När ska man lära sig att kvinnor är omöjliga att förstå? Förmodligen aldrig. Kommer väl gå igenom hela livet och försöka begripa sig på dem.
Ny arbetsvecka på g! Alltså snart helg igen, nice.
När ska man lära sig att kvinnor är omöjliga att förstå? Förmodligen aldrig. Kommer väl gå igenom hela livet och försöka begripa sig på dem.
Ny arbetsvecka på g! Alltså snart helg igen, nice.
Vad har hon gjort nu då?
Carrie Underwood is the reason God made Oklahoma.
Ingenting. Och det är väl det som är grejen. Inte ens halvnära att nåt intressant hände liksom. Ganska förvirrande med tanke på att det var rätt nära att vi skulle sova ihop igår natt. Men men, ska på krogen tillsammans på fredag så jag får försöka kapa henne då. Mycket lättare med alkohol!
Fjärde sidan nu. Grymt! :-)
Redan? Du börjar mjukna.
Jag tycker vi ska försöka hålla tråden mer sammanhängande den här gången. Den förra var snarare en mikroblogg i forumformat. Därför presenterar jag två möjliga kandidater till det ämne som nu kommer kanta tråden; Israels fördömande av av Aftonbladets antisemitiska artikel och Nightvisions nya flickvän.
Carrie Underwood is the reason God made Oklahoma.
Mohammedkarikatyrer är så ute. Nu är det nya tider och nya moralpaniker. Judarna ger sig in i spelet (ja, det är ju OS i moralpanik) med att kräva att svenska staten också ska tycka Aftonbladet är nazister. Vad tror ni nästa kontring blir? Kanske Scientologerna kräver skadestånd från Darth Vader för obetalt underhåll till Luke? Samt kräva ursäkt och kalla honom nazist. Vem vet. Men förvånad kommer jag inte bli iallafall.
=======>CLICK HERE IF YOU DONT FEEL LIKE CLICKING ANYWHERE ELSE!<=======