Onks toi Haaparanta jossai pohjoisruotsis?![]()
Onks toi Haaparanta jossai pohjoisruotsis?![]()
I'm not a trendy asshole do what i want do what i feel like.
^Haaparanta on jossain siinä Tornion lähellä Suomen puolella. En kyllä tiedä mihin tämä liittyi, mutta..
The Knob: se oli kohteliaisuus, koska satun pitämään BR:stä. Etkö itse diggaile?
Rise and fall is
Good and evil,
Appearance and reality,
Judgment and reflection.
It is to judge and to be judged,
To dream and to accept.
It is Triumph and despair,
Wish and realization,
And we are both.
Jeespoks...
Eiköhä se sitte touko-kesäkuus vihdoin ja viimein pamahda, nauhotukset pitäs vissiin olla jo niin loppusuoralla ja huhut velloo jo kovaa vauhtia kesäkuuta julkasuajankohdaks että enää pari hassua kuukautta... tai no neljä mut kummiski. :D
Liian kauan männööö......mut niin tekee armykin![]()
"I never played sports when I was in high school.
You know the guy who's always the last guy picked? I was always right behind him." ~Noodles in an interview
Siellähän sitä on aikaa kuunnella :P
Taitaa tulla toi levy vähän myöhäs kesän festareita ajatellen...no eiköhä joku privaattikeikkaki oo ihan hyvä.
If music was energy, with The Offspring we wouldn't need power plants any more!
Totta sekin.....mut mielummin kuuntelisin kotona.
Keikka ko keikka. Kunhan tulee tänne![]()
You know the guy who's always the last guy picked? I was always right behind him." ~Noodles in an interview
Näinhän se taitaa olla mut mielummin sitte joku indoor-keikka täällä syksyllä.
Täs on muuten linkkiä vuoden 94 Suomen keikalta kuvattuun materiaaliin: http://www.youtube.com/watch?v=q5e6-CLrcUA
Üüüüüüüüüüü.......komiaa matskuu!
HEI! Pitäkää nyt tätä threadii yllä ko mä oon armys! Tää TÄYTYY pysyä aina etusivulla!
Go finnish Offspring fans!
täähän oliki jo unohtunu...
Zee mainitsi tos jossain topikissa suomalaisen radiokanavan missä Smash on päässy top100 listalle, mikäs kanava on kyseessä?
If music was energy, with The Offspring we wouldn't need power plants any more!
Radio Rock on kyseessä. Mutta olettaisin, että kaikki "junttihevarit" on sille listalle äänestäny suurimmaks osaks Metallican ja muiden yliarvostettujen bändien kaikki levyt.