Visst har man senap på toast?
Printable View
Visst har man senap på toast?
Jag brukar inte ha det, men det är säkert gott. Btw, jag skulle ju säga till när Carrie Underwoods nya album kom ut. Det är ute nu. Jag fick det idag.
Okej, vem fan är det som trollar?
Seriöst trött på Microstore nu! När jag pratade med dem i måndags sa de att de skulle skicka en retursedel så jag kunde returnera boxen. Nu är det fan torsdag och jag har inte sett röken av nån retursedel. Försökt ringa dem i 45 minuter nu men inget svar. Gahh!!
Du får gå hem till dem och fråga vad det är som händer. Det där låter ju verkligen inte bra.
High five på dåliga affärer!
Tänker inte köra 8 mil enkel väg för att upptäcka att de inte är där eller inte har nån annan Xbox på lager. Det är därför jag har ringt som fan idag, för att höra om jag kan komma dit och byta mot en fungerande. Nu är det dock ingen idé att ringa längre eftersom jag ändå inte hinner. Får väl ringa imorrn igen. Så jävla trött på't!!
Jag kollar på Brothers and Sisters.
Fick fanemej retursedeln idag, ibland kan man undra vad fan de sysslar med på posten. Åkte iaf och skickade paketet med en gång så förhoppningsvis har jag en fungerande Xbox i slutet av nästa vecka.
Nu blir det fredagsmys.
Jag har tenta i morgon, önska mig lycka till.