Jag diggar nya skivan som FAN än så länge!
Ser fram emot att få cd:n nu för kvaliteten från piratebay är inte den bästa. Måste ju bränna en skiva till bilen om jag inte får skivan i posten på tisdag, för då ska jag ut och åka och hur ska jag klara mig utan Days go by? Det enda jag lyssnat på sedan i tisdags.....
Tack vare Days Go By har Offspring klättrat 3 placeringar på min lastfm
Men vad är egentligen grejen med titeln och omslaget? Det återspeglar EN av låtarna! För övrigt passar det inte in överhuvudtaget. Absolut deras sämsta omslag nånsin.
Den börjar närma sig det bästa de gjort sedan Americana, iallafall i min bok, feta låtar, de fetaste är sjukt feta, feta, feta... sen är väll inte OC guns sådär jättebra, men den funkar
Dividing/slim pickens är nog fan bland det bästa de gjort
The Offspring's Video Vault
Håller med, absolut det bästa sedan Americana. Jag gillar OC Guns, det var kärlek vid första ögon(öron?)kastet för mig. Men någon favorit kan jag inte välja för jag har typ 6 st som jag värderar upp till skyarna. Titelspåret, CC och All I Have Left is You ser jag som de svagaste låtarna men jag gillar dem också.
Albumet som helhet är riktigt, riktigt jävla vasst!
Jag skickade ett sms till Stefan (Amiralanal) om att Offspring skriver autografer den 26 juni. Förhoppningsvis är han i närheten, och kanske tar med sig en present hem till mig.
Nu har jag också beställt tågbiljett till West Coast Riot!