View Full Version : Kaikki suomalaiset Offari fanit!
DirtyMagic_FIN
05-31-2006, 04:01 AM
Tuosta tuli mieleen että meinaatteko festareille ens kesänä? Mä aattelin mennä Ilosaareen ja jos rahat riittää nii Provinssi ja Pori Jazzit myös :cool:
Come out and smash'em up!
05-31-2006, 04:46 AM
jos meen , ni provinssiin!
Gayman
05-31-2006, 02:13 PM
Tuosta tuli mieleen että meinaatteko festareille ens kesänä? Mä aattelin mennä Ilosaareen ja jos rahat riittää nii Provinssi ja Pori Jazzit myös :cool:
En varmaankaan oo menossa paljo mihinkään ko ne on nii pirun kalliita!!!! Tai sitten mä oon vaan niin pirun köyhä!(veikkaan jälkimmäistä. Mutta Jazzeille vois sinne niin kuuluisalle "jazz-kadulle" menää istuun iltaa tai jotain. Kenenkään keikalle en meinaa mennä. Eikä sinne oo tuloskaan ketään ko joku pirun Kanye West....plaaah!
Mutta Pori Jazzit kunniaan! :D :p
Jojan
05-31-2006, 02:16 PM
We beat the crap out you in both the olympic ice hockey final and the floor ball final!
Gayman
05-31-2006, 02:29 PM
We beat the crap out you in both the olympic ice hockey final and the floor ball final!
"We beat the crap out OF you"....just wanted to correct you on that.
But yes you did, and would you tell me what does this have to do with The Offspring? Really! Why do you come in this finnish thread to mock us.......really stupid.
Gayman
05-31-2006, 02:32 PM
And why are you talking "we"!?!?!? Did you play on the team!!! WOW! Nice job man for reaching the national team of Sweden!
DirtyMagic_FIN
06-01-2006, 04:04 AM
We beat you in the Eurovision song contest!! Mwohahaaa :D
Edit: ok, Lordi won it but anyway..
Gayman
06-01-2006, 02:47 PM
No need to get back at him Dirty.......we are better than them. We aren't THAT kind of people.
THAT = takatuuppari
Chngthwrld
06-06-2006, 03:55 AM
Kai tää on nyt enemmän yleisthreadi meille suomalaisille kuin pelkästään Offspringistä niin voi kysyä:
Diggailetteko muuten AFI:a? Mitäs pidätte Decemberundergroundista? Oon itse ollut jonkinasteinen fani jostain vuodesta '97 kun tutustuin Nitrorecordsin bändeihin Offspringin kautta. On kyllä bändi muuttunut, mutta mitäpä siitä. Diggailen vanhaa ja uutta tuotantoa. Välillä toista ja välillä taas toista...
Sais bändi tulla vaan Suomeen tai edes Ruotsiin. Offspringia on aina helmeä nähdä, mutta heitä on nähnyt jo aika moneen otteeseen. Bad Religioniakin on tullut jo moneen otteeseen nähtyä, Millencolinkin tuli vihdoin uudestaan Suomeen, Bullet For My Valentinea näkee Provinssissa, mutta AFI ei vaan tuu tänne :mad: .
genocide_
06-06-2006, 06:43 AM
Itse tekisi mieli kyllä nähdä Bad Religion ehdottomasti livenä, harmi etten mennyt pari kesää sitten. Dropkick Murphy's tulee Ankkarockiin, joten sinne on pakko päästä.
Ja tämä posti ei oikeastaan liittynyt yhtään mihinkään..
Gayman
06-06-2006, 02:10 PM
Kai tää on nyt enemmän yleisthreadi meille suomalaisille kuin pelkästään Offspringistä niin voi kysyä:
Diggailetteko muuten AFI:a? Mitäs pidätte Decemberundergroundista? Oon itse ollut jonkinasteinen fani jostain vuodesta '97 kun tutustuin Nitrorecordsin bändeihin Offspringin kautta. On kyllä bändi muuttunut, mutta mitäpä siitä. Diggailen vanhaa ja uutta tuotantoa. Välillä toista ja välillä taas toista...
Sais bändi tulla vaan Suomeen tai edes Ruotsiin. Offspringia on aina helmeä nähdä, mutta heitä on nähnyt jo aika moneen otteeseen. Bad Religioniakin on tullut jo moneen otteeseen nähtyä, Millencolinkin tuli vihdoin uudestaan Suomeen, Bullet For My Valentinea näkee Provinssissa, mutta AFI ei vaan tuu tänne :mad: .
Onhan afilla pari hyvääkin kipaletta...mutta en oo kyllä fani. sais ny ees sen Offspringin tänne Suomeen sillai et pääsis näkeen sen livenä!
06-08-2006, 03:16 AM
AFI - lost souls
Fan of the day joku suomalainen mikko?
minority
06-08-2006, 04:09 AM
Ilosaareen meinasin mennä. 51 Koodia olis tarkotus nähdä siellä.. :-) Ja kaiken kruunais se jos vielä näkisin kanssa Happoradion. Kesäni olis täydellinen, tai no, sillonhan se kesä vasta täydellinen olis jos näkis Offspringin, mutta sitä on varmaan turha toivoa, joten tähän on tyydyttävä.. :-)
Päätin että tämä on vähän tämmönen keikkakesä.. ;-D Tai yleensä.. Lauantaina meen kattomaan @junkmailia..
Rasmus olis kyllä ihana nähä livenä. Ärsyttää kun en vaan pääsee Ruisrockiin. Ei oo rahaa eikä kyytiä eikä muutakaan.. :-D Mutta toivottavasti mä sen joskus näkisin..
Gayman
06-08-2006, 03:51 PM
Fan of the day joku suomalainen mikko?
Juu. Tota mäkin kattelin ja tuumailin et ketä on?
Gayman
06-15-2006, 04:38 PM
Mitä mitä. Pidetään threadii yllä. Suomen Offspring fanit kunniaan!
06-16-2006, 05:32 AM
Juu, todellakin pidetään yllä... saatas nyt uuden levyn jälkee bändi suomee, viel johonki 2000 ihmisen keikalle ni olis ainaki tiivis UG tunnelma, tai kyl tommonen stadion keikkaki kelpaa.
genocide_
06-17-2006, 07:50 AM
Itse haluan ainakin sinne keikalle päästä, joten olisi parasta kyllä olla pikkasen isompi keikka. :)
Gayman
06-17-2006, 04:04 PM
Kyllä mä luulen, että kun toi Koffin keikka ni sinne sai vaan voittamalla noi liput ni ei kunnon keikalle johon täytys ostaa liput ni ei sinne sellasta tungosta olis. Että jos 5000 paikkaa olis tarjolla niin kyllä ne myytyy kaikki tulis varmaan mut ei missään 15 minuutis, luulisin ma.
Mini-Me
06-19-2006, 01:17 PM
Terve taas, en oo ollu tääl vähään aikaa. Ajattelin taas vähän kysellä: tietääks kukaan mitään sivua missä vois kuunnella Goldfingerin Rion? Löysin pari sivuu, mut ne ei toiminu.
petey
06-19-2006, 01:56 PM
i dont get it :confused: :confused:
Gayman
06-19-2006, 03:05 PM
me neither....
petey
06-20-2006, 10:44 AM
u guys are talkin in a weird language.
petey
06-20-2006, 10:48 AM
i bet its ur language not english
Gayman
06-20-2006, 02:14 PM
You got it man!!! And it's called finnish :)
06-20-2006, 02:36 PM
mut jos joku Dream theater piti keikan vanhassa jäähallissa, ni eiköhän offspringki siel keikan vois heittää, varmaan menis täytee, vaikDT:llä ei mennykkään.
Gayman
06-21-2006, 06:29 AM
mut jos joku Dream theater piti keikan vanhassa jäähallissa, ni eiköhän offspringki siel keikan vois heittää, varmaan menis täytee, vaikDT:llä ei mennykkään.
No joku dream theater! Kyllä se halli varmaan täyteen saatas jos Offspring tulis. Mutta kun jo ennenpää sanoin, ei missään 15minuutissa. Siinä kuluis varmaan hiukan aikaakin että se myytäs loppuun.
Tonza
06-24-2006, 06:31 AM
Saispahan ainaki kaikki halukkaat paikan :)
Tiedättekö muuten jotain suomalaisia, Offspringia muistuttavia (punk-)bändejä?
Itelle tulee ekana mieleen Ripsipiirakka, mut siihen se sitten jääki...jotain muita?
Dropkick Murphys
06-25-2006, 02:40 AM
Saispahan ainaki kaikki halukkaat paikan :)
Tiedättekö muuten jotain suomalaisia, Offspringia muistuttavia (punk-)bändejä?
Itelle tulee ekana mieleen Ripsipiirakka, mut siihen se sitten jääki...jotain muita?
offspring on sen ver omalaatune et samantyylist punk bändiä on vaikee löytää mistään, mut täytyy lappeenrantalaisena mainostaa Anal Thunderia, siin o sellane punk bändi mikä kannattaa tsekata jos et sitä oo jo tehny.. niil jätkil o ihan hiton hyvä asenne. Ei kuitekaa offspringin kans mitää samaa.
btw, moi vaan kaikille suomalaisille.
kirjottelin joku pari vuotta sitten tänne vähän aikaa mut sit kyllästyin ku yli puolet kaikista posteista oli jotai ihan vitun turhaa solkotusta. Nyt tääl o näköjää jo jotai moderaattorejakii, hyvä juttu ku kuitekii tosi paljo jengiä pyörii tääl.
genocide_
06-25-2006, 01:03 PM
The Knobhan tietysti on tuonne Offspringiin päin menevää musiikkia, ja aivan loistavaa. :)
Menetkös Dropkick_Murphys katsomaan DKM:ää Ankkarokkiin?
06-25-2006, 03:16 PM
the knob on kova, ens levy tonne listojen kärkeen vaa! Yhtää menestyvää suomalaista punk bändii en vielä tiedäkkään... the knob vois olla ensimmäinen
Gayman
06-25-2006, 03:59 PM
offspring on sen ver omalaatune et samantyylist punk bändiä on vaikee löytää mistään, mut täytyy lappeenrantalaisena mainostaa Anal Thunderia, siin o sellane punk bändi mikä kannattaa tsekata jos et sitä oo jo tehny.. niil jätkil o ihan hiton hyvä asenne. Ei kuitekaa offspringin kans mitää samaa.
btw, moi vaan kaikille suomalaisille.
kirjottelin joku pari vuotta sitten tänne vähän aikaa mut sit kyllästyin ku yli puolet kaikista posteista oli jotai ihan vitun turhaa solkotusta. Nyt tääl o näköjää jo jotai moderaattorejakii, hyvä juttu ku kuitekii tosi paljo jengiä pyörii tääl.
Terve terve!!
Tervetuloa (uudelleen :confused: ) foorumeille! Kyllähän täällä meitä suomalaisiakin on melko paljon verrattuna koko maan väkilukuun.
Ja en mäkään oikeen muuta tiedä kuin The Knob ja sekin on enemmän tollasta Blink tyyliä musta ainakin.....
DirtyMagic_FIN
06-26-2006, 02:50 AM
Kyllä kyllä, Anal Thunder on erittäin tuttu bändi \m/ Eikös Rejected ole myös lpr:sta?
Gayman
06-26-2006, 04:47 PM
Tohon mä en kyl osaa sanoo juuta enkä jaata :D
Dropkick Murphys
06-27-2006, 01:56 AM
moro moro.. joo rejected on kans lappeenrantalaine bändi, en oo livenä koskaa nähny mut muutaman biisin kuullu, ihan perus mättöä. Knob on ihan ok kans suomalaiseks.
jos vaan rahaa löytyy sopivasti ni varmaan lähen dropkickiä kattomaan ankkaan, cky ois nähtävä myös.. ainoat suomalaiset bändit mitä jaksais siel kattoa on apis ja disco ensemble.. et jos lähen ni varmaa ihan lauantaiks vaan..
mites onks muute porukka lähös ankkaan?
Hypodermic_89
06-27-2006, 02:19 AM
Mahtavaa nähdä että tämä "thread" pysyy vielä eka sivulla =)
Gayman
06-27-2006, 11:47 AM
Totta kai se pysyy!!!! Suomalaiset fanit on niin aktiivisia ja mukavia ja hullujakin vielä! :D Varsinkin tota viimistä ;)
Niin, ja onhan tämän threadin alottajakin niin pirun kova jätkä! :p
DirtyMagic_FIN
06-28-2006, 01:43 AM
Ketkä ovat teidän mielestä Suomen parhaat kitaristit?
Mun lista:
1. Kie von Hertzen (esim. Von Hertzen Brothers)
2. Alexi Laiho (Children of Bodom)
3. Esa Pulliainen (Agents)
4. Timo Tolkki (Stratovarius)
5. Mikko "Pantse" Syrjä (Eppu Normaali)
Saa olla eri mieltä :p
Gayman
06-28-2006, 03:19 PM
Marzi Nyman :)
Gayman
06-28-2006, 03:24 PM
Ei mut kyllähän Albert Järvinen (Hurriganes,Sleepy Sleepers) vaikka onkin kuollut jo, niin on/oli Suomen paras kitaristi! Virtuoosi!
Ainoo huono juttu oli se, että kaveri oli niin ujo ettei uskaltanut soittaa keikalla, joten se juotettiin aina känniin enne keikkaa, ja viinanhan se lopulta oli joka hänet vei :(
Ocupation: Offspring
06-28-2006, 03:49 PM
WTF are you ppl talking about?If this Question has come up before then my bad becuz i dont read threw all of it. LOL
Gayman
06-29-2006, 01:12 PM
Well.....many people have asked the very same question. And the answer everytime the same: We are finnish and we're talking about Offspring in Finland and other Offspring related stuff and some other stuff too, but mainly Offspring related stuff... :)
Amppa
06-30-2006, 05:11 AM
whoa... I'm from Finland too.
I didn't know there's this much finnish fans in here!
I'm so disappointed I didn't get in that last offspring concert because I'M UNDER 18 AND hgsirgsiosjdio... Arrr.. Saatanan perkele
Amppa
06-30-2006, 05:13 AM
anyway I'm sorry if this is some kind of inside thread..
Those guys are really out of our language :p lol
Dropkick Murphys
06-30-2006, 06:53 AM
juu juu.. eipä noille tarvii selitellä ketkä ei suomea osaa et mitä tääl höpistää..
nii joku kysy suomen parhaasta kitaristista, kyl se on laiho mun mielestä..
kannattaa tarkastaa sellane bändi ku "kylähullut", aika moni varmaan tietääkii sen jo, mut ne jotka ei tiedä. "vitun urpo" on yks hyvä biisi.
Gayman
06-30-2006, 07:24 AM
Ei noille tarvi selitellä juu, en mä sitä niille tehnykkään. Mut sen takii, ettei moderaattorit tuu ja sulje tätä threadii! :(
Amppa
06-30-2006, 07:25 AM
Umm great, I think we shoud speak english because this is english forums you know.. Well anyway. this forum is such a great place!
How old are you guys anyway?
Dropkick Murphys
06-30-2006, 11:17 AM
Ei noille tarvi selitellä juu, en mä sitä niille tehnykkään. Mut sen takii, ettei moderaattorit tuu ja sulje tätä threadii! :(
nii toi on kyl ihan totta tarkemmin ajateltuna jokuhan voi saaha ajatuksen tän sulkemisesta.. mut kaikin tavoin positiivine asia et suomalaiset on näinkii hyvin esillä ja riittää kirjottelijoita ettei tää pääse unohtumaan.
täytyy hieman offspringistä taas kirjotella, ni
mites ootte ihan alunperin offspringiin tutustunu?
ei viiti tuol yleisel foorumil kysyä ku sellasia aiheita on varmaa jo kymmene.
ite kuulin ensimmäisiä kertoja kun kaverin isoveli kuunteli smashia, ite oltiin sillo jollai kuudennel luokal tai jotain. Ekan ostin americanan ja sit perää vanhempia levyjä, smashin, ixnayn, ignitionin ja st:n. Täl hetkel löytyy kaikki lp:t paitsi greatest hits. Ei oo käytännössä mitään järkeä ostaa sitä. Dirty magicin akustisen version sain kyllä muuta kautta. dvd collection löytyy myös. En mikään ihan fanaatikko ole, ei oo mitään fanipaitoja tai muuta, mutta bändiä kyllä hitosti arvostan ja erityisesti vanhoista biiseistä pidän.
Amppa
07-01-2006, 02:10 AM
no meikä noobina tulee tänne nyt vastaamaan sun kysymykseen eli siis no minä oon kuunnellu offspringiä nyt ihan oikeasti vasta ehkä 3 vuotta mutta joskus 6 vuotiaana rakastuin ihan oikeasti bändiin Pretty Fly biisin kautta x)
En tietenkään ymmärtänyt sanoituksesta/koko bändistä silloin yhtään mitään. Nyt sitten pari kolme vuotta sitten "löysin" sen bändin uudelleen ja muistin tuon Pretty Fly biisin ja tietysti minusta tuli fani..
:P
Oottekos te muuten minkä ikäsiä? Tai saattaa lukea tiedoissanne en oo vaan kahtonu
Gayman
07-01-2006, 05:10 PM
No mä olen 18 vuotta.
Offspring tuli tutuksi Americanan aikoihin, silloinhan "Pretty Fly", "Why Don't You Get A Job", "The Kids Aren't Alright" ja "She's Got Issues" pyöri MTV:llä. Tykkäsin jo tuolloin noista kappaleista paljonkin, mutta ei vain tullut cd:tä ostetuksi. Bändiin hurahdin sitten lopulta kun serkkuni osti Conspiracy Of Onen ja mä ostin sen sitten siltä.
Nykyään, kaikki LP:t löytyy (myös GH) ja myös kaikki kolme dvd:tä. Eli [("fani")] olen ollut sen kuus vuotta. Enhän minä paljon muuta kuuntele kun Offspringia kylläkään. Kaikki huimat 256 megatavua mp3 soittimestakin on pelkkää Offspringia.
Gayman
07-02-2006, 03:51 PM
Toki David Hasselhoffin "Looking For Freedom" ja muut huippu kappaleet tulee soitettua winampista koneelta melko useinkin! :D
minst
07-02-2006, 05:25 PM
Hyvää päivää suomalainen people! Or something like that :p
Hehe.. I learned finish my first years at school, but I have forgotten most of it. To bad..I really love the language!
Maybe I see you guys at the consert next time The Offspring comes to Skandinavia! Hopefully it will be in Norway, but I dont mind taking a trip over to Sweden or Finland. Ill do anything to see them live, cus Ive been waiting seven years allready now, and Im starting to get desperate! :p
Chngthwrld
07-03-2006, 03:42 AM
En tiedä oonko jo joskus aikasemmin heittänyt nää, mutta mä oon itse 24 ja asustelen Espoossa Otaniemessä. Oon diggaillut Offspringiä täysillä '97 kulttuuritalon keikan jälkeen. Olin aikoinani alkuperäisellä maili-listallakin ja sen seuraajalla, mutta se homma on nyttemmin kuollut ja BBS ottanut sen paikan. On täällä sieltä ajoilta muutamia puolituttujakin kuten tuo Mike 911.
Smashin aikoihin kyllä kuuntelin, mutta bändin löysin vasta Ixnayn myötä ja toi keikka oli valtavan hieno. Ehkä syynä oli, että se oli eka mun "kunnon" keikka.
Nyttemmin olen käynyt katsomassa Offspringia kaksi kertaa Tukholmassa, Provinssissa ja viimeksi Koff-keikalla viime syksynä (fani-hakemus). Kaikki albumit on tietysti, monia sinkkuja, Americana VHS, DVD:t, lukemattomia t-paitoja, pari hupparia yms. sälää. Aikanaan liityin fani-klubiinkin, joka vaati kovan suostuttelun kun faijan piti se VISA:lla maksaa. Usein sitä Club Me paitaa pitää kun sitä ei monella näy. Harmi, että ne rupes myymään sitä ihan kaupassakin. Aina välillä tulee osteltua lisää varsinkin jos Suomessa näkee, mutta en ole hamstrannut kyllä kaikkea mitä netistä löytyy, vaikka olisihan vaikka tuollainen Blackball EP aika hieno
Uutta albumia ja seuraavaa keikkaa odotellessa. Todennäköisesti täytyy lähteä keikalle Tukholmaan, koska jos uusi levy ei menesty hulluna en oikein usko, että Offspring täyttäisi vanhaa jäähallia. Toisaalta Tavastia/Nosturi tms. on liian pieni. Sellainen muutaman tuhannen hengen esiintymismesta puuttuu Helsingistä. Pienempien ongelma on, että niistä ei saa tarpeeks rahnoo kun pitää roudata kamat ja porukka pohjolan perukoille. Onneks nykyään pääsee noilla halpislentoyhtiöillä aika halvalla keski-Eurooppaan niin täytyy seuraavalla kiertueella jos lähtis jotain keikkaa sinne katsomaan jos ne ei Skandinaviaan tule.
Oli kyllä CBGB New Yorkin-keikan kohdalla erittäin lähellä, että en lähtenyt. Jos olisi lähtenyt joku kaveri/tuttu mukaan niin varmasti olisin lähtenyt. Offspring 200-hengen legendaarisessa punk-klubissa. Ois ollut kyllä valtavan hienoa.
Saas nähdä miten uutta tietoa valuu uudesta albumista. Noissa threadeissä on niin paljon kahlaamista, että ei varmasti jaksa koko aikaa seurata kaikkea.
Ja siistiihän se on puhua suomea. Varsinkin kun muita se vituttaa
And it's cool to speak Finnish here. Especially because it irritates people
Edit: Kun yritin postata uutta niin väitti, että mä oon käyttänyt liikaa hymiöitä tai kuvia ja pitää korjata. Ensimmäistä kertaa kuulen tollasesta. Hymiö tähän.
Gayman
07-03-2006, 11:18 AM
Hyvää päivää suomalainen people! Or something like that :p
Hehe.. I learned finish my first years at school, but I have forgotten most of it. To bad..I really love the language!
Maybe I see you guys at the consert next time The Offspring comes to Skandinavia! Hopefully it will be in Norway, but I dont mind taking a trip over to Sweden or Finland. Ill do anything to see them live, cus Ive been waiting seven years allready now, and Im starting to get desperate! :p
That's very cool!
Ja ChangeTheWorld.....totta :D True true.....soooo true! :)
minst
07-04-2006, 09:15 AM
Hehe, I tried to understand what you are writing, but its not easy when I only understand a few words :p But changetheworld, have you been to a Offspring consert in Stockholm? Or is it just my imagination that interpreted something you said to mean that? This is fun! Hehe.. :D
Gayman
07-04-2006, 01:20 PM
That's what he said. He has been in Stockholm to watch Offspring two times.
07-05-2006, 03:32 AM
Pitäsköhän taas tehä joku offspring plz come to finland threadi tonne tourii? :D
Gayman
07-05-2006, 02:44 PM
Enpä usko että se auttais :)
Mutta ei se ainakaan pahitteeksi ole! :D .....tai....voihan se olla.
Chngthwrld
07-06-2006, 05:39 AM
Hehe, I tried to understand what you are writing, but its not easy when I only understand a few words :p But changetheworld, have you been to a Offspring consert in Stockholm? Or is it just my imagination that interpreted something you said to mean that? This is fun! Hehe.. :D
The thing causing problems for you is that we don't necessarily use correct Finnish. We use some slang, dialects etc. But keep trying
First concert in Stockholm was on Americana tour in Gröna Lund (interesting place to have a concert) and the other one on Splinter tour in Globen Annex. I'll stop speaking English now :rolleyes: To have some Finnish the same thing in suomen kielellä:
Ensimmäinen konsertti Tukholmassa oli Americana kiertueella Gröna Lundissa (mielenkiintoinen paikka konsertille) ja toinen Splinter kiertueella Globen Annexissa. Lopetan englannin puhumisen nyt. Ja jotta olisi jotain suomeksi niin sama suomen kielellä.
Mä oon aika väsynyt kun tällaista meen kirjoittelemaan
Gayman
07-06-2006, 12:35 PM
Väsynyttä ja pehmeetä porukkaa tässä kaikki ollaan! Mäkin kirjottelen aina änne niitä ja näitä. Kunhan vaan saadaan tämä threadi pysymään näkyvillä!
Cerberus
07-08-2006, 10:07 AM
On ollu hauska huamata, että radio city soittaa enimmäkseen Hit Thatiä. Toki ne soittaa vanhojakin, mutta miksi Hit That? Se ei ollut erityisen suosittu (vaikka itse pidän siitä) ja silti sitä soitetaan enemmän kun vanhoja klassikoita. Kukaan muu huamannu?
Gayman
07-08-2006, 01:55 PM
Mun mielestä ne soittaa eniten Pretty Fly:ta ja Self Esteemiä. Mutta mä kuuntelen sitä öisin kun jaan lehteä, päivisin en tiedä mikä soi eniten, ehkä se on toi Hit That sit päivisin...
Dropkick Murphys
07-09-2006, 04:43 AM
ite oon muutaman kerran positiivisesti yllättyny ku ylex:iltä oon kuullu vanhoja offspringin biisejä, kuten come out and play ja gone away ja all I want, muistaakseni..ja jonkun harvinaisemmankin kuulin mutten muista minkä.
mut harvinaista se on...
onneks on sitä varten omat levyt mitä voi kuunnella ihan millon haluaa :rolleyes:
Gayman
07-09-2006, 07:30 PM
Mä ainakin ostan levyt vaa siks et mul on ne :D Somistaa huonetta ;)
Ei, mutta kun ostaa levyn, tukee bändiäkin taloudellisesti ja että ne tietää että joku jopa tykkää niistä. Kyllä.....täällä kylmässä pohjosessakin! (Ei nyt niin hirveän kylmää kyllä ole vähään aikaan ollut)
Ei oo tullu pitkään aikaan kirjoteltua tähän ketjuun... elikkästä omat tiedot niin 20 vuotta pian ja nähnyt Offspringin kahdesti livenä, Provinssissa 2001 ja Tavastialla 2005. Omistan tietenkin kaikki levyt ja malkein kaikki singlet, harvinaisuutena Baghdad 7" clear vinyl, josta on tehty vain 300kpl painos. En kylläkään silti pärjää nimimerkille The_Knob tässä tavaroiden keräilyssä lähimainkaan. ;)
Tavastialla oli mukavaa kun Dexter asteli ihmisten eteen päkstakelta, tulihan siinä nimmarit otettua. Keikka oli muutenkin mahtava, intiimi tunnelma ja aika läheltä sai todistaa bändin työskentelyä. Settilistakin jäi muistoksi kun sain sen paperin napattua.
Uutta materiaalia sais jo pikkuhiljaa tulla, mutta eiköhän se aikanaan. Ja tosiaan, Suomeen jos ei tule niin Tukholmaan sitten mentävä.
Chngthwrld
07-10-2006, 05:28 AM
Ei helvetti! Toi "Officially Endorsed By:" tuolla etusivulla on loistava! Refreshatkaa niin saatte muita. :p
Mitenköhän jos noi ihmiset suuttuu tosta?
Gayman
07-10-2006, 03:02 PM
No, ei se varmaan Offspringin poikia paljoo nappaa vaik suuttuukin. :D
On noita pelleily juttuja ennenkin tehnyt ihmisistä ja sellasta. :)
minority
07-11-2006, 02:04 PM
Hei, katoitteko tänään Todistettavasti syyllinen-ohjelman? :) Mä just satuin vaihtamaan kanavaa kolmoselle ja yllätyin ilosesti kun siinä alussa soi Offspringin Come out and play. :) Mutta ei ite ohjelmassakaan mitään vikaa ollu.. :D
Gayman
07-11-2006, 03:11 PM
Jaa! Se on hieno homma se! Ite en kyllä sarjaa pahemmin seuraa.
Soiko se kauankin?
Chngthwrld
07-11-2006, 11:08 PM
Hei, katoitteko tänään Todistettavasti syyllinen-ohjelman? :) Mä just satuin vaihtamaan kanavaa kolmoselle ja yllätyin ilosesti kun siinä alussa soi Offspringin Come out and play. :) Mutta ei ite ohjelmassakaan mitään vikaa ollu.. :D
Sopi tavallaan vielä siihen alkuun loistavasti ja soi vielä aika pitkästi. Tuli hyvä fiilis :D
Tonza
07-18-2006, 05:30 AM
Mites tää aihe näin syvälle on pudonnu? (Vasta kolmannelta sivulta löysin) Sellasta asiaa, että pitäiskö meiän suomalaisten offari-fanien alkaa kutsua bändiä tästedes vesaksi? :D (Offspring = vesa)
07-18-2006, 09:53 AM
Kyllä sitä ens kerralla ruotsiin on pakko mennä, jos ei suomeen tuu, mielummin kyl viroo... mut epäilen että ne sinne menis. Must ne soittaa eniten ehkä self esteemii cityllä, paitsi sillon ku hit that tuli ulos sitä soitettii joka päivä monta kertaa. Ittellä on skedeleffoissa esiintyny offspringin biisei mukavasti, ekassa leffassa, staring at the sun, seuraavassa The noose ja CGMHAY, ja nyt viimeisimpään leffaan pistin come out and playn... seuraavaan leffaan ajattelin can't repeatin pistää.
Gayman
07-18-2006, 03:02 PM
Kuinka tunnettuja, kuinka suuressa levityksessä nämä skeitti-filmit joissa olet ovat? Pääseekö Offspring kunika suuresti esille ihmisille?
Gayman
07-18-2006, 03:02 PM
Mites tää aihe näin syvälle on pudonnu? (Vasta kolmannelta sivulta löysin) Sellasta asiaa, että pitäiskö meiän suomalaisten offari-fanien alkaa kutsua bändiä tästedes vesaksi? :D (Offspring = vesa)
Jos me nyt kuitenkin käytetään ihan Offspring nimeä...ok? :)
07-19-2006, 02:07 PM
pelkästään kaveripiirissä, kun on videolle tehty ni ei saa koneelle DC++ jakoon, mut aina ku on biisi ollu jossai leffassa ni kaverit on ruvennu diggailee, itekki oon saanu ainaki 4 kaverii kuuntelemaan offspringii joissain määrin.
Gayman
07-19-2006, 07:15 PM
pelkästään kaveripiirissä, kun on videolle tehty ni ei saa koneelle DC++ jakoon, mut aina ku on biisi ollu jossai leffassa ni kaverit on ruvennu diggailee, itekki oon saanu ainaki 4 kaverii kuuntelemaan offspringii joissain määrin.
Saavutus sekin :)
Kaikki kiinnostus on hyvästä.
minst
07-20-2006, 03:43 PM
The thing causing problems for you is that we don't necessarily use correct Finnish. We use some slang, dialects etc. But keep trying
First concert in Stockholm was on Americana tour in Gröna Lund (interesting place to have a concert) and the other one on Splinter tour in Globen Annex. I'll stop speaking English now :rolleyes: To have some Finnish the same thing in suomen kielellä:
Ensimmäinen konsertti Tukholmassa oli Americana kiertueella Gröna Lundissa (mielenkiintoinen paikka konsertille) ja toinen Splinter kiertueella Globen Annexissa. Lopetan englannin puhumisen nyt. Ja jotta olisi jotain suomeksi niin sama suomen kielellä.
Mä oon aika väsynyt kun tällaista meen kirjoittelemaan
Its allmost eight years since I learned finish, so I have forgotten most of it. We used to play some cardgames with the finish names on things (puu, ikkuna, kuka, koira, kissa etc.) so I remember much of that, but cant make any sentences... Only "minka varinen tama on?", "see on..." etc. I bet that wasnt correctly written eighter :p So as you probably understand, I cant use the little finish I know to anything... :(
Oh, concert in Gröna Lund? Hm.. Interesting.. Maybe they will come to Tusenfryd to have a concert to then! Hehe..
Gayman
07-20-2006, 07:38 PM
You should start to study finnish again! Just for fun, cause you really seem to be interested in it.
"Minkä värinen tämä on?"
"Se on..." with only one E.
But otherwise good job. :)
ninthlayer
07-20-2006, 08:18 PM
tu y yo
Gayman
07-21-2006, 11:58 AM
Aha...that's right.
minst
07-26-2006, 12:57 PM
Ah, of course... Cant belive how I forgot the ¨... Hehe.. :o
Whatever... :p
I dont know if I have the time to learn finish again. Its not easy, so you have to study a lot. Its to boring. Hehe....
Dropkick Murphys
07-26-2006, 01:24 PM
yea, there are lots of better things to do than study finnish.. If you arent planning moving in finland.. but that would be dumb.
Gayman
07-26-2006, 08:00 PM
Yeah. Nobody would move to Finland without a REALLY good reason! Why would they? It's like -30 degrees celsius here around the year, polarbears are pulling sledges and we have penguins here too! So there is no good reason moving here.
Tässä on aika mielenkiintoinen artikkeli jos ette vielä ole lukeneet. Näköjään kävi bändi saunassakin kun viimeksi Suomessa vierailivat.
Täältä (http://72.14.221.104/search?q=cache:qJEXZZEfFu4J:www.koff.fi/pdf/OY305_low.pdf+offspring+%2B+koff+%2B+teemu+tommila&hl=fi&gl=fi&ct=clnk&cd=2) kun scrollaa sivun 14 niin voipi lukea.
Kyllä mulla on vahva luotto, että bändi nähdään Suomessa seuraavan albumin myötä. Nuo lukemat kertovat ja paljon, ja ainakin herra Tommila tietää asian laidan, fanien määrän ja mietteet yms... ja samperi kun tuohon lisätään vielä U-18 ikäiset niin... itsehän olin yksi yli 10 000 hakemusten joukossa jolle liput suotiin. :D
Gayman
07-30-2006, 07:02 PM
:) Hyvä artikkeli. Vai tykkäsivät pojat saunasta. :D
Ei tainnut olla samanlainen "sauna" kuin ameeriikassa (Huone jossa on lämpöä juuri ja juuri 30 astetta EI ole sauna, ennemminkin lämpöhuone). Toivottavasti piti siitä myös niin paljon, että senkin takia tulisi takaisin Suomeen. Viime vuonna minäkin kuuluin niihin U-18 poikiin :( Kyllä ketutti sillon sanoinkuvaamattomasti!!!!
Chngthwrld
07-31-2006, 12:03 AM
Tässä on aika mielenkiintoinen artikkeli jos ette vielä ole lukeneet. Näköjään kävi bändi saunassakin kun viimeksi Suomessa vierailivat.
Kiitoksia ihan helvetisti! Tosi kivaa oli lukea toi! Mailasin tossa vähän aikaa sitten Koffin webmasterille et missä keikan kuvat kun 50 centistä ja Foo Fightersista oli ja se sanoi, että niitä ei tuu kun ne on juuri muuttamassa niitä sivuja yms. paskaa :(
Gayman
07-31-2006, 04:22 PM
jaa. No harmi :(
Mulla kyllä taitaa olla koneella kuvia Offspringin tavastian keikasta....
Mini-Me
08-01-2006, 09:30 AM
Terve taas. Enpä oo vähään aikaan kirjotellu (oon joutunu viettää koko heinäkuun mökillä). Olis taas vähän kysyttävää: tietääks kukaan mistä löytyis Dr. Martenseneja tai muita samanlaisia kenkiä? Olis hyvä jos löytyis pääkaupunkiseudult.
Vastatkaa jos jaksatte.
Gayman
08-01-2006, 02:10 PM
En tiedä vaatteiden enkä varsinkaan kenkien saatavuudesta, enkä muutenkaan vaatetuksesta, yhtään mitään. En tiedä kyllä muutenkaan mitää.
No, tiedän mä kyllä oikeesti ihan prkleesti! :D
Mini-Me
08-02-2006, 06:55 AM
En mäkään tiedä vaatteista mitään. En oo ees varmaa kirjotinks mä ton kenkämerkin oikein.
Kiitoksia ihan helvetisti! Tosi kivaa oli lukea toi! Mailasin tossa vähän aikaa sitten Koffin webmasterille et missä keikan kuvat kun 50 centistä ja Foo Fightersista oli ja se sanoi, että niitä ei tuu kun ne on juuri muuttamassa niitä sivuja yms. paskaa :(
Juu olisivat saaneet laittaa kyllä kuvia näytille ja pientä raporttia niin kuin aikaisemminkin... mikähän se ammattikamera siellä oli joka kuvasi koko keikan, baarin puolella oli TV mistä se kuvaus välittyi siihen, oli mahtavaa kuvaa siitä miksauskopin vierestä. Ko. kopion kun saisi...
08-10-2006, 06:53 AM
Yleensä offspring fanit tietää nää jutut, ni mietin että monta kertaa green day ja bad religion on ollu suomes ja minä vuosina?
Green Day ainakin oli Jäähallikeikalla olikohan '94, se taitaakin olla ainut Suomen visiitti.
Bad Religion ainakin oli vuosituhannen alussa Nosturissa, ja varmasti on vieraillut aikaisemminkin esimerkiksi vaikka nyt Provinssissa '95.
Gayman
08-10-2006, 03:44 PM
No, Green Dayta en ainakaan itse kaipaa Suomeen ollenkaan, mutta Bad Religion vois olla mukava yllätys tänne päin.
Chngthwrld
08-10-2006, 10:39 PM
Green Day ainakin oli Jäähallikeikalla olikohan '94, se taitaakin olla ainut Suomen visiitti.
Bad Religion ainakin oli vuosituhannen alussa Nosturissa, ja varmasti on vieraillut aikaisemminkin esimerkiksi vaikka nyt Provinssissa '95.
Justhan ne oli kanssa oliko se nyt 2004 keväällä Nosturissa myös. Sitä ennen ne oli oisko pari vuotta sitä ennen Tavastialla. Kummatkin keikat oli loistavia.
Eiköhän ne taas kohta Suomeen tuu...
Parhaita live-settejä mitä oon nähnyt. Toisaalta BR:llä on niin paljon hyviä biisejä et kyllähän niistä setin saa.
Green Day ois ihan jees nähdä livenä, mutta liput on kyllä nykyään suht tyyriitä ja bändi ei nyt ihan ykkös-suosikkeja ole...
08-11-2006, 06:42 AM
Ilmotelkaa sit jos BR on suomeen päin tulossa ku en ite, yleensä näit keikkoi tajuu, just sain tietää et the soundsillakin on keikka nosturissa :cool: , ite on just ruvennu tutustuu bad religioniin vähän paremmin, hyvää musaahan se on
Kyllähän sen Green Dayn mielellään katsastaisi livenä jos Suomeen eksyisivät, vanhempi tuotanto on loistavaa. Toinen on NOFX jonka show varmasti olisi hulppea ja meno kovaa, vaikka ei kyllä ihan top-suosikkeihin kuulu.
Offspring se vaan on pakko vielä nähdä, sellaisia energiapommeja ne keikat ettei toista oo. :D
Motaboy80
08-17-2006, 03:22 AM
Moro foorumin sakki!
Ompas siitä taas aikaa ku viimeks kerkes täälä postailee / lukee..
Mikäs meininki?
Lueskelin tossa et Chngthwrld on Espoost, se on jees mäkin tästä Matinkylästä.. Samoihin aikoihin ruvennu digailee springgii.. Cheers! Ilmoittele jos tulee jotain stokis keikkaa tms. Mä lähen messiin. ;)
ps. vituttaa vieläkin toi koffi.... ku ei päässy prkle mukaan... :mad:
ja täältä löytyy hyvin Offspring video-materiaalia:
http://www.youtube.com/results?search_query=Offspring&search=Search
haha. Pitäskö ite laittaa tonne joku kitaravideo mis soittaa Offspringii...
Gayman
08-17-2006, 03:50 AM
Itekkin oon aatellut uploudat pari videoo jos soitan rumpui ja pari mis soitan skittaa. Et ihan rohkeesti uppimaan vaa omii videoit jos silt tuntuu.
Ootte varmaan kyllä nähnyt tän jäbän soittoja, mut tässä nyt linkki kuitenkin.
http://youtube.com/profile?user=beheaded
Kyllä poika soitta osaa. Eikä oo muuten soittanut kun vajaan vuoden vasta!!
Motaboy80
08-17-2006, 04:37 AM
Itekkin oon aatellut uploudat pari videoo jos soitan rumpui ja pari mis soitan skittaa. Et ihan rohkeesti uppimaan vaa omii videoit jos silt tuntuu.
Ootte varmaan kyllä nähnyt tän jäbän soittoja, mut tässä nyt linkki kuitenkin.
http://youtube.com/profile?user=beheaded
Kyllä poika soitta osaa. Eikä oo muuten soittanut kun vajaan vuoden vasta!!
Joo näin noita. Ihan ok jos vuoden soittanu.
Uppii vois, mutta pitäs vetää rummut erikseen taustalle. Toi biisin päälle soittaminen ei oo niin järkevää.
Chngthwrld
08-17-2006, 11:08 PM
Moro foorumin sakki!
Ompas siitä taas aikaa ku viimeks kerkes täälä postailee / lukee..
Mikäs meininki?
Lueskelin tossa et Chngthwrld on Espoost, se on jees mäkin tästä Matinkylästä.. Samoihin aikoihin ruvennu digailee springgii.. Cheers! Ilmoittele jos tulee jotain stokis keikkaa tms. Mä lähen messiin. ;)
It's a deal! Toisaalta nykyään kun on halpalentoyhtiöitä niin joku Saksan/Englannin keikka voi tulla melkein halvemmaks. Täytyy kattoo kun bändi tulee Eurooppaan kiertueelle.
Ja pistä ihmeessä kitarointia. Mä oon aina kadehtinu jengiä joka osaa soittaa. Itsellä ei minkäänlaista sävelkorvaa ja nakkisormet. Kai sitä nyt jotain oppis jos harjoittelis, mutta ei sellaseen oo aikaa
Gayman
08-18-2006, 05:53 PM
Kyllä musiikille aina aikaa löytyy! Eikun kaupaan huomenna ja sielt joku instrumentti käteen ja mukaan...ja eikun soittamaan!
FelipeOffspringBrazil
08-19-2006, 07:01 AM
aaaaaaaaaaaahuidsanhodfsajcí=x90a=uif90ej9a prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!! (Taz mania Devil - Looney Tunes)
Gayman
08-19-2006, 05:10 PM
aaaaaaaaaaaahuidsanhodfsajcí=x90a=uif90ej9a prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!! (Taz mania Devil - Looney Tunes)
I got it straight away!! I didn't have to write who it was. It's really easy to get.
08-20-2006, 03:24 AM
jos ne ei tulis suomeen, ni viro olis aik mukava, halpa matka. ja halvat tuliaiset :D
Gayman
08-20-2006, 01:49 PM
Tuskimpa ainakaan Viroon menee jos ei Suomeenkaan tulis. Mutta toivotaan, että edes johonkin lähelle, Ruotsi olisi ehkä se todennäköisin.
Tonza
08-23-2006, 12:01 PM
Tuli tässä yks hauska juttu mieleen :D
Suomessa on tää jo legendaariseksi muotoutunut hokema: "Soittakaa Paranoid!" (linkki tietämättömille (http://fi.wikipedia.org/wiki/Soittakaa_paranoid))
Niin onko Offspringin keikoilla koskaan edes hoettu tätä? Kyllä varmaan jostain olisin kuullu, jos ne olis ihan soittanu sitä...
Jos ei niin pitäisikö ottaa seuraavan keikan asiaksi hokea "Soittakaa Paranoid!/Play the Paranoid!"
Gayman
08-23-2006, 01:54 PM
Ehkei pojat tajuisi vitsiä niinkään hyvin. Tai ainakaan sisäistäisi koko juttua :D
Motaboy80
08-28-2006, 04:40 AM
Tuli tässä yks hauska juttu mieleen :D
Suomessa on tää jo legendaariseksi muotoutunut hokema: "Soittakaa Paranoid!" (linkki tietämättömille (http://fi.wikipedia.org/wiki/Soittakaa_paranoid))
Niin onko Offspringin keikoilla koskaan edes hoettu tätä? Kyllä varmaan jostain olisin kuullu, jos ne olis ihan soittanu sitä...
Jos ei niin pitäisikö ottaa seuraavan keikan asiaksi hokea "Soittakaa Paranoid!/Play the Paranoid!"
On ne ainakin soittaneet Paranoidin. Mulla on yks live-levy missä Noodeli soittaa paranoidin. =) En muista nyt hoettiinko siinä sitä... Joku Saksan keikka tais olla.
Täytyy kahtoa ku kerkiää, nyt ei oo just levyä täs holleilla...
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: :::::::::::::::::::::::::::::
eli Punk Riot -live levyllä. Soittavat ennen What Happened To You:ta.
http://www.saunalahti.fi/~pekovasi/matsku/music/15.mp3
Siinä se!
Gayman
08-28-2006, 01:17 PM
Juuh. Toi on Rockpalastista '97. Mul on se keikka ollu videona jo varmaan vuoden, ja aina miettinyt et mikä se kappale on nimeltään! Mut nyt tiedän. :)
Motaboy80
08-28-2006, 11:17 PM
Juuh. Toi on Rockpalastista '97. Mul on se keikka ollu videona jo varmaan vuoden, ja aina miettinyt et mikä se kappale on nimeltään! Mut nyt tiedän. :)
http://www.youtube.com/watch?v=PVV7whmDehQ
Si!
Motaboy80
08-28-2006, 11:55 PM
[QUOTE=Ja pistä ihmeessä kitarointia. Mä oon aina kadehtinu jengiä joka osaa soittaa. Itsellä ei minkäänlaista sävelkorvaa ja nakkisormet. Kai sitä nyt jotain oppis jos harjoittelis, mutta ei sellaseen oo aikaa[/QUOTE]
http://www.youtube.com/watch?v=6F0cyDv8Xs0
SIinä! X) ruosteessa ku vanha lada! :D
The Knob
08-29-2006, 03:27 AM
On ne ainakin soittaneet Paranoidin. Mulla on yks live-levy missä Noodeli soittaa paranoidin. =) En muista nyt hoettiinko siinä sitä... Joku Saksan keikka tais olla.
Täytyy kahtoa ku kerkiää, nyt ei oo just levyä täs holleilla...
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: :::::::::::::::::::::::::::::
eli Punk Riot -live levyllä. Soittavat ennen What Happened To You:ta.
http://www.saunalahti.fi/~pekovasi/matsku/music/15.mp3
Siinä se!
Eihän tuo ole paranoid!!!!!
Toi on IRON MAN niminen biisi Black Sabbathilta
Nyt sinne levyhyllylle ja kuuntelemaan miten se Paranoid oikein menee :D
Motaboy80
08-29-2006, 04:26 AM
Ei muuten ookkaan... Vaik Punk Riot levyssä lukee, et se on! =)
Gayman
08-29-2006, 06:12 AM
Eikö? Taas mua yritettiin kusettaa! :D
Gayman
08-29-2006, 06:16 AM
http://www.youtube.com/watch?v=4ttOpHH-lv8
Näin se menee. Hemmetin hyvä soundi muuten tossa.
thecavedog
08-29-2006, 06:39 AM
Ek probeer nog die heeltyd agter kom waaroor hierdie thread gaan, maar fokkit, ek kan nie! Dis seker hoekom die ding nog nie toe gemaak is nie.
TRANSLATION:
I've been trying to find out what this thread's about, but I just cant! That's probably why it hasn't been closed yet.
That was Afrikaans. I am a South African.
Gayman
08-29-2006, 02:31 PM
Ek probeer nog die heeltyd agter kom waaroor hierdie thread gaan, maar fokkit, ek kan nie! Dis seker hoekom die ding nog nie toe gemaak is nie.
TRANSLATION:
I've been trying to find out what this thread's about, but I just cant! That's probably why it hasn't been closed yet.
That was Afrikaans. I am a South African.
This is a finnish Offspring thread.
South Africa huh, that's cool.
08-30-2006, 11:32 AM
tiesittekö että offspring soitti 97 iron manin alun keikalla :D
Tonza
08-30-2006, 11:59 AM
Niinhän se teki, aiemmista viesteistä sen voi myöskin tulkita, vaikkei mikään Sherlocki olisikaan :)
Gayman
08-30-2006, 12:54 PM
Soittiko!!!??? :eek: :confused:
Motaboy80
08-30-2006, 09:20 PM
Ei helvetti...
Gayman
08-31-2006, 03:58 AM
Siis ei sittenkään vai? I'm confused now.... :confused:
09-01-2006, 03:18 AM
onko atom rumpalisti? :eek: :eek:
Gayman
09-01-2006, 12:08 PM
Ketä? On vai? Rumpali?
Amiralanal
09-01-2006, 03:16 PM
perkele vittu karhu paarasta ennen
Gayman
09-02-2006, 11:18 AM
Those are the most importat words to know when you come in Finland. Well, maybe not "parasta ennen", that isn't so important.
Hypodermic_89
09-02-2006, 11:45 AM
Vitun typerä ruotsalainen :D
Gayman
09-02-2006, 04:25 PM
Eikö ne kaikki hiukan oo....
Mutta ohan noita poikkeuksiikin.......................pari.
Sitähän pitää melkein jotain yhteismatkaa suunnittella vaikka Saksan tai Ruotsin maalle, noh mutta katsellaan nyt, itse ainakin uskon että tulevat esiintymään Suomessa seuraavalla kiertueella. Tuolla on tuo uusi firma Speed Promotion joka juuri hommasi 50 Centin Euroopan ainoan keikan Suomeen, sieltä sanoivat että mielellään hommaavat bändin Suomeen jos lupaan ostaa muutaman lipun ja pari kaveria myös, hah hah.
Killboy
09-03-2006, 09:07 PM
dammit, I wish I could learn another language... wait, I know Spanish (since I'm from Colombia) but it's very popular too... :(
okay, u can continue with your talk
DeAtHsTaR
09-03-2006, 09:09 PM
This thread should be moved to general chat.
Gayman
09-04-2006, 03:49 AM
Sitähän pitää melkein jotain yhteismatkaa suunnittella vaikka Saksan tai Ruotsin maalle, noh mutta katsellaan nyt, itse ainakin uskon että tulevat esiintymään Suomessa seuraavalla kiertueella. Tuolla on tuo uusi firma Speed Promotion joka juuri hommasi 50 Centin Euroopan ainoan keikan Suomeen, sieltä sanoivat että mielellään hommaavat bändin Suomeen jos lupaan ostaa muutaman lipun ja pari kaveria myös, hah hah.
Komiaa. :cool:
09-10-2006, 08:54 AM
Helmee XXXX10
Joo, tällainen viesti sieltä pääjehulta tuli;
"Morjens.
Kiitoksia, nämä kaikki kommenttisi antavat positiivista voimaa yrityksellemme, kunpa selviäisimme tästä hengissä(: niin tottakai jos on mahdollista niin koitetaan kaivaa tuo artisti suomeen, itse olisi kyllä varmasti järjestämässä ko, bändille keikkan koska on varmaa että se toimii(:
kun lupaat ostaa lipun ja tuoda muutaman muunkin (:"
Laitoin kunnon perustelut että kyllä kannattaa hommata Offspring Suomeen. 50 Centillekin tuli toinen keikka, hyvä niin ettei ihan heti mene tuo uusi firma konkurssiin. Tarvitsee onnistumisia taakse että uskaltaa hommata isoja nimiä...
Ja muuten, en tiedä oliko kaveri vähän ottanut vai miksi vähän kirjoitus takellut tuossa viestissä, vastaus kumminkin tuli viikonloppuna keskiyön aikoihin, ha.
Gayman
09-10-2006, 09:48 AM
Kännissä mikä kännissä.
Ihan nahat! :D
Gayman
09-13-2006, 07:28 AM
Bryan Adams olis Hartwall areenalla 25 päivä. Lippujakaan ei oo enää jäljel ko alle 10%. Ite ainakinihan mielelläni menisin kattoon kyseistä herraa. Mutta oon niin laiska. Liput on kyllä melko kalliit, melkeen 50 egee.
Mitä muut on mieltä?
Gayman
09-24-2006, 09:06 AM
Elääkö kukaan muu suomalainen ko minä täällä? :confused:
09-24-2006, 12:04 PM
Ite lupaan tuoda ainakin 3 kaveria mukaan katsomaan offareita jos suomeen tulloo.:D kyl nyt jäähallit mennee täyteen tost noin iha helposti
Tonza
09-24-2006, 12:14 PM
Eiköhän, ja hyvä vaan jos liput ei oo loppuunmyyty heti kymmenes minuutis ni pääsee varmasti kaikki halukkaat mukaan :)
The Knob
09-24-2006, 01:00 PM
Elääkö kukaan muu suomalainen ko minä täällä? :confused:
elossa ollaan :D
Gayman
09-24-2006, 02:26 PM
elossa ollaan :D
Kerkesin jo pelästyä.....;)
Itellä ei kyllä ole muuta kun toi mun veli joka olis valmis lähteen mukaan jos ja kun nuo herrat tulis Suomeen.
10-02-2006, 07:26 AM
mua vaa mietityttää , että mitä jos offspring ei soita bad habittii sillon kun nään ne livenä, sehän olis melkee maailman loppu, ku bad habit ei oo kuitenkaan mikään ihan varma set-list biisi niinkun joku tkaa, mutta kuitenkin on niitten paras live biisi ehdottomasti.
Gayman
10-02-2006, 07:31 AM
Itseä ei niin paljoa harmittais vaikka ei "Bad Habit":tiä soittais. "Gone Away" olis mulle se MUST!
nightvision
10-03-2006, 04:04 PM
Parasta ehnen.
Gayman
10-03-2006, 04:28 PM
ummmm ok.
It's parasta ennen by the way.
Taas näitä ruattalaisii.....ei niit kyl aina tajuu. Tai, ei oikeen ikinä.
10-16-2006, 12:05 PM
pitää vähä bumppaa threadii, tänää olin vetää vähä singstar rockkii ja voitin kaverin self esteemis, kaveri ei kyl ollu biisii ennen kuullukkaan vaikka tykkkääki offspringist. sinänsä outoo kun self esteem kuitenkin yks bändin tunnetuimmist biiseist. Btw uusimmas SUE-lehdessä orginal prankster oli nouseva soittoääni listoilla.
tommonen ois aik tyly, ku sais vähä halvemmalla:
http://www.stuntman.fi/htm/tuotteet/solet/34302_iso.jpg
mua vaa mietityttää , että mitä jos offspring ei soita bad habittii sillon kun nään ne livenä, sehän olis melkee maailman loppu, ku bad habit ei oo kuitenkaan mikään ihan varma set-list biisi niinkun joku tkaa, mutta kuitenkin on niitten paras live biisi ehdottomasti.
Viime syksynä Tavastialla eivät soittaneet Bad Habit biisiä VAIKKA se oli merkitty setti-listaan jonka kotiin kaappasin. En kyllä tiedä syytä miksi skippasivat, ehkä sitten kun Dexter oli kipeä niin säästelivät ääntä tai jotain... mut olishan se ollu melkein pakko kuulla, Provinssissa avasivat keikan ko. biisillä ja se kyllä sopii avausbiisiksi enemmän kuin hyvin.
Gayman
10-16-2006, 02:54 PM
http://www.stuntman.fi/htm/tuotteet/solet/34302_iso.jpg
Olen tota kattellut jo vuoden....mutta kun ei saa aikaseks tilata.......eihän se nyt NIIN kallis ole.
10-17-2006, 01:52 PM
niin no munki pitäs joku tosi hyvä päivä ostaa se, olis hyvä saada joku offspring hihamerkkiki hupparii,ku siin hihat on iha maalissa ni ne vois peittää hiha merkeil.
Tonza
10-17-2006, 02:17 PM
Onko Suomesta muuten mistään normaaleista kaupoista tullu vastaan Offspringin paitoja (yms.) Ite en oo Suomessa nähny, mutta Roomasta löysin yheltä torilta oikeen hienon :)
Gayman
10-17-2006, 02:44 PM
Ite tilasin yhest liikkeest Poris Offspringin paidan mut ei oo viel kuulunu....ja siit o yli pual vuot....melkein vuosi muuten!
Raymo
10-21-2006, 02:03 PM
Koskikeskuksessa Tampereella oli joskus melko hyvä musiikkivaatekauppa, josta nappasin offspringin paidan ja pipon.
Muualla ei ole pahemmin tullut vastaan, mitä nyt Jyväskylän H&M:llä offspring-hikinauhoja...:rolleyes:
Niinjaa ja nyt kun satuin tänne pyörähtämään niin voinen todeta että se on taas täällä, toivottavasti jäädäkseen: http://theoffspring.name
10-22-2006, 07:54 AM
iha hyvää jälkee
Gayman
10-22-2006, 08:16 AM
Mutta jälkiä jättämättä se taas katoaa.....väistämättä.
Raymo
10-22-2006, 09:43 AM
Pah, nyt on juttu niin vankalla pohjalla että kadonnee vasta internetin kuoleman myötä...:rolleyes:
Gayman
10-22-2006, 01:49 PM
No, toivotaan parasta ja käydään siellä viestittelees sun muuta.
10-28-2006, 02:45 PM
kaikki äänestää tuossa bändi gallupissa sonata arcticaa!!
Gayman
11-01-2006, 05:30 AM
Onko kenelläkään sattumoisin vahingossa tarttunut nauhalle Noodlesin haastattelu MoonTV:tä provinssista?
Tonza
11-01-2006, 10:52 AM
Onko kenelläkään sattumoisin vahingossa tarttunut nauhalle Noodlesin haastattelu MoonTV:tä provinssista?
Ui, semmonen olis todellakin helmi ;)
Stranger With Candy
11-01-2006, 11:27 AM
hokka hikka jakka bukka.
Eipä ole Moon-tv:n mutta Jyrki -ohjelman Noodles Provinssi haastattelu on jossain nauhalla paitsi että loppuosan päälle nauhoitin vahingossa jotain päälle. Tuskin enää edes nauhaakaan kyllä löytyisi. Ärsyttävää kun monet suomalaiset haastattelut olen / joku muu on tuhonnut nauhoittamallla filmin päälle, esim Subtv:n haastis vuodelta 2003, joka oli todella mielenkiintoinen.
Gayman
11-01-2006, 01:06 PM
Minulta löytyy kyllä (ainakin vielä) se 2003 vuoden Sessionssin "Spliter haastattelu". Sitten on myös Subtv:ltä tullut "Punkin Pioneerit", puolentunnin haastattelu vuodelta 2005 myös nauhalla.
Mutta muistan kun katsoin tuolloin MoonTV:ltä sen haastattelun moneenkin otteeseen mutta kun videot ei vain automaattisesti nauhottanut!
Tonza
11-02-2006, 08:48 AM
Olisko mitenkään mahollista saada ees jotain noita suomalaisia haastatteluja digitaaliseen muotoon ja jakoon?
Gayman
11-02-2006, 02:57 PM
Minä olen senverran laiska etten jaksa ensin laittaa vhs:ltä kovalevylle digiboxiin, sieltä sitten koneele.......mutta katsotaan jos innostun jossain vaiheessa? ;) Muituta minua tässä parin viikon kuluttua, jos silloin saisin itsestäni irti enemmän. :D
DirtyMagic_FIN
11-06-2006, 07:08 AM
Huomasitteko että Conanin Halloween special jaksossa käytettiin teksteissä ns. Ixnay on the Hobre -fonttia :p
Gayman
11-07-2006, 02:08 PM
En edes "muistanut" katsoa Conania silloin :(
darea
11-08-2006, 06:50 AM
so I guess you guys are having fun speaking finnish to each other?
why not just create a forum for each different language while you are at it?
Gayman
11-08-2006, 01:03 PM
Because I can't speak any other language than finnish(this thread), english(the whole forum) and just barely swedish, can't even make one correct sentence in that language. So, that's why.
Learn finnish if you are THAT interested what we speak here.
Don't recommend it though, because it's really hard to learn.
Hypodermic_89
11-13-2006, 07:44 AM
Because I can't speak any other language than finnish(this thread), english(the whole forum) and just barely swedish, can't even make one correct sentence in that language. So, that's why.
Learn finnish if you are THAT interested what we speak here.
Don't recommend it though, because it's really hard to learn.
Totta. Yksi maailman hankalimmista kielistä minkä voi oppia ;) En käsitä oikein miksi.. Se tuntuu niin helpolta. Saapii olla ylpeä jos suomea osaa :D
Gayman
11-13-2006, 01:26 PM
Kyllä se vain näin on
11-13-2006, 02:20 PM
tänään mogadishu Avenuessa sil äijäl joka ryösti pankin oli offspring paita, semmonen jos on ainaki noodelssin kuva, se oli farkkutakin alla osittain ni ei oikeen saanu selvää.
Gayman
11-14-2006, 07:55 AM
Oliko? Itse näin vasta puolesta välistä ohjelmaa kun pääsin harkoista. En kyllä kiinnittänyt niin paljon huomiota siihen.
11-14-2006, 03:34 PM
vaan truu fanit huomaa (sarkasmia) :p
Gayman
11-15-2006, 12:48 PM
vaan truu fanit huomaa (sarkasmia) :p
en ymmärrä sarkasmia :confused:
Ei vaiti. Mä en yleensäkään huomaa mitään. :rolleyes: En ole kato truu punx :D
Tonza
11-18-2006, 01:42 PM
Huomasitteko uutisvuodossa tänään (18.11) tuli Original Pranksterin intro \o/ (ei voinu olla huomaamatta jos seuras ohjelmaa)
Ps.
Psst. Gayman pyytelit muistuttamaan niistä videoista parin viikon päästä :)
Gayman
11-19-2006, 08:10 AM
Juup. Kyllähän tuli huomattua, sen verran esillä se oli :D
Joo juu jaa nii joo. Kyllä pyysin. Nyt täytyy siirtää vhs:ltä digiboksin kiintolevyl ne haastattelut ja sit siitä koneelle. Jos tässä joku päivä innostuis :) Palaillaan asiaan......
11-19-2006, 01:09 PM
Vihdoin studiossa, nyt alkoi itekki odottamaan levyy oikeen kunnolla, ja kiertuetta . sitten ku levy tulee, nii oon eka joka ostaa sen!
Gayman
11-19-2006, 01:58 PM
Minä ehdin sua ennen!!!!! Juostaan kilpaa :D
Kysymys: Kuinka korkealle luulette uuden levyn nousevan Suomen virallisella listalla? Itse veikkaan että ehkäö kymmenen parhaan joukkoon voisi jopa nousta. Onhan kaikki muutkin Offspringin levyt Suomessa nousseet muihin Euroopan listoihin verrattuna melko korkealle. ja kun tuo Greatest Hits vielä oli lista ykkösenä muutamia viikkoja niin varmasti se vaikuttaa uuden levyn myyntiin. Ja levyn mainostaminen vaikuttaa suuresti sen myyntiin, koska mielestäni moni kuuntelee Offspringia Suomessa, mutta kukaan ei silti varmasti tiedä koska uutta kamaa olisi tulossa. Se on myös outoa, että vaikka Greatest Hitskin oli niin kauan lista ykkösenä ja silti vain yksi kahdestakymmenestä pitää Offspringista jos ihmisiltä kysyy.....outoako?
Tulipa oikea novelli kirjoitettua :D
Juu, kyllähän se rupee jo vähän kutkuttamaan tässä vaiheessa, kumminkin viimeksi 2003 uutta albumia pukannu et jo on aikakin... on se vaan hienoa sitten kuulla niitä uusia biisejä ja (mahdollinen) uutinen että tulevat Suomeen soittamaan. Huh huh, kyllä on mitä odottaa. ;)
Splinterillä paras sijoitus tais olla jotain 32, mut nyt uskon että uusi albumi menestyy paremmin koska alla on just Greatest Hits levyn julkaisu ja se keikka Suomessa ja aika kova mainostus oli päällä, sitten Bob Rock tuottajana tuo julkisuuttaa että ehkä se sinne kympin sakkiin voi nousta, mutta kaikki kyllä riippuu ekasta singlestä, jos sieltä tulee armoton hitti niin miksipä ei voi tehdä Smashia ja Americanoja eli hirvee menestys ja sillonhan se on listaykkönen.
Oon huvikseni mailaillu promoottoreille ja keikkajärjestäjille ehdotellen että kannattaisko hommata Offspring Suomeen ja aiotteko yrittää niin ainakin Speed Promotion (50 cent hommasi Areenalle) koittaa saada bändiä Suomeen, samoin Partysan sanoi että juu, yritetään (hommasi Offspringin 1994 Pakkahuoneelle ja hoitaa isoimmat konsertit Tampereen Jäähallissa) ja tietenkin Suomen johtava tällä alalla eli Welldone. Saletisti johonkin nappaa kiinni ja bändi nähdään Suomessa! Tuskin niitä kalleimpiakaan on nykyään ja areena-keikka yms voisi olla jopa mahdollinen...
Gayman
11-20-2006, 03:00 PM
Zee on Suomen Offspring-fanaatikkojen uranuurtaja. Suuri kiitos ja kumarrus hänelle.
Läpy-läpy-läpy
Varmasti/Toivottavasti bändi Suomessa ehkä jo ensi vuonna nähdään.
Tonza
11-21-2006, 11:08 AM
\o/\o/\o/ Olis kyllä niin mahtavaa nähdä bändi Suomessa, miksei jo seuraavan maailmankiertueen aikana.
Vaikken kauheasti ole kysellyt, niin ole kenenkään kuullut haukkuvan Offspringia tai sen musiikkia täällä Suomessa, enemmän ihmiset on tykänny siitä...
Eiköhän se levy kympin sakkiin nouse ainakin, viiden parhaan joukkoon ellei ole paljon kovia nimiä samaan aikaan julkaisemassa levyjään...
Grabbal
11-21-2006, 12:02 PM
Agree :confused:
Gayman
11-21-2006, 03:31 PM
\o/\o/\o/ Olis kyllä niin mahtavaa nähdä bändi Suomessa, miksei jo seuraavan maailmankiertueen aikana.
Vaikken kauheasti ole kysellyt, niin ole kenenkään kuullut haukkuvan Offspringia tai sen musiikkia täällä Suomessa, enemmän ihmiset on tykänny siitä...
Eiköhän se levy kympin sakkiin nouse ainakin, viiden parhaan joukkoon ellei ole paljon kovia nimiä samaan aikaan julkaisemassa levyjään...
Mun kavereista vaan noin noin 5% tykkää Offspringista.....onko porilaiset vaan niin tyhmiä? :D
11-22-2006, 02:51 AM
Hyvää työtä Zee, oon aika 100% varma että nousee top 10, viime levystä jo melkee 4 vuotta, ni on siinä aikaa kehitellä hyvii biisei, ja mitä pidempi tauko levyjen julkaisun välillä sitä suurempi huomio levylle medioilta, ja Can't repeat ja dirty magicin uudelleen nauhotus ovat myös lupaavia seikkoja. meillä päin joko digataan offspringii, tai ollaan hevareita eikä perehdytä tai ollaan poppareita ja koneelta löytyy pari hitti biisii.harvat uskaltaa haukkuu bändii ainakaan mun kuullen ,kun liekki pääkallo paita joka viikko päällä :D .
Motaboy80
12-01-2006, 03:17 AM
Eiköhän tilata poiijaat purkit soosia! :D
http://www.gringobandito.com/
Gayman
12-01-2006, 05:41 PM
Olen tässä miettiny tota muhennoksen ostoo. Mut kun se jenkeistä tulee, se tulee tulliin. Eli siin olis käsittelymaksu. Veroa ei varmaan tulis koska sen verran kevyttä kamaa on. Jos ei nyt innostu KILOJA ostamaan :)
12-02-2006, 12:55 AM
Kertokaa jos teette tilaukse, ni oon luultavasti messissä :D
12-02-2006, 12:56 AM
Hei en jaksa tutkii tätä threadii, ni jos joku viel viittis heittää sen tavastia keikan setlistin?
Stranger With Candy
12-02-2006, 03:07 AM
mä oon puhunu jo kauan et sin pääsee just sellaset runkkarit jotka o kuullu vaan pari kipaletta niilt ja ei tajuu mitään ja vaan juo siel kaljaa! ja en mäkään siel hyppis ja riehuis ja olis kännis...mä vaan istuisin omalla jakkarallani ja kuuntelisin rauhallisesti sitä ihanaa musiikkia mitä pojat lavalla soittaisi
http://zee.250free.com/Setlist.JPG
Gayman
12-02-2006, 06:11 PM
mä oon puhunu jo kauan et sin pääsee just sellaset runkkarit jotka o kuullu vaan pari kipaletta niilt ja ei tajuu mitään ja vaan juo siel kaljaa! ja en mäkään siel hyppis ja riehuis ja olis kännis...mä vaan istuisin omalla jakkarallani ja kuuntelisin rauhallisesti sitä ihanaa musiikkia mitä pojat lavalla soittaisi
That sounds awefully familiar.......maybe because I wrote it.
Camilamazed
12-03-2006, 11:47 AM
http://zee.250free.com/Setlist.JPG
I wish they had played smash here, two years ago.... The set list is pretty much teh same, except that they played Walla walla and Mota here..
Sorry I cannot speak Finnish xD
Gayman
12-03-2006, 02:42 PM
Hey Camila.
Yeah, Smash is a GREAT song, especially when played live!
I love the live performance of Smash in Rockpalast 1997.
Camilamazed
12-03-2006, 03:03 PM
I'm sure though they palyed Smash in 1997 when I saw them for the first time. ^^
PS: I wish I could have that set list =|
PS: I wish I could have that set list =|
That wasn't that hard, I just yelled at the roadies that could you give me that set list which was taped at the floor, others tried to get too but luckily I was the first one to ask so the friendly roadie said that he was first and gave it to me. It's too bad that I missed Noodles' picks though, but Dexter's autograph and a picture with him did compensate that a bit.
Camilamazed
12-03-2006, 03:36 PM
That wasn't that hard, I just yelled at the roadies that could you give me that set list which was taped at the floor, others tried to get too but luckily I was the first one to ask so the friendly roadie said that he was first and gave it to me. It's too bad that I missed Noodles' picks though, but Dexter's autograph and a picture with him did compensate that a bit.
I actually meant the set list from the 97 and 99 shows in Brazil.
I tried to get the setlits from 2004 but I was voiceless and couldn't speak =|
Yeah, I knew. I figured you probably wouldn't come to Finland from Brazil. ;)
genocide_
12-05-2006, 01:23 AM
Oi, kun tulisivat vielä Suomeen. Mieluiten Tampereelle, ja iso keikka. :D Olin nimittäin ööh.. viiden kun offspringillä oli pakkahuoneella keikka, en siis ollut ihan kuvioissa mukana. :)
Tosiaan tuo levy voi nyt myydä vähän paremmin kun on greatest hits juuri tullut ulos. Toivottavasti eivät vaan teksisi mitään Pretty Fly/Prankster/Hit that -kopioyritystä ekasta sinkusta. Vaikka Pretty Fly oli kyllä hyvä silloin back in the days..
12-06-2006, 02:14 AM
Must noi kaikki hittibiisit on hyvii, vaikka ei lähellekkään parhaita, Orginal prankster oli eka Offspringin biisi jonka takii ostinkin vahingossa smashin vaik piti ostaa CO1, ja smashi oli niin kova että rupesinkin fanittaa offspringgii, se muuten puuttu oudosti tosta settilistasta, olis voinu olla want you badin tilalla... hienoo että soitti nää yleisö susikit Stairing at the sunin ja bad habitin (tai sen ne kai joutu skippaa , ku dexter oli kipee).
Gayman
12-06-2006, 02:11 PM
Mm'm. Ainoa "hitti-biisi" johon jo hiukan kyllästynyt, on pretty fly (for a white guy). Mikä oli kyllä silloin aikoinaan kun se video mtv:llä pyöri, kun en vielä fani ollut, niin kova biisi. Onhan se vieläkin moneen muuhun bändiin ja niiden kappaleisiin verrattuna todella hyvä.
Motaboy80
12-18-2006, 11:28 PM
http://www.youtube.com/profile_videos?user=robert9299
Melko vanhaa.. vai mitä.? :D
Gayman
12-19-2006, 01:28 PM
On se, vanhaa materiaalia. Yhtään "löytöäsi" väheksymättä, jo melko vaha sellainen. :)
DirtyMagic_FIN
01-04-2007, 03:25 AM
Moderaattorit pisti kreikkalaisen threadin lukkoon, millokohan on tän vuoro.. :confused:
Wouli
01-04-2007, 04:08 AM
hey ... can't you speak english ? :o
F@ BANKZ
01-04-2007, 05:51 AM
Damn! You Bumped The Thread Back! may god have mercy on us all
edit: If the Greek thread was locked because it couldn't be moderated shouldn't this one be too, or does a mod speak the language.
Gayman
01-04-2007, 01:34 PM
Luulenpa että liiankin pian ystäväiseni.....:(
If it was closed, then we don't have anymore of a right. We want to be fair. but it's not up to us. Well just see....
01-08-2007, 06:14 PM
Eihän tätä saa sulke, jo niin monta sivuakin... btw eilen idolsin alussa soi come out and play
ZagmenO
01-09-2007, 10:17 AM
Speak English!!!!!!!!!!!!!! :mad:
Grabbal
01-09-2007, 10:20 AM
Speak English!!!!!!!!!!!!!! :mad:
Get out of their thread..
And so will I, just wanted to let you know
Gayman
01-09-2007, 01:13 PM
Thanks Grappal! Appriciate it.
Gayman
01-09-2007, 01:14 PM
Eihän tätä saa sulke, jo niin monta sivuakin... btw eilen idolsin alussa soi come out and play
Mehän emme siitä silti voi päättää. Jää nähtäväksi.....
Niin soi. En itse kuullut, mutta isäukko kertoi.
01-09-2007, 08:23 PM
jos suljetaan, ni tehään niiku ruotsalaiset, tehää come to finland threadi tour osiolle, ja jauhetaan siellä suomee.:p
Gayman
01-10-2007, 02:26 PM
Näin tehdään :D Mutta katsotaan nyt että sulkeeko tätä, ollaan kuitenkin oltu NIIN kilttejä. Oikeita enkeleitä. :)
Gayman
01-28-2007, 02:17 PM
http://www.offspring.com/cgi-bin/WebObjects/Offspring.woa/wa/fullsize?gallery=3154&imageID=430096
Kivat sulle. :)
01-29-2007, 01:13 PM
;) jajajaja, vois itekki joskus yrittää pääst toho, ku jaksais pienennellöä kuvia
Gayman
01-29-2007, 04:43 PM
;) jajajaja, vois itekki joskus yrittää pääst toho, ku jaksais pienennellöä kuvia
Liikaa hommaa...........liikaa.
Judge B
02-01-2007, 02:31 AM
Oho. Enpä olis osannu odottaa suomalaiseen toikkiin törmääväni heti tällä foorumilla. :eek:
Ja moro vaan. Rekisteröidyin justiinsa. Löysin foorumin kun etsin tietoa Offspring-singleistä, ajauduin toikkiin jossa niitä jakoivat.
Mitenkä se on muuten, antaako Offspring jakaa kappaleitaan niinkuin on huhuttu? Tuntuu vaan vähän härskiltä kun singlejä voi jakaa virallisella foorumilla. :rolleyes:
Terve vaan.
No eipähän ne sille mitään voi, kyllä niitä netissä pyörii eikä kukaan varmaan valvo mitä tännekään foorumille laitetaan. Kyllähän ne silloin joo Conspiracy Of Onen oli halukas kokonaan sivuille laittaa ladattavaksi, että ei ne varmaan niin hirveästi edes välitä.
By the way, enpä tiennyt että Leningrad Cowboys esitti Pretty Flyn silloisessa jättikonsertissa 2003 täällä... http://www.youtube.com/watch?v=Y0vZwONKshU
Gayman
02-01-2007, 07:23 AM
Terve mieheen judge b.
Napsterin puolella ne silloin oli kun Metallicakin sen oikeuteen vei. Osaksi varmasti vain pirullakseen Metallicalle. Napsterin paitoja pitivät ja teettivät. Eivätkä haastatteluista päätellen ole millään haavaa netistä lataamista vastaan.
Oho! En kyllä tienny minäkään. Nousi Leningrad Cowboysien arvotus :D
Judge B
02-01-2007, 07:40 AM
Napsterin puolella ne silloin oli kun Metallicakin sen oikeuteen vei. Osaksi varmasti vain pirullakseen Metallicalle. Napsterin paitoja pitivät ja teettivät.
Nyt kun tuon sanoit niin taidanpa hämärästi muistaa tapauksen. Tai ainakin muistan Dexterin kyseinen paita päällä.
- - -
Offspringiä Suomeen odottellaan. En ole nähnyt heitä vielä kertaakaan joten kyllä keikka maistuisi. Voisi aikanaan kuolla onnellisena kun yksi iso olisi taas nähty.
Gayman
02-01-2007, 12:37 PM
Kyllä. Offspringia todellakin odotetaan Suomeen, nimenomaan kunnon keikalle. Ei ikärajoitteiselle keikalle kuin vuonna 2005 mihin en itsekkään pystynyt osallistumaan koska ei ikä riittäny :(
Varmasti tässä parin vuoden sisällä täälläkin piipahtavat. Jos ei jo tänä vuonna niin kyllä sitten ensi vuonna jo ainakin.
02-01-2007, 03:19 PM
Ite kuuntelin just eilen kaikki offspringin levyt, kyllä smash,Americana ja splinter olivat vakuuttavimmat, voi kyl johtuu ,että hommasin ne myös eka ja oon kuunnellu eniten. Kyl niitten olis parast tulla tänä vuonna ikärajattomalle keikalle, heti uuden levyn jälkee.
Toi Leningrad pätkä oli loistava.
Tonza
02-02-2007, 07:18 AM
Jaahas, tääkin topikki vielä hengissä :O
Toivottavasti ei suljeta, tässähän on jo yli 700 viestiä...
Mitenköhän on, ainakin foorumin perusteella voisi sanoa, että suomalaiset on maailman offari-faneinta kansaa väkilukuun suhteutettuna, tai ainakin aktiivisimpia sellaisia... Eli kyllä niitten täytyy tänne tulla keikalle, tai vaikka useammalle!
Gayman
02-02-2007, 06:34 PM
No on kai tää hengissä!!! :D
Ei mitään epäilyksiä nyt. :)
Me suomalaiset ollaan monessa asiassa todella aktiivisia. Monessa turhassa asiassa liiankin aktiivisia ja tarvittavissa asioissa vähän liian laiskoja. Offspringin "fanitus" on taas tarvittava asia jota me teemme paljon.
Tonza
02-03-2007, 02:12 AM
Pidetään vaan tätä paskanjauhantaa yllä niin pysyy tää topikki jatkossaki ekalla sivulla :D
DirtyMagic_FIN
02-03-2007, 06:11 AM
By the way, enpä tiennyt että Leningrad Cowboys esitti Pretty Flyn silloisessa jättikonsertissa 2003 täällä... http://www.youtube.com/watch?v=Y0vZwONKshU
Olin tuolla paikalla, voitte vaan kuvitella mitkä oli fiilikset ku tajus et ne soittaa Pretty Flyn :eek: :D Muutenkin tuo koko shöy toi mieleen Ixanyn kansilehtisen tuon luuranko-teeman takia (noilla luurangoilla tais olla joku nimityskin, muistaakseni Higgins sano sen jossakin videossa missä se esittelee Offspringin studiota...)
Judge B
02-03-2007, 06:31 AM
Mitenköhän on, ainakin foorumin perusteella voisi sanoa, että suomalaiset on maailman offari-faneinta kansaa väkilukuun suhteutettuna, tai ainakin aktiivisimpia sellaisia... Eli kyllä niitten täytyy tänne tulla keikalle, tai vaikka useammalle!
Joo, tänne pojat perkele.
- - -
Mitä 2005 keikkaan tulee niin en edes osallistunut Koffin kisaan vaikka ikä olisi riittänyt. Vituttaa nyt (=jos et veikkaa, et voi voittaa). Johtui ehkä siitä että Offspring on ollut mulle vuosien saatossa tavallaan "vain bändi". Nyt kun lähiaikoina musiikki on iskenyt kovemmin kun koskaan fanitustaso on niin korkealla että.
Ei mulla muuta. :D
Gayman
02-03-2007, 07:05 AM
"Liian hapokasta....."
Kyllä mä uskon ainakin että ne Suomeen hommataan tänä vuonna uuden albumin kiertueen myötä. Kuten monesti sanottu, Koffin keikalle oli hurjasti halukkaita, onneksi olin yksi niistä joka pääsi. ;)
Ruotsiin vaan jos ei muuta, itse ainakin toimin näin!
Gayman
02-03-2007, 06:38 PM
Khyyl. Mutta muistakaa. Jos se hattu tippuu siellä Ruottin puolella. Ni MUISTAKAA potkia se takasin Suomeen.
genocide_
02-14-2007, 03:13 AM
Joo, just satuin lainaamaan kirjastosta tuon Leningrad Cowboysien live cd:n ja yllätyin kyllä hieman. Siitähän tuli tv -versiokin, mutta siinä pretty fly:tä ei nähty. Varmana ihan mahtava keikka sekin.
Voisivat välillä päivittää tuota päiväkirja - juttua..
Cerberus
02-14-2007, 06:53 AM
Täytyy vaan sanoo kun näki sen Leningrad Cowboysin pretty fly videon, että oli se ny HUANO.
Joo kyllä alkaa huumori jo loppuun kun ei infoo uudesta lätystä oo tullu.
Gayman
02-14-2007, 06:57 AM
Kyllä se levy sieltä tulee........kai.....joskus. Tai sitten ei tule.
Gayman
02-17-2007, 09:22 AM
Toi leningradin esitys oli kyl.........no, ne ei osannu edes sanoja :D
Dropkick Murphys
02-17-2007, 12:32 PM
Kyllä mä uskon ainakin että ne Suomeen hommataan tänä vuonna uuden albumin kiertueen myötä. Kuten monesti sanottu, Koffin keikalle oli hurjasti halukkaita, onneksi olin yksi niistä joka pääsi. ;)
Ruotsiin vaan jos ei muuta, itse ainakin toimin näin!
onkos se varmaa, että offspring heittää keikkaa länsinaapurissamme? en oo vähään aikaan mitään uutisia niistä seurannut eikä jaksa lukea koko topikkii läpi..
jos ne vaik tukholmaan tulis ni vois kyllä lähteä hummailemaan sinne.
aina parempi tietysti jos suomeen tulisivat, samalle keikalle vaikka flogging molly, dropkick murphys ja offspring ni mikään ei pystyis estää mua menemästä sinne.
Lähen kyllä tosin jos mikä vaan noista kolmesta kesällä tänne innostuu tulemaan.
Funderful Callan
02-18-2007, 06:20 AM
Tiedättekö mitään että koskas Offspring olis tulos Suomeen....?? :confused:
I Understand
onkos se varmaa, että offspring heittää keikkaa länsinaapurissamme?
Ei nyt ihan täysin varmaa, mutta hyvin todennäköistä. Ikinä ei ole skipannut Ruotsia Euroopan kiertueilla paitsi viimeksi Greatest Hits albumin kanssa, mutta se olikin vähän eriluonteinen kiertue, ei ne Suomeenkaan olisi tullut ilman Koffin varmasti merkittävää summaa pätäkkää... eli sinne siis vaan jos eksyvät. Hemmetti kun nyt vaan tulisivat Suomeenkin, on se niin mahtavaa vaan nuo Offspringin keikat, aivan ylivertaisia. ;)
Gayman
02-18-2007, 03:43 PM
Tuskimpa tulee normi maailmankiertue-keikalle Suomeen. Taloudellisesti ei kannata poikien varmasti tulla...
Joo mut suosio on ehkä vähän hiipunu maailmalla eikä ne enää niin paljon voi pyytää tai täyttäisikään mahtisaleja, kyllähän jos järjestäjä uskoo että ne esim. Areenaan vetäisi tarpeeksi yleisöä niin olishan se kannattavaa niillekin, käyhän täällä mm. Korn ja My Chemical Romance Areenalla ja noi on ehkä just Offspringin kokoluokan bändejä...
Tonza
02-19-2007, 03:21 AM
Ei sitä tiiä, mimmosessa suosiossa ne on taas uuden levyn jälkeen jos siitä tulee niin tykki kun on hehkutettu ;)
Eiköhän ne Areenanki täyteen vetäis...
Gayman
02-19-2007, 08:19 AM
MCR nyt on ainakin paljon suuremmassa suosiossa nykyään kuin Offspring. Kornkin ehkä hieman suositumpi, Suomessa siis, ja varmasti maailmallakin. Greatest hitsistäkin on jo yli vuosi. Ihmiset on jo taas unohtanut ko. bändin eikä uudesta levystä ilman mainostusta tule myyntimenestystä. Mutta, tämä on vain minun mielipide asiasta. ja minä kun olen lukiolainen, niin mistä minä mitään tiedän.
genocide_
02-20-2007, 01:49 AM
Niin no, se riippuu myös siitä minkälaisen kappaleen ne laittaa uudelta levyltä radiosoittoon. jos siitä tulee jotain sellaista kuin green daystä, mitä en todellakaan toivo, niin sitten varmasti olisi kysyntää täälläkin.
Jos tosiaan Flogging Molly ja Dropkickit Offspringin kanssa vetäisivät keikan niin siitä maksaisin kyllä melkeinpä mitä vaan päästäkseni yleisöön. jäi nimittäin viime kesänä ruis- ja ankkarock väliin. :/ Toivottavasti tulisivat tänäkin kesänä taas..
Noh, Offspring tulee vissiin elokuussa Eurooppaan että toivotaan nyt Suomenkin kuuluvan kiertueeseen.
Chngthwrld
02-21-2007, 05:25 AM
Piti pitkästä aikaa tulla taas tänne häiriköimään.
Löytyykö täältä muuten AFI faneja? AFI ois tulossa Tukholmaan la 12.5. Mietin vaan et jos löytyis joku muukin joka haluais bändiä katsomaan niin vois lähteä. En oo AFIa ikinä nähnyt livenä ja nyt ois viimein hyvä tilaisuus siihen.
Tietoa keikasta:
http://www1.ticnet.se/EventList?eventSubGroupId=LAD18587.969072&rowsPerPage=null&
Motaboy80
02-22-2007, 02:36 PM
Kerronpa tässä tarinaa parin viskilasin jälkeen... Todellakin toivon ettei Offspring vedä Green daytä.... en haluaisi kuulla Utuuta ja Springii kyllä samassa zibaleessa. Johtuu varmasti siitä etten ole U2-yhteensopiva. Jos offspring olisi yhteistyössä jonkun muun bändin kanssa niin ei heti kyllä tule mieleen mikä parhaiten sopisi... Ehkä jos kuitenkin mitettii mitä ei ole kuullut springin levyillä on naisääni. Se vois olla jotain uutta.. mut vain yhdessä biisissä ja featuring joku hyvä femaleartisti.. Ei saisi viedä liikaa huomiota offspring tyylistä. Ehkä tällaista nähdään ensi levyllä.. who knows... kuitenkin epäilen pahasti. Dirty Magic... Paljon on käyty keskustelua siitä, että tuleeko uudelle levylle uusi versio Dirtystä.. Kuka haluaa, että se tehtdään uusiksi??? Joku osa päässäni sanoo, ettei sitä tarvitse uusiksi tehdä, muttä soundi on muuttunut varmaan kivasti sitten 91- vai 92 oliko se. jälkeen.. Sinäänsä olisi kiva kuulla remasteroitu versio.. siis kokonaan uusiksi soitettu..lisättynä Greatest hits-videolta "OuWoo.." ennen kertosäettä.. se olis bieno! tarinaa tulisi vielä paljon, mutta jatketaan joku toinen päivä.. CIAO! ja Kippis!:p älkää tarttuko pilkkuihin! Pitäs varmaan pitää Offspring-pikkujoulut joskus.. =) GREAT! Eli ehdotelkaa paikkaa vain ja aikaa piälle!
siinä odotellessa.... http://www.youtube.com/watch?v=LP4WxFI_nak
jne.. eli arvostelkaa näitä myös.. http://koti.mbnet.fi/motaboy
omia tekeleitä sitten vuoden 03... pistin juuri pari vanhaa kivaa lisää..
genocide_
02-23-2007, 07:25 AM
Niin, en tiedä sopisiko naisartisti ja offspring yhteen.. voisihan sitä tietysti kokeilla. Dirty Magicin akustinen versio oli kyllä oikein hyvä ja mikä ettei siitä voisikin tehdä uuden version levylle, hyvä biisihän se on.
Toivottavasti myöskään pojat eivät vetäisi liikaa tuolle nu-metal -alueelle. Mielestäni viime levyllä oli joitakin sinnepäin meneviä biisejä, esim. can't get my head.. ja race against myself. En oikein niistä pitänyt, vaikka tokihan ihan kovia biisejä ovat, mutta jotenkin ei sitä tyypillistä offspringiä. Hyvähän se toisaalta on että tyyli vähän matkan varrella muuttuukin. What ever.. :D
Gayman
02-23-2007, 07:03 PM
Tottakai tyyli muuttuu. Mutta minulla on 100 % luotto poikiin ja tiedän että pysyy tuossa omassa tyylissää pienoisin muutoksin toki.
AFI:sta en itse kyllä suuremmin pidä. Pari hyvää kappaletta on kylläkin. Suurin ihmetyksen aihe on tuo meikkien käyttö ja hiusmuoti. Ja ne tekoripset kyseisellä laulajalla, Davey taitaa olla hänen nimensä. eieieieiei.......kummastellen tätä vetäydyn takavasemmalle sänkyyn.
02-24-2007, 03:10 PM
AFI diggailen ,mutta enemmän tuosta vanhemmasta ja nuo setlistit on aika sing the sorrow ja DU painotteisii, ni en kyllä ruotsiin saakka lähtis kattoo, toivotaan että tulis provinssii :P
Dropkick Murphys
02-25-2007, 05:33 AM
jäi nimittäin viime kesänä ruis- ja ankkarock väliin. :/ Toivottavasti tulisivat tänäkin kesänä taas..
niin jäi miullakin töitten takia ja kyllä otti päähän..
Noh, Offspring tulee vissiin elokuussa Eurooppaan että toivotaan nyt Suomenkin kuuluvan kiertueeseen.
toivotaan, miun käsityksen mukaan offspringillä on kuitenkin aika vankka fanipohja suomessa (ainakin omassa kaveripiirissä) ja jos ja kun uus levy tulee olemaan hyvä niin areena täyttyy varmasti. Oon kyl huomannu et monet miun ikäset on pitäny enemmän vanhemmasta tuotannosta, ixnay ja sitä ennen. Se on varmaan ihan ymmärrettävää kun ihmiset ei yleensä tykkää muutoksista kauheesti. anyways..uus levy on hankittava heti kun mahollista, ite pidän uudemmastakin tuotannosta.
vBulletin® v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.