Va då? Norrmen har absolut humor. Jäg begriper mig inte på dig. Varfor har inte norrmen humor?
Svenska fördomar. Dra ett skämt.
Carrie Underwood is the reason God made Oklahoma.
Imorgon muckar jag
Grattis, hur ska du fira?
Ah, jag följer bara HIMYM, The Big Bang Theory och nu Scrubs. Men jag måste säga, Scrubs är inte kul längre. Det finns ju ingen logik längre, hur kommer det sig att alla plötsligt är lärare? Kunde dom inte bara gjort en helt ny serie?
Alla är inte plötsligt lärare, bara Cox och Turk. Mer av en förklaring kunde behövts, än att de rev gamla Sacred Hart och byggde nytt. Bill Lawrence ville göra en helt ny series som en spinoff, som framförallt inte hette Scrubs. Antagligen ville TV-bolaget inte byta namn, men det verkar dock heta "Med school" som en undertitel.
Jasså, de rev Sacred Heart. Där ser man vad man missar. JD, Turk, Dr Professor Cox och Bobcat är ju alla lärare. Denise blev ju doktor på tre röda och de nya karaktärerna känns bara som en dålig upprepning av tidigare säsonger. plus att skämten håller ännu lägre nivå än förr. Inte bra alls. Men jag fortsätter att titta bara för att det är kul är de driver med australiensare.
Bland det första som sägs av JD i första avsnittet är "They tore down the old crappy hospital, and rebuilt it on the med school campus. I'm just back to teach some classes.".
JD är inte lärare i samma definition som Cox och Turk är. Kelso är också lärare, det har du rätt i. Han ska komma tillbaka lite då och då, enligt källor. Men JD är fortfarande en läkare. Det är, så vitt jag vet, likadant i verkliga livet att vanliga läkare ger föreläsningar.
Det hade ju fungerat mycket bättre om de istället för att riva Sacred Heart och bygga en skola, hade haft kvar den gamla stilen men fokuserat på Lucy och det nya gänget. På detta vis hade serien tagit en ny vändning, det hade blivit nya skådisar samtidigt som de gamla karaktärerna fortfarande hade kunnat göra små inhopp här och var.