Min barndom försvinner i en rasande takt. Jackson dog, Spiderman tidningen lades ner och idag kom nyheten: Super Play läggs ner.
Min barndom försvinner i en rasande takt. Jackson dog, Spiderman tidningen lades ner och idag kom nyheten: Super Play läggs ner.
=======>CLICK HERE IF YOU DONT FEEL LIKE CLICKING ANYWHERE ELSE!<=======
Jag åt en glass till. Crazy.
SS, du är ju bra på konspirationsteorier och beskyller staten för allt, vad tror du om Artic Sea?
Carrie Underwood is the reason God made Oklahoma.
DW, du får mig att låta som en borgare ju, hehe. Jag tror kaparna gav sig av, media har ju uppmärksammat det rätt väl och kapare brukar väl föredra att inte omnämnas. De hade nog hoppats (och krävt) att rederiet skulle varit tysta om det. Rederiet hävdade väl också att de inte alls hade fått nåt krav på lösensumma när den nyheten först dök upp. Och stämmer det så kan man alltså säga att de räddades av massmedia. Lär ju vara svårt att gömma ett helt skepp med besättning om alla vet att det är kapat.
Last edited by Satanic_Surfer; 08-17-2009 at 02:47 PM.
Jag tror tvärtom. Det fanns aldrig några kapare. En intern affär inom ryska försvaret har gått åt pipan och ryssen försöker reda upp allting. Att någon skulle kapa båten två gånger, segla till Frankrike och sedan begära en lösensumma som är löjligt låg bara för att försvinna spårlöst utanför Cape Verde håller inte.
Akta er för ryssen.
Du har tydligen bättre koll på det än jag. Men ja, det låter rätt skumt. De ska ju tydligen förhöra besättningen nu, vad tror du dom kommer säga då?
Besättningen kommer nog hitta på någon historia om hur somalier kapar ett timmerfartyg i Östersjön för att bygga en katapult som de kan använda för att anfalla andra fartyg med. Det känns mest troligt att besättningen själva har gömt båten och ryssen försöker dölja anledningen.
Idag var jag hos Försäkringskassan. Det var över på en kvart och kändes ganska onödigt.