religion, Rise Against, Dropkick Murphys och Jello Biafra and The Guantanamo School of Medicine blir det nog.
Jag kollar nu på sista säsongen av West Wing. Riktigt bra komediserie.
Spill det svenske spillet HeroCore i dag!
http://www.remar.se/daniel/herocore.php
Vilka här ska på festival i sommar? Inte jag i alla fall.
Det blir nog inga festivaler för min del. Eller det blir Pretzeltown i Södertälje, men den e ju gratis. I övrigt blir det nog ingenting.
Som vanligt hade jag planerat att åka på festival men sedan tittade jag ut genom fönstret och upptäckte att det hade blivit juni.