Tackar så mycket!
Än så länge ser det ut som om det ska bli okej väder i veckan. Vore ju förstås perfekt med en varm och solig torsdag!
Tackar så mycket!
Än så länge ser det ut som om det ska bli okej väder i veckan. Vore ju förstås perfekt med en varm och solig torsdag!
Inte för varmt och soligt. Lagom är nog bäst. Sommarvädret kom när jag slutade sommararbetet. Det är inte skönt att gå och lägga sig tidigt, och vakna tidigt när det är varmt när man ska försöka sova. Jag har fortfarande täcket kvar i lakanet. Jag tog av det ett tag, men hade täcket kvar i sängen. Oftast vaknade jag med det på, eller vaknade av att jag fick ta på mig det för att det var kallt.
Last edited by Jojan; 07-21-2012 at 02:24 PM.
Jag har utvecklat ett system när jag lyssnar på DGB.
Jag lyssnar på spår 1, 3, 5, 10, 11, 12. Oftast i den ordningen. Ibland lägger jag till spår 2 och 9. Jag har enbart lyssnat på den fysiska skivan i bilen, så det har blivit en del hoppande.
Skivan är i överlag en besvikelse. De spår jag gillar är som tur är riktigt riktigt bra.
Nästa vecka kommer att bli intensiv för mig. Kommer landa på tisdag kväll efter nästan ett dygns flygning. Min familj flyger utomlands på onsdagen så ska försöka träffa dom innan dom åker. Måste fixa tågbiljett till WCR samt ett boende i GBG då jag även ska se Bruce Springsteen dagen efter med Therese och hennes familj. På lördagen har vi återträff i stockholm med min pluton från lumpen.
Jag tror att det är ganska fullt i Göteborg. Det vore om du känner någon som bor där i krokarna.
Jag tycker också det är skumt. Tror nästan att låten är en medveten pik mot Green Day.
Slim Pickens Does the Right Thing and Rides the Bomb to Hell måste vara min favorit på det nya albumet.
Fan också, jag är väldigt sugen på att se Anti-Flag igen. Såg dem 2009 på Siesta festivalen om jag inte minns fel.
De tycks ha tagit bort den funktionaliteten från forumet. Men, utan att ha testat själv, så verkar man kunna använda IMG-klamrarna i sina signaturer.
Jag har kommit på att efter WCR när jag har sett Anti-Flag, Against Me! och Rancid, så har jag sett typ alla de band som är värda att se för mig som jag lyssnar på. Det skulle väl vara Misfits som saknas.
Med Rancid har jag sett(nästan) allt. Utom The Specials & Massa utdöda band
Misfits vore en dröm, men jag vill inte se Danzig köra live låtar med Doyle, för danzig är bevisligen kass just nu, jag vill inte se "the new misfits" för att Jerry Only inte kan sjunga, men däremot tänker jag se Marky Ramones Blitzkrieg som kör både Ramones & Misfits låtar, ja, iallafall nåra ur Michale Graves Eran & så är ju Michale Graves själv med, så det kommer bli spännande.
Om de nu inte bara kunde enas, slå ihop Misfits & Misfits 95, med både Danzig och Michale Graves på sång, DET hade varit något
The Offspring's Video Vault
Det gäller mig också. Med Rancid har jag nog sett det mesta i min skivsamling, men undantag för de gamla och döda. The Specials spelade på West Coast Riot 2010. Dem såg jag.