Gubben och tanten som stod före mig i kön lade varenda jävla artikel på rullbandet med streckkoden åt rätt håll, t.o.m en liten chokladbit. Detta tog givetvis extra lång tid och jag började känna irritation. Helt plötsligt försvinner tanten iväg för att lägga tillbaks nån jävla grej som de tydligen inte skulle ha. Ett ögonblick senare försvinner även gubbjäveln precis när han ska betala! Gaahh!! Efter ett par minuter kommer tanten tillbaka och betalar och därefter återvänder även gubbfan. Jag ville skrika något.
Åkte ner till Hultsfred idag med mitt skrivbord och lite annat smått. Köpte en byrå och en fåtölj för 130 kronor. Nice. NU är jag hemma, schleten som bara den.
Nightvision, du borde köpa en död ko som du hänger upp källaren. Så när du blir arg så går du ner och bankar skiten ur kon.
Carrie Underwood is the reason God made Oklahoma.
En halvdöd kines?
Synd. Det är kul att slå på saker när man blir arg.
Jo jag vet. Har ju slagit sönder en jävla massa tangentbord och möss i mina dagar. Lite aggressiv kanske jag är ibland då.
Samma här, jag slog sönder min gamla mus när Windows inte ville leka. Fast nu har jag spillrans nytt tangentbord och mus så de kommer jag aldrig slå på. Ett bra tips är att sparka på saker. Soptunnor, bänkar, vad som helst. Hemlösa till och med.![]()