"I never played sports when I was in high school.
You know the guy who's always the last guy picked? I was always right behind him." ~Noodles in an interview
Joku oli tehnyt adressin nettiin että Offspring Suomeen... pistäkäähän ihan huvin ja urheilun kannalta nimeä alle (vaikkei siitä mitään hyötyä todella olekaan).
http://www.adressit.com/offspring_suomeen
Kenellä on päällä jotain sinistä, jotain sinistä?
Kenellä on päällä jotain sinistä, jotain sinistä?
Sen on aika pomppia. Näinkin ihanasti pomppia.
Laa laa laa............umbalaabaaaa......juunäinooooo..... ..minäkin olen känniissssääääääzzzzzzzz
You know the guy who's always the last guy picked? I was always right behind him." ~Noodles in an interview
Juu...oli mulla vissiin asiaakin...tuppas unohtumaan.
Don jonssoni big-ass bändi soittaa Summersonicis kans
Siellähän ne veteli Offspringin kaa Japanis.![]()
WANHA!?!
Pidetään tää topikki yllä jos ei muulla ni känniavautumisilla!
^ Pahus, olis sitten pitänyt tulla eilen illalla.... yöllä käymään.![]()
Rise and fall is
Good and evil,
Appearance and reality,
Judgment and reflection.
It is to judge and to be judged,
To dream and to accept.
It is Triumph and despair,
Wish and realization,
And we are both.
Onkos jollakin myynnissä pillereitä joissa on hymiö? Iteltä pääsi eilen loppumaan...ja nyt on alkanut melkoset vieroitusoireet....oireet...oireet....oireet.
Känniavautumisissa ei ole mitään vikaa. Se on jokaisen pellen perusoikeus ja edellytys. Ja itse en ole ikinä viina ottanut........no ehkä kerran olen ottanut, mutta ikinä en ole känniavautumisia tehnyt! ...no ehkä kerran olen, mutta ikinä en.......
Joo, ollu taas hiljasta tovin Offspringin suhteen. Aika etäiseltä tuntuu uus albumi vielä kun ei tietoja tunnu tihkuvan niin millään.![]()
No, mutta pian pitäis olla Summer Sonic keikat audiona ja pari videoo ladattavina hyvälaatusina versioina, kuuleepahan Hammerheadin ja uuden rumpalin tyylin.