Haha ja, så är det ju, att vibrationerna snarare känns i kroppen än hörs. Det var det jag menade men inte riktigt fick fram, att det är svårt att förstå hur ljudet kan vara så lågfrekvent att det knappt hörs men känns. Rolig "gräns" liksom mellan att känna och att höra.
Aha. Var det någon minifestival med flera band på Gröna Lund då alltså? Den gången vi missade tåget var det jag, min bror och Isaacs bror. Vi skulle ta tåget till Västerås allihopa, men min bror bor egentligen i Uppsala. Så vi letade efter bussar eller något men det gick inget mer alls för kvällen förutom ett tåg till Uppsala. Så vi fick åka dit istället och sov hos min bror och tidigt på morgonen efter tog vi en buss till Västerås. Det som tog tid var kön till garderoben efter konserten, vi hade nog hunnit precis om inte tunnelbanan blev tvungen att stå stilla i några minuter på ett ställe. Vi sprang allt vi hade från tunnelbanan till tåget, och såg tågets bakljus försvinna. Så det hade precis gått, 10 sekunder innan vi kom fram.
Ja, jag läste några recensioner efteråt och det verkar som att folk tyckte den var måttlig bara. Jag ser ändå relativt mycket film, framför allt mycket skräck, och jag tyckte den här var riktigt bra efter att ha sett många nya dåliga skräckfilmer som inte alls är läskiga.

Reply With Quote