För ett par år sedan lanserade dom julmust i finland.
För ett par år sedan lanserade dom julmust i finland.
=======>CLICK HERE IF YOU DONT FEEL LIKE CLICKING ANYWHERE ELSE!<=======
Var det inte i nyheterna i julas, eller om det redan var julen innan, att man skulle börja exportera julmust i stora skalor till USA.
Those outside Sweden who are curious to try julmust might be able to purchase and sample a bottle from a nearby IKEA store.[7] However, availability is not guaranteed; one is most likely to find it in stock in early December. Kristall Beverage Inc. in Massachusetts, USA bottles julmust for sale in the USA.[8] In November 2004 PepsiCo marketed a product somewhat similar in taste to julmust in the United States called Pepsi Holiday Spice. It was on sale during the 2004 and 2006 Christmas seasons. Recently Julmust has also become available at some Cost Plus World Market[9] stores.
Jag har aldrig gillat julmust. Jag föredrar Coca Cola.
Carrie Underwood is the reason God made Oklahoma.
Undrar hur amerikanarna uttalar julmust då. Amazing Atheist (youtubare) försökte säga "smorgoesbordk" för några dar sen. Det var alltså smörgåsbord. I den här farten kommer svenska bli ett världsspråk.
Nytt South Park inatt förresten! Det gör vi vågen för! Man ser dom på www.xepisodes.com.
Randy vill röka medicinsk marijiuana och måste skaffa sig en "condition". Randy är fan bäst...
Sen är det Chartas julspelning imorrn på 44:an!
Det gör vi en tröttsamt glädjande traditionell vågen för!
Last edited by Satanic_Surfer; 03-31-2010 at 09:45 AM.
=======>CLICK HERE IF YOU DONT FEEL LIKE CLICKING ANYWHERE ELSE!<=======
Jag var nyss och handlade, inte så skoj.
Vad vad det för handling?
Mat. Men jag köpte mycket godis och en stor belgisk chokladlängd.
Det kändes som fredag igår, tyckte jag.
Last edited by Jojan; 04-02-2010 at 04:08 AM.
Samma här, men idag ska jag äta glass och godis för att hedra att Jesus dog för våra synder.