Och det kan bara du veta.
Och det kan bara du veta.
Ska jag köpa Bulk Image Downloader för 30 dollar, trots att det inte kan ladda ner png?
Carrie Underwood is the reason God made Oklahoma.
Jag sökte lite på Google för att se vad den göra, och det verkar som det enkelt kan göras med ett skript.
Enligt tillverkaren ska BID stödja png-filer men det funkar inte för mig. Har du länk till skriptet?
Jag syftade på att du kan lägga ner egen tid och göra ett skript.
Du får kontakta BID och påpeka den bugg du har funnit.
Skript kan jag inget om tyvärr.
Är det bara jag som stör mig på att man inte kan välja hur mapparna ska se ut i Windows 7? Det är ju idiotiskt att alla undermappar måste ha samma storlek på ikonerna.
Som med det mesta så är man oftast inte ensam om åsikter. Jag har inte använt Windows 7, och har därför ingen åsikt.
Nej, DW. Du är inte den enda som stört dig på det.
En annan sak jag störde mig på var att om man använder MSN och klickar på den fula (uppenbara Mac-ripoffen) symbolen på startmenyn så kommer det upp en massa små fönster varvid man där ska klicka sig vidare till rätt PM. Inom ett par sekunder vid den där extra lilla menyn så kommer alla fönster dessutom tillfälligt minimeras automatiskt till ingen nytta. Helt sjukt omständigt och onödigt.
Jag kör inte Win7 längre.
Btw... jag äter stekt kapitalistsvin! Wallenbergare... höh höh höh hööööh!
=======>CLICK HERE IF YOU DONT FEEL LIKE CLICKING ANYWHERE ELSE!<=======
Jojan, jag vänder mig till dig som kan teknik, kommer Service Pack 1 att fixa alla störiga funktioner i Windows 7?