Okej, vad bra. Problem solved. Så han är död? Jag hörde om det men inte sett någon nyhet så då glömde jag bort det. Har dock inte tittat på TV i veckan men brukar kolla lite nyheter på Internet. Där ser man.
Printable View
Okej, vad bra. Problem solved. Så han är död? Jag hörde om det men inte sett någon nyhet så då glömde jag bort det. Har dock inte tittat på TV i veckan men brukar kolla lite nyheter på Internet. Där ser man.
Mysteriet är löst. Men problemet kvarstår, att våra inlägga är bortspolade.
Jag brukar försöka att se på nyheterna på tv. Men jag kollar på diverse nyhetssidor på Internet under dagarna. Sällan läser jag tidningar, men det händer också stundom.
Tur att vi kommer ihåg vad vi skriver i alla fall. Underlättar ju när inläggen försvinner!
Exakt samma här angående nyheterna, btw.
Ja. Det är klumpigt av dem att tappa bort dem sådär. Det finns faktiskt teknik för att automatiskt säkerhetskopiera. Och inläggen var inte så värst nya.
Nu när mina föräldrar är bortresta så har de dessutom avbeställt Dagens Nyheter, som vi annars får hem om morgnarna.
Det är ju bra att få tidningen med posten. Då har man anledning att läsa den. Jag får Västerås tidning en gång i månaden, sådär när alla får den. Det är bra att ha koll på vad som händer i Sverige och i världen!
Men om man inte har vanan i så är det svårt att ta sig tiden att läsa tidningen. Jag bläddrar bara igenom Mitt i Huddinge när jag ser den.
Fast jag har hört att de bästa nyheterna får man på avpixlat.info, swedenconfidential.info och nationell.nu. Jag tror inte på det.
Mjo precis. Jag läser sällan papperstidningar nu för tiden..
Ja, där får man oftast nyheterna ur ett annat perspektiv, om inte annat. I alla fall på avpixlat, de andra sidorna hade jag inte sett innan.
Det är galet vad konstiga saker folk får för sig.
Jag tycker kommentarerna till artiklarna är mest läskiga...
Ja. Och de finns på alla nyhetssidornas kommentarsfält. De dyker till och med upp på YouTube när videon är det minsta politisk.