Då kan vi släppa Rickard. :-)
Det står alltid heltimma, så 8:00. Så det står att en föreläsning är 8:00-10:00 och nästa 10:00-12:00.
Om man lyssnar och växlar mellan låtarna hör man det rätt tydligt under första minuten. Introna påminner om varandra, sedan kommer sången in, sedan kommer fler instrument in och sedan refräng. Refrängerna är inte för lika sedan.
Offspring har jag också ett tiotal singlar med samt Club Me, A Piece of Americana, Happy Hour och Greatest Hits.. AFI har jag bara deras första tre album, samt All Hallow's EP där Total Immortal är med. De efterföljande skivorna är faktiskt ganska bra, så de borde jag köpa. Inga Blink 182 men Anti-Flags The Terror State. Anti-Flag borde jag köpa någon till. Sedan är det en ett gäng samlingsplattor. Jag hade
Hoppas att WCR inte är samma dag som Bad Religion spelar. Det vore lite surt. Men är Grönan mycket billigare, så det kanske blir värt det. WCR kanske lägger sig dagen efter, på en fredag då. Då kan man se Bad religion två dagar i rad.
Jag skulle bara kolla så att du kunde dina sedlar. Först skrev jag "två Jenny", sedan höll på att skriva Vasa men det hade du nog inte gått med på. Det ska nog gå bra, den 22:a. Mitt telefonnummer finns hos Eniro. Så kan vi ordna med grejorna.
Det kan jag tänka mig. Hade han bara sagt att Dexter hade lämnat dem så hade det gått att klippa bort och sedan bara fortsätta. Om det är något roligt som man ska skoja om så brukar det kunna vara knepigare att hålla masken. I övrigt försöker jag inte ljuga. Det kan ibland vara smidigare att inte svara rakt.
Om Self Esteem var en av de sista spåren på Smash hade kanske gått bra att låtsasglömma. Så vidare vi inte är på första konserten så skulle vi nog ha koll på om de gjorde det eller inte. Det vore bättre om de lade in någon annan låt som de inte spelat på (nästan) varje konsert sedan 1994. :-P