Det är en extern. Totalt har jag två stycken 500 GB, två stycken 250 GB och nu en på 1 TB.
Printable View
Det är en extern. Totalt har jag två stycken 500 GB, två stycken 250 GB och nu en på 1 TB.
Totalt antal externa? Min far köpte en extern. Det är nu min intärna på 500 GiB, eftersom kommunikationen via USB slutade att fungera men SATAn gick bra.
Tele2 är verkligen usla på kundservice. Idag fick jag för tredje gången tillbaka min ansökan om autogiro då de hävdar att jag har angett fel kundnummer, vilket jag inte har gjort.
Säg det igen och fråga hur ni ska lösa problemet. Du har angivit rätt, och de säger att det är fel - så hur ska ni klara upp det tillsammans? Vänligt och bestämt.
Det visade sig att Tele2 har i flera månader, eller rättare sagt, från början, skrivit fel kundnummer på mina fakturor. Ibland undrar man ju alltså.
Det var klumpigt.
Jag funderar på att köpa en ny mobiltelefon. Ska jag köpa en Samsung i9000 Galaxy S eller en HTC Desire?
Jag har ingen erfarenhet av någon av dem, men jag skulle nog ändå svara "nej" på den frågan.
Det är de enda alternativen som finns, annars måste jag vänta tills något nytt kommer. Och iPhone är det inte tal om!
Jag förstår inte varför man ska vilja göra allt det som man kan göra med mobiltelefonerna. De har för mycket, anser jag.
Men vad har respektive för för- samt nackdelar? Jag kanske kan hjälpa till i resonemanget ändå.