Pro life
Low taxes
Pro war on terror
Obama säger aldrig konkret hur han ska förändra saker. Hillary hade varit bättre.
Carrie Underwood is the reason God made Oklahoma.
Jag anser att terrorism utgör ett hot mot den fria världen och alla demokratier.
Abort är jag emot då jag anser att med abort så avbryter man den livsframkallande processen. Det är ett människoliv redan vid befruktningen.
Last edited by DexterWannabe; 10-23-2008 at 12:00 PM.
För att de är islamister är vill motverka västinfluenser till varje pris. Koranen förespråkar fred och jihad ska bedrivas med fredliga medel.
Ja ungefär. Jag hajar inte alls DWs argument. Säg att det gäller två tonåringar som har lite trevligt på fyllan, glömmer skydda sig och vips blir tjejen gravid. Då ska de alltså vara tvungna att behålla barnet trots alla bekymmer det skapar för alla inblandade. Eller ett mer drastiskt exempel: Kvinna blir våldtagen och genom våldtäkten blir hon gravid. Ska hon då vara tvungen att behålla ungen, DW? Låter inte vidare vettigt.
Förbeställt GH:World Tour. Känns nästan lite pinsamt att vara så förbannat nörd på ett tvspel när man är 24 år men inte kan jag hjälpa att det är så roligt.
Barnets rätt till liv väger tyngre än kvinnans obekvämhet över situationen.
Eftersom det här är en moralisk fråga och inte i grunden en politisk, så kan man inte bara avfärda DW's argument. Det handlar helt enkelt om vilket liv man värderar mest. Det är olika för var och en, och har ingenting med politisk färg att göra.