Jag gav efter för nyfikenheten och lyssnade på låten. Den var ju inte alls bra. Jag är besviken och hoppas att den låter bättre i studion.
Jag gav efter för nyfikenheten och lyssnade på låten. Den var ju inte alls bra. Jag är besviken och hoppas att den låter bättre i studion.
Carrie Underwood is the reason God made Oklahoma.
=======>CLICK HERE IF YOU DONT FEEL LIKE CLICKING ANYWHERE ELSE!<=======
Nja, chansen finns ju. Men det känns lite som man varit med om det här förut. Man hör en live inspelning av en ny låt innan den officiellt släpps. Men då har jag tyckt det låtit helt okej från början. Fast sången brukar ju vara väldigt central i Offsprings låtar, kanske låter den bättre om sången är mer framträdande och den där melodislingan inte tränger sig igenom lika mycket. Vi får väl se.
Jag kommer nog inte få ut ur skallen att det låter som Foo Fighters låt. Som att Rise and Fall låter som Green Day.
Jag hoppas verkligen att de lägger av efter det nya albumet.
http://www.youtube.com/watch?v=0Qt3smwSBx8
Hårda fucking bud
Varför? Vore ju bättre om dom tog sig i kragen istället.
Som det är nu så spelar dom ju varken musik som den gamla publiken är helt nöjd med eller musik som är kommersiellt gångbar. Dom har liksom hamnat nånstans mittemellan. Jag tyckte dom gjorde sig rätt bra som skatepunk band. Och än idag också, i de låtar de faktiskt spelar den stilen. Men dom verkar skjuta åt alla håll numera, blir väldigt spretigt. Hatar att säga det var bättre förr, det låter så illa meneeeh...![]()
Jo, men samtidigt så vill jag att de ska sluta på topp. Eller någolunda topp.