Nej, egentligen inte. Jag gjorde skolarbete först i några timmar och sedan åt jag semlor. Jag vet inte om jag ska hata eller älska "combine"-funktionen. Den är störande, men ändå smart.
Printable View
Nej, egentligen inte. Jag gjorde skolarbete först i några timmar och sedan åt jag semlor. Jag vet inte om jag ska hata eller älska "combine"-funktionen. Den är störande, men ändå smart.
Jag googlade på YouTube efter "windows 7 combine" och fick fram att de kan sätta ihop hårddiskvolymer. Är det det du syftar på? Det har länge varit enkelt i GNU/Linux-miljöer med hjälp av GParted.
Nej, jag vet inte vad funktionen heter, men den jag syftar på är är programikonerna i aktivitetsfältet. Det blir jobbigt om man har flera fönster av samma program uppe, då varje gång man ska växla så måste man ner till ikonen och sedan välja fönster. Är säkert en vanesak, men jag stör mig lite på den.
http://images.appleinsider.com/windows7-20081028-1.jpg
Okej. Skulle jag skaffa Windows 7 skulle jag byta till det klassiska Windows-utseendet så fort som möjligt. Har gjort det på föräldrarnas Vista-dator och hade det i XP tidigare. Jag förstår verkligen hur folk klarar av det blåa och gröna XP-temat. De andra förinstallerade var inte mycket bättre.
Grejen är att combine är smart men det tar tid att lära sig.
Alt + Tab FTW
Det jag inte gillar är hur bakgrunden försvinner när man "kikar" på ett fönster.
Jag ogillade också det i början men som du säger så är det en vanesak.
Jag ska nog formatera datorn snart. Har Windows 7 Ultimate nu, har Premium mindre systemkrav tro?
Vad är det för skillnad på de olika versionerna?
Ingen aning.