BOF och möjligen Nightvision. Vi andra är nog inte det, tror jag.
BOF och möjligen Nightvision. Vi andra är nog inte det, tror jag.
Idag sålde jag den sista delen av min forna förstärkarrigg. Najs. Jag är typ rik.
Carrie Underwood is the reason God made Oklahoma.
Mitt Nintendo 64 vägrar fungera på min HDTV, jag fattar ingenting. Har både RGB scart och komposit sladdar. Skaffade en ny n64:a, samma sak där. Min TV hatar n64 av någon anledning. De funkar prima på alla andra TV apparater och alla andra konsoler jag äger (både äldre och nyare) funkar prima. Ingen har lyckats knäcka detta mysterium. Möjligen är Nintendo 64 inne i någon sorts tonårsrevolt just nu.
=======>CLICK HERE IF YOU DONT FEEL LIKE CLICKING ANYWHERE ELSE!<=======
Jag tror inte det är så mycket fel på din konsoll, och inte heller din TV, utan gränssnittet mellan dem.
why has this thread not been closed yet.
Det visar sig att äldre Nintendo 64 spel displayar 256 × 224 eller 320 × 240 då senare släppta 64 spel displayar 480 x 576 i PAL. Sätter jag på TV:n och trycker igång Nintendot känner TV:n inte av signalerna alls. Sitter däremot ett senare släppt spel i Nintendot i så funkar det, jag måste alltså sätta på ett senare spel, stänga av det, sätta in ett tidigare släppt spel och sätta på det igen för att TV:n ska känna av exempelvis Mario 64.
Helt sjukt absurdt. =/
Borde kunna ställas in på TV-apparaten, anser jag.
Jag har eventuellt liknande problem när jag försöker spela NES-spel på Wii med komponentkabel.
Hi där, ursäktar sig mig för hoppa i din konversation, men jag skulle inte kunna hjälpa men skulle kunna märka din angår för batteri livet av elektronik (telefoner). En enkel två-del lösning är då följer: 1) har 2 batterier på-hand på alla tider 2) bara anklagar batteriet av när det är fullständigt död och i ohyggligt behov recharging.
Batteri liven för de flesta elektroniken låter något kalla ”minne” och de tenderar att fungera för en varaktighet av tid av som de var sist van vid - det är varför det finns en disparity mellan användare som säger batteri livet är 3 timmar eller 2 dagar. som. Vad händer här är att användare är recharging deras batterier innan det alla förbrukas. Det är varför det är bästa att förbruka ett batteri fullständigt före recharging det. Men, behöver du ha 2 batterier i beställning att utföra det.
The g Factor is to be God-smacked...
Den där skriver ju värre än BOF.