En tvådagare vad? Jag hänger inte riktigt med.
En tvådagare vad? Jag hänger inte riktigt med.
två dagars, backtoback offspring gig?
The Offspring's Video Vault
Yes, två dagar med Offspring.
Det skulle jag gå med på. Självklart. Men det vore skönare om man kunde ta bara en dag, fram och tillbaka, som ni. Det var det jag menade.
Vi var i London måndag till fredag, så det var nog det som blev lite långtråkigt. London är inte en speciellt fin stad, och vi hade varken jag och min kusin är några som vill se massa saker. Då åker man dit för det, nu var vi där för Offspring (och NOFX). Bristol var bättre. Det var bättre vandrarhem där, och finare stad.
Jo, det var ju ganska skönt att åka hem igen direkt. Kändes ändå som om man varit borta en vecka typ. Det var en lite dum dag dock pga det med drottningen... Min bror hade inte varit i London tidigare så vi tänkte försöka ta en snabb sight seeing till fots och bara titta på sevärdheterna, skulle bli ungefär 5 km att gå. Men eftersom kungligheterna skulle åka genom stan så var det avspärrat, poliser och massor med folk som stod och väntade, så vi startade på Oxford Street, kom till Piccadilly Circus och strax innan Trafalgar Square så kom vi inte längre. Vi gick och gick och gick och försökte ta oss runt avspärrningarna som vi inte visste alls hur de gick. Slutade med att vi kom till Hyde Park, tog världens omväg för att försöka komma runt till framsidan av Buckingham Palace, tröttnade och tog tunnelbanan tillbaka till Shepherd's bush istället... Blev drygt 2 timmar promenerande i stan och ont i fötterna, inte planerat.
Det var länge sedan jag var i London, innan förra veckan. Nästa gång de spelar i London, givet att de inte kommer hem till oss, så får det inte vara under ett jubileum. Hade nog varit lite intressant att ha sett någonting.
Så Sverige förlorade i går. Det verkade komma som en överraskning för några att det Svenska herrlandslaget i fotboll inte är bra. En bra spelare, ungefär.
Ja, jag har inga större förhoppningar på svenska laget precis...
Folk borde vara mer som du är i det. Jag har svårt att se varför folk över lag är så intresserade av att se på fotboll. Spela kan vara roligt, men inte att se på det. Det blir så sällan mål i förhållande till speltiden. Ishockey är det åtminstone fart i även när det inte blir mål.
Ja, jag har ganska svårt för fotboll, hockey och de flesta lagsporterna överhuvudtaget. För mig är det roliga lekar som har förvandlas till livsviktiga tävlingar som kostar alla länder enorma summor pengar och gör att man måste gripa ett hundratal vuxna människor som inte kunde leken tåla... (tänker på slagsmål igår mellan supportrar)
Tipstävlingen jag är med i är givetvis inofficiell så att jag inte stödjer något som jag inte vill stödja, har en bekant som startar tipstävlingar till större evenemang (Melodifestivalen brukar också tippas...)
Det har gått från att vara ett substitut för krig, till faktiskt krig. Fast utan några segrare och förlorare.
Fast för Melodifestivalen får man veta vinnaren redan innan tävlingen har börjat. Bara att läsa Aftonbladet.