Det är läskigt. Jag brukar inte se sånt så mycket på andra nyhetssidor. Kanske tas det bort i större utsträckning där? Men på youtube finns väl alla möjliga människor och kommentarer...
Det är läskigt. Jag brukar inte se sånt så mycket på andra nyhetssidor. Kanske tas det bort i större utsträckning där? Men på youtube finns väl alla möjliga människor och kommentarer...
Jag tror att de flesta andra nyhetssidor har tagit bort anonymitetsmöjligheten för att skriva inlägg. Man brukar behöva logga in med något konto. Men jag gick in på svd.se för att kontrollera, och där tycks det vara helt borttaget med kommentarer. Förmodligen diskuteras det genom Twitter och personers egna blogginlägg istället.
Thank you. May I ask why?
Det beror på vad artikeln handlar om. Nyheter är vad de är, och man ska inte bara ta sina nyheter från en källa, så att folk ska hålla på att kommentera dem är litet underligt. Annan sak är det med debattartiklar, men dessa är oftast riktade till någon som ska svara. Dessutom är kommentarsfälten inte ett så bra forum att diskutera i. Så jag ser det lite betydelselöst att ha dem där. Vill man kommentera kan man göra det på andra platser. Men å andra sidan är ingen tvungen att läsa dem.
Ja. Men baserat på antalet inlägg som matrix57 har gjort och deras innehåll (det andra inlägget) tror jag att det bara är tomma ord av en bot.
Jag ler när Elders kommer upp på spellistan och får en skön känsla när jag tänker på vad som hände London för några månader sedan.
Men ibland är det intressant att se andras reaktioner på vissa nyheter. För att man är lite nyfiken!..
Förstår det! Jag laddade ner den där filminspelningen från första kvällen och tittar på den då och då. Det bästa är Session, när allt går igen och jag minns hur alla sjöng så högt att jag bara hörde publiken, inte Dexter. Och sen Self Esteem när publiken får sjunga hela första stycket på egen hand! Oftast är det ju bara första raderna. Mycket fina minnen!
På theoffspring.eu finns de att ladda ned, tar ganska lång tid men kul att ha! Det var Greekoldfan som köpte och laddade upp så tacka honom!
Tror länken ska funka:
http://theoffspring.eu/item/2012-06-...sh-empire.html