View Full Version : Kaikki suomalaiset Offari fanit!
Judge B
02-25-2007, 09:08 AM
Kerrassaan mainiota, jos tulisivat elokuussa. Odotellaan...
AFI ei niin iske että Ruotsiin lähtisin. Mutta jos ja KUN Offspring siellä soittaa niin sinne sitten vaan porukalla kaikki mukaan. ;)
Hienoja ajatuksia Motaboy80 sen viskilasin ääressä. :D
Joo ja welldone@welldone.fi vaan palautetta että Offspring Suomeen prkl.
Gayman
02-25-2007, 02:39 PM
Viski taitaa antaa hyviä aatoksia. Täytyisikö minunkin joskus kokeilla kirjoittaa "paremmassa tilassa" tänne. Tuskin.
genocide_
03-02-2007, 09:29 AM
Joo, täytyypi varmaan sitten lähetellä postia ja toivoa että tulevat. ei muuta, mutta bändin jätkät alkavat olla jo sen verran vanhoja, että olisi kiva nähdä ne vielä lavalla liikkeessä.
Kauankohan mahtavat touhua jatkaa, mitä luulette? Dex ja Noodles ovat jo yli nelikymppisiä.. no kai ne vielä viiskymppisinäkin punkkia vetävät stadionilla. Toivotaan. :)
Cerberus
03-02-2007, 10:00 AM
AFI on menny alamakee sen jalkeen kun lahti nitrolta. Ja se on syy miks en henk.koht. lahtis bandia kattoon noin pitkalle. Vanha tuotanto pn kylla hyvaa.
Ja se kuinka kauan noi nelikymppiset vanhukset jaksaa riippuu siita kuinka kauan homma heista on kivaa ("tieto" monesta eri haastattelusta mita on vastaan tullu).
p.s pisteiden puute tiettyjen kirjaimien paalta ei johdu viskista eika gin tonicista, vaan siita etta allekirjoittanut on ulkomailla.
Gayman
03-04-2007, 03:32 PM
Mahtaako sittenkin olla tuo kossu-vissy....;)
Come out and smash'em up!
03-06-2007, 06:55 AM
NO se AFI:n alamäki voi myös johtuu siitä, että kun ne lähti nitrolta, ni niille tuli uus kitaristi, jolla on raitoja hyvin hoidetuissa hiuksissa. paras levy kyllä very proud of ya. Mielestäni shut your mouth and open your eyesil ei oo mitään erikoisii biisei :confused:
Cerberus
03-07-2007, 04:15 PM
Mahtaako sittenkin olla tuo kossu-vissy....;)
Kossu-vissy on spurkujen drinkki, HYI HELVETTI.
Gayman
03-07-2007, 10:06 PM
Tykkäät kummiskin....
genocide_
03-08-2007, 03:10 AM
Itse olen kuullut Afilta lähinnä TotalImmortalin kun kuulin sen ensin Offspring versiona. Varmaan jotain muutakin on tullut kuultua.
Gayman
03-13-2007, 06:10 PM
Ennyt jassa rullata näit sivui läpi tai käyttää searchii...
Onko jollain nauhalla Provinssi 2001 Noodlesin haastattelu MoonTV:ltä?
Itsellä se taisi joskus olla, mutta tiedä sitä sitten, minne hävinnyt. Sacha hoiti haastattelun. Muistaakseni sanoi haastattelun jälkeen, että oli tylsää haastatella Noodlesia tai jotain tuohon suuntaan. :)
Itsellä on ne parit haastattelut mitä täällä on pyydetty uppiin, MUTTA en ole saanut itsestäni VIELÄKÄÄN irti sitä, että converttaisin ne digitaaliseen muotoon vhs:ltä. Toivottavasti tässä mahdollisimman pian voisin olla teille avuksi siinä asiassa. Että, odottakaahan maltilla siellä, kyllä ne joskus tulee käännettyä....
Mitäs sanotte tähän? Kysyin keikkajärjestäjältä:
"Realistinen vastaus, tullaanko The Offspring näkemään Suomessa lähiaikoina?"
Vastaus oli:
"terve, alkusyksyllä aikaisintaan on mun tieto."
Kuulostaa ihan kuin jotain olisi ehkäpä jo sovittu. Kysyin että onko jo sopparia papereissa vai mitä mutta hiljaista on ollut, hmm...
Tonza
03-15-2007, 08:20 AM
Toivotaan parasta \o/
(ja pelätään pahinta)
Gayman
03-15-2007, 03:08 PM
JIIIIIHAAAAAAAAA!!!!!!! Täytyy kyllä pysyy vielä pöksyissä......(JIPII)
genocide_
03-16-2007, 12:05 PM
Alkusyksynä, kivaa! Siihen on kyllä pitkä aika, mutta vaikuttaa siltä että Offspringiin on tosiaan otettu yhteyttä ja jotain sovittu. YAY!! :D
Niin siis eihän toi vielä mitään 100% lupaa, ei tiedä että onko vasta yritysvaiheessa että alkusyksyllä aikaisintaan, vai jotain jo sovittu mutta jotenkin se haiskahtaa mukavan positiiviselta korvaan. Ei se auta kun kattoo mitä tulevaisuus tuo tullessaan.
Gayman
03-16-2007, 06:20 PM
Mä ainakin oon sinne lähettänyt pariin otteeseen pyyntöä että kokeilis saada poikia Suomeen. Zee hoitakoon hommansa nyt hyvin ja nuolee poikien "bunghole":t kunnolla puhtaaksi ;)
No lähetäppäs tällaiseen (jussi.santalahti@partysan.com) osoitteeseen vaikka sellainen viesti että "kuulin varmasta lähteestä että Offspring olisi tulossa syksyllä Suomeen, pitääkö paikkaansa". Eihän mitään varmaa lähdettä tietenkään oo mut paree muotoilla se noin jos sais lypsettyä jotakin infoa. ;) Mä en enää jaksa kysyä kun kerran sen jo tein, niin koitappa mikä vastaus sieltä tulee ja raportoi tänne.
03-17-2007, 04:27 AM
Offarit suomeen hartwallille AFI lämppäriks ja liput 50 euroo, eiko näin
Tonza
03-17-2007, 08:01 AM
Offarit suomeen hartwallille AFI lämppäriks ja liput 50 euroo, eiko näin
kyl mulle riittäis 30 eurooki :D
Gayman
03-17-2007, 05:21 PM
No lähetäppäs tällaiseen (jussi.santalahti@partysan.com) osoitteeseen vaikka sellainen viesti että "kuulin varmasta lähteestä että Offspring olisi tulossa syksyllä Suomeen, pitääkö paikkaansa". Eihän mitään varmaa lähdettä tietenkään oo mut paree muotoilla se noin jos sais lypsettyä jotakin infoa. ;) Mä en enää jaksa kysyä kun kerran sen jo tein, niin koitappa mikä vastaus sieltä tulee ja raportoi tänne.
Lähetin ko. henkilölle viestin. Saa nähdä mitä tulee vastaukseksi. Toivotaan parasta.....edes ensi vuodelle
Gayman
03-18-2007, 06:51 PM
Tälläiseen viestiin sain tälläisen vastauksen.
Viesti:
"Hei,
Kuulin luotettavasta lähteestä, että Offspring olisi tulossa Suomeen keikalle syksyllä. Pitääkö väite paikkansa. Realistinen vastaus siis...
T: Teemu"
Vastaus:
"terve,
en tiedä keikoista, voi olla että menee vaan hesaan jos tulee."
Eli, ei minkäänlaista tietoa tullut kyllä tuosta. Ilmeisesti ainakin yrittävät saada tänne "jos tulee":sta päätellen. Mutta kuinka kovasti yrittävät? Se on eri asia...
goonadie1day
03-18-2007, 08:44 PM
Finnish....and my name doesn't have anything to do with my sexuality, just for the record...
Then why the HELL did you pick it?
No niin, siinä se sitten tuli tosiaan, ei oo varmaa. No prkl kun vaan nyt saisivat, ei täs yllättäen muuta voi kuin toivoo.
03-19-2007, 12:47 PM
Ei millään jaksais mennä ruotsiin prkl, tänne vaan, siitä nyt 6 vuotta viime kerrasta!
genocide_
03-19-2007, 01:27 PM
Möh, miks vaan Hesaan... no, kunhan Suomeen tulevat. Ja makso ne liput sitten mitä vaan, I'm in. Keinolla millä hyvänsä on pakko päästä ne näkemään. :)
Gayman
03-19-2007, 03:59 PM
Then why the HELL did you pick it?
Wouldn't you want to know..... ;)
Haha, kysyin yhdeltä järjestäjältä niin tämäpä kysy sitten multa bändin booking agency tietoja ja se kuulemma kylmästi heittää sinne tarjouksen. Ihme hommaa. :D Kyllä pitäis nyt niin monta matoo olla koukussa että johonkin nappaa. Nyt taidan antaa kaikkien tahojen olla rauhassa ja katsella vaan taustalta kuinka hommat edistyy. :D
The Knob
03-19-2007, 04:30 PM
Toivotaan että tulee :D
vittu mä oon siellä nyt jo paikalla odottamas.
heh
tsekatkaa muuten Knobin uus levy ja uus paita nettisivuilta
Paita ja levy löytyy. Tykkikamaa, suosittelen kaikille kanssatovereille.
Knob veti muuten viikonloppuna keikalla All I Wantin, vähän sama fiilis oli ku Offspringin keikalla olis ollu. :D Vissiin videota pitäis tulla että tiedoksi kaikille.
Gayman
03-20-2007, 03:18 PM
"Hunajata hunajata hunajata mulle...."
Ei tässä auta muuta kuin lauleskella ja toivoa ja odotella ja runkata. Kyllä ne tänne tulloo. Vahva uskomus ja luotto! ;)
Kovaa kamaa Knob....todella tykkiä. Hieno t-paita....en kuitenkaan raaski ostaa. Konkurssi tulloo :(
03-21-2007, 01:38 PM
The Knob jälleen provinssiin! :o
vodevil
03-22-2007, 02:16 AM
Terve vaan kaikki!
Vaikka vasta toissapäivänä tänne foorumille ilmaannuin, on Offspring kuulunut elämääni läheisesti vuodesta 1994 lähtien.
Täytyisi saada hankittua pari levyä tuon Americanan lisäksi...
03-22-2007, 02:21 PM
joo tervetulloo, vaan... iteltäkin puuttuu S/T ja smash, kun vanha katosi :confused:
Gayman
03-22-2007, 02:47 PM
Teretulemast vodevil!
Mihin ne levy(t) nyt niin vain "katosivat"?
03-26-2007, 09:22 AM
S/T en ole ikinä omistanu ja smashin katoaminen hämää mua vieläki :confused:
genocide_
03-26-2007, 10:27 AM
S/T:tä on vaikea löytää enää mistään. itsekin tilasin sen netin kautta pari vuotta sitten. Siinä vaan ei ollut enää Kill The Presidentiä, mutta onneksi se oli jo koneella. Loistobiisi.
Gayman
03-26-2007, 12:38 PM
Porissa Moe's Music on kyl ihan gurgo paikka. ST oli siel ja ostin sen. Sit se jehu tilas uuden sinne ko olin ostanut sen toisen......enpä usko et kukaan muu Porista kuitenkaan ostas ko. albumia........tai eihän sitä tiedä. Samaisesta paikasta oon ostanut kaikki muutkin albumit ja DVD:t. Loisto paikka!
Katsokaapa All I Want cover by The Knob. Yleisöön ainakin upposi. ;)
http://www.youtube.com/watch?v=9eSvjvlWo20
Gayman
03-27-2007, 08:39 AM
Kovaa menoo. Hyvä Knob.
Dropkick Murphys
03-27-2007, 07:09 PM
Haha, kysyin yhdeltä järjestäjältä niin tämäpä kysy sitten multa bändin booking agency tietoja ja se kuulemma kylmästi heittää sinne tarjouksen. Ihme hommaa. :D Kyllä pitäis nyt niin monta matoo olla koukussa että johonkin nappaa. Nyt taidan antaa kaikkien tahojen olla rauhassa ja katsella vaan taustalta kuinka hommat edistyy. :D
aika hyvin..
ja ihan ok mättöä toi knob.. täytyy käydä tsekkaamassa joskus livenä.
Provinssiin vähän alustavasti suunniteltiin kaverin kanssa et mentäs, siel alustavasti ois ainakin flogging molly, apulanta, disco ensemble, chimaira et cetera..
provinssi 2007: http://www.provinssirock.fi/ohjelma.html
The Knob
03-27-2007, 08:34 PM
youtubessa muuten The Knob - All i want cover.
tsekitaut...
Gayman
03-28-2007, 02:29 AM
youtubessa muuten The Knob - All i want cover.
tsekitaut...
Markku oli nopeempi Tapani :D
The Knob
03-28-2007, 11:08 AM
hah
no laitetaan vielä uusiksi varmuuden vuoksi
Hei täs on Knobin All I Want cover. ;)
Vekkuli jätkä toi yleisösurffari.
Gayman
03-28-2007, 01:31 PM
Kerta kielon päälle vielä pojjaat! Nyt niitä linkkejä ni huomaa Rovaniemen pojatkin!
Oliko tämä "surffaaja" jotain tuttuja?
The Knob
03-28-2007, 02:41 PM
Kerta kielon päälle vielä pojjaat! Nyt niitä linkkejä ni huomaa Rovaniemen pojatkin!
Oliko tämä "surffaaja" jotain tuttuja?
eipä se kukaan tuttu ollut, mutta on muistaakseni joskus ennenkin yleisössä ollut.
Gayman
03-29-2007, 07:34 AM
ok ok....
Koska olsitte Poriin päin tulossa? Ikinä?
The Knob
03-29-2007, 04:41 PM
porissa oltiin ehkä parikuukautta takaperin, mutta kannattaa vihjailla keikkajärjestäjille sielläpäin. Mitäs mestoja siellä ois jonne vois tulla?
Gayman
03-30-2007, 05:31 AM
BarKino on yleisin paikka. Torstaisin siellä aina välillä joku bändi. Vaakunassa on sitten viikonloppusin keikkoja jos on.
Tai sitten joskus tuolla Yyterin hotellilla on aina välillä kanssa jotain bändi esiintymisiä.
DirtyMagic_FIN
03-30-2007, 05:56 AM
http://www.youtube.com/watch?v=WAGiiEBe_MU
Video parin vuoden takaa :D
Gayman
03-31-2007, 09:49 AM
Musiikki ainakin oli hyvää...video oli niin ja näin ;)
Ei kai. Hyvä oli viiteo.
Dropkick Murphys
04-01-2007, 02:38 PM
http://www.youtube.com/watch?v=WAGiiEBe_MU
Video parin vuoden takaa :D
juu.. hyvä musa tietysti, ei kovin kummosen näköstä pyöräilyä, mut hauskaa näytti olevan..
oon myös alunperin lappeenrannasta kotosin ja yks kaveri harrasti ennen maastopyöräilyä mongoosellaan.. itekin tavallaan, koska oon ajellu niin monesti puskiin viikonlopun baari-iltojen jälkeen ;)
mut anyway, täytyy aina nostaa hattua hyvälle musiikkivalinnalle.
Perhana ku alunperin uuden albumin piti olla jo kaupoissa täs kuus. Tai itse asiassa ihan ekan kerran jo viime keväänä 2006. Kauan sitä saa odottaa mut ehkä se on vielä tuloillaan. :D Olishan se jo kiva saada uutta materiaalia tältäki bändiltä mut mitä pidempi odotus niin ehkä se tekee sen paremmaksi.
Gayman
04-03-2007, 07:59 AM
Jep. Kyllä se levy sieltä tulee aikanaan. Eipäs revitä niitä pelihousuja ihan vielä ;)
Ei voi kyllä olla miettimättä, että tässä kuussa mulla vois olla Offspringin uus levy hyppysissä :eek:
Tonza
04-03-2007, 08:43 AM
Mites on yleensä ollu, tuleeko samana päivänä Suomessa kun tuolla isossa mualimoossa? Vai ei kai joudu odottamaan viikkotolkulla vielä julkaisun jälkeenkin...
Niin täällä julkaistaan albumit nykyään keskiviikkoisin että aika samaan aikaan saadaan, päivää-pari ennen tai jälkeen. Silloin kun Conspiracy Of One julkaistiin albumit tuli ulos aina perjantaisin ja muistan et Suomi oli ihan ensimmäisten joukossa sillon ku esim. USAan tuli vasta tiistaina. Ja Hit That sai radioensisoitot ihan ensimmäisten joukossa täällä myös, se tuli ihan puskista sillon ja missasin tietty ja sitte ne ei saanu pitkään aikaan soittaa sitä enää.
Gayman
04-03-2007, 02:27 PM
jep.......
genocide_
04-10-2007, 02:00 AM
Itse jopa muistelisin että Splinter olisi tullut Suomessa aikaisemmin kuin joissain muissa Euroopan maissa ja Aasiassa. Yllätyin nimittäin kun odotin sitä netin mukaan vasta tammikuussa ilmestyväksi, mutta se löytyikin kaupasta jo joulukuun lopulla. :)
Siitähän on jo 3 ja puoli vuotta...
Gayman
04-10-2007, 03:07 AM
Kauna on aikaa viime levystä kyllä. Splinterhän ilmesty muistaakseni joskus joulukuun pyolivälissä, jos en ihan väärin muista. Ostin sen heti vaikka vanhemmat sano, että saisin sen joululahjaks. Ei pystyny odottaan.
Cerberus
04-10-2007, 11:40 PM
Kauna on aikaa viime levystä kyllä. Splinterhän ilmesty muistaakseni joskus joulukuun pyolivälissä, jos en ihan väärin muista. Ostin sen heti vaikka vanhemmat sano, että saisin sen joululahjaks. Ei pystyny odottaan.
Mikä teitä Porilaisia sillon oikein vaivas? Splinter oli kaupoissa Tampereella jo marraskuun lopussa. 28.11 jos ihan oikein muistan kävin noukkimassa sen.
Gayman
04-11-2007, 01:13 PM
Juuri se vittuhan meitä vaivaa ;)
Tais olla marraskuun puolella. Olet aivan oikeassa ystäväiseni.
genocide_
04-13-2007, 02:06 AM
Mikä teitä Porilaisia sillon oikein vaivas? Splinter oli kaupoissa Tampereella jo marraskuun lopussa. 28.11 jos ihan oikein muistan kävin noukkimassa sen.
Eikun joo, niinhän se olikin. Siis luulin että se tulee joulukuussa, mutta se olikin marraskuun lopulla jo kaupoissa. Itse ostin omani 30.11. kuitti tallella vieläkin jostain syystä..
genocide_
04-17-2007, 02:29 AM
Swamp -levykaupassa splintteri 4.90 €, halvalla lähtee. :D
Gayman
04-17-2007, 02:28 PM
Aika halvalla kyllä. Käytetty?
Itse ostin tossa viime vuonna Splinterin tupla cd:n ja se oli käytettynä 12,-
Dropkick Murphys
04-19-2007, 02:06 PM
oliko hyvää lisämateriaalia kun oli tupla cd?
suosittelen jos ei vielä ole, hankkimaan complete music video collectionin.. erinomainen dvd.
17 vid, 11 live videota jne.haastatteluja
Gayman
04-21-2007, 09:54 AM
CMVC on tottakai jemmassa. Todella hyvä DVD on. Huck it on silti mielestäni parempi.
Tuossa tupla levyn DVD:llä ei ollut kuin Dexter ja Noodles puhumassa kappaleista. Sitten taisi olla Da Hui:n making of. Jos muistan oikein.... Eli ei mitenkään ihmeellistä materiaalia.
Gayman
05-08-2007, 01:26 PM
Kuinka moni ostaa remastered levyt? Minä ainakin meinaan sijoittaa rahaa niihin. Ja tiedän, että Zee on heti kiinni ko. levyissä levykaupassa kun ne ilmestyvät ;)
Joo pakkohan ne on ostaa, ei kumminkaan liian usein tuu Offspringilta mitään julkaistavaa (tämä kylläkään ei varmaan bändin idea vaan Epitaphin) niin ei noi nyt tunnu missään siihen nähden vaikka eihän nuo mitään uutta tietenkään tuo mutta onhan se mielenkiintoista kuulla kuinka hyvin niitä soundeja on pystytty parantamaan. Heti lähtee ennakkotilaukseen kun mahdollista. ;)
Uus Dexter journal muuten etusivulla...
Gayman
06-29-2007, 05:01 PM
Aattelin nyt tänne kirjottaa IHAN PIRUUTTANI. Ei mitään asiaa kyllä niiku oikee niiku oo mut niiku.....nii
Tonza
06-30-2007, 08:22 AM
Aika pitkälle tais tääki pudota...melkee 2kk hiljasta. Mitäs, onko tullu paljon kalaa? Hauki syö nyt kyllä vähän huonosti.
Ei kyl se ihan hyvin on tarttunut kiinni. ;)
Enää n. pari kuukautta uuteen levyynkään. Näen jo sieluni silmin kuinka heti aamulla levykaupan auettua ostan levyn (lataamatta ja tietämättä biiseistä ennakkoon mitään) ja pistän volat kaakkoon ja vaan lean back and enjoy the melodies.
Gayman
07-01-2007, 02:52 PM
Juunäio!
Vesihän tässä kieleen tulee kun ajattelee sitä hetkeä kun sen cd:n sinne koneeseen laittaa ja musiikki tunkeutuu korviin......mmmmm
Cerberus
07-02-2007, 08:14 PM
Luulis että eka single tulis ulos ennen Japanin keikkoja. Saattavat soittaa siellä jopa muutaman uuden biisin. Eli ei muuta kun päivystään YouTubeen.
Gayman
07-03-2007, 05:27 AM
Ei, ko lennä Japaniin ni kuulet varmasti.
Steve-O
07-05-2007, 06:45 PM
Finnish....and my name doesn't have anything to do with my sexuality, just for the record...
Man that is so my new sig.:D
Cerberus
07-06-2007, 09:26 AM
Ei, ko lennä Japaniin ni kuulet varmasti.
On itse asiassa paikka jonne on aina halunnu mennä toi nipponi. Mutta otetaan toi ny vittuiluna niinkun se oli tarkotettukin.
Gayman
07-06-2007, 05:01 PM
Man that is so my new sig.:D
I'm Honoured...
On itse asiassa paikka jonne on aina halunnu mennä toi nipponi. Mutta otetaan toi ny vittuiluna niinkun se oli tarkotettukin.
Aina vittuillaan kun on siihen mahdollisuus. Ei, mut oikeesti lennä sinne jos on haluja.
Cerberus
07-08-2007, 03:20 AM
Haluja olis, mut ei tarpeeks jenejä.
Gayman
07-08-2007, 02:56 PM
Ei jenin jeniä eikä liiran liiraa....niinhän se on valitettavan usein :(
Atom sitten lähti... no eipä tuolla niin väliä kun alkuperäinen jäsen Ron Welty kerran lähti niin samapa tuo kuka siellä paukuttelee, Pete vaikutti YouTube videon perusteella aika asiarumpalilta.
Gayman
08-02-2007, 01:19 PM
"Nyt kävi näin"
Jepulis. Eipä Atom kyllä ollut mun lemppari.....että sinänsä ihan sama.
Tonza
08-04-2007, 02:03 AM
Joo tuskin muutos edes näkyy (tai kuuluu) pahemmin...
BTW, onko muita Offari-faneja Assyillä? Lähinnä olen kyllä itse saanut pitää bändin lippua korkealla :/. Kerran on Pretty Fly kuulunu muualta kuin omista kajareista
Gayman
08-05-2007, 09:27 AM
Eipä assemblyt paljoa kiinnosta......joten ei.
genocide_
08-05-2007, 12:35 PM
Joo, eipä se Atomi minunkaan suosikkeja ollut, eikä siihen ehtinyt edes tutustua sen paremmin. Joten siis ihan sama minulle tuo rumpalinvaihdos. Tästä uudesta en ole koskaan kuullutkaan noin nimeltä, Alkaline Triolta olen muutamia biisejä kyllä kuullut ja ihan hyvin vetävät. Täytyy varmaan mennä youtubeen tosiaan kuuntelemaan.
ok ok....
Koska olsitte Poriin päin tulossa? Ikinä?
Soittivat näköjään viime viikonloppuna (Knob siis) paikassa nimeltään Tullipub... missasitko? :D
Jojan
08-05-2007, 01:05 PM
Jävla finnar. Ni kan ju lite svenska, varför inte bara byta ut hela språket till svenska?
OffspringPsycho
08-05-2007, 01:10 PM
Anyone else...lost...?
Anyone else...lost...?
Atom... Ron Welty... Pete... Atom... Pretty Fly... Atomi... Alkaline Triolta...
How can you be lost? ;)
Gayman
08-05-2007, 02:13 PM
No viddu missasin kai ihan täysin!!!!! Prkl Zee! Sun syys ko et ilmottanu mulle ennempää :P
genocide_
08-09-2007, 11:08 AM
On muuten ihan hemmetin hyvä tuo Bluegrass tribute Offspringille. Kuuntelen sitä tässä kokoajan. Tietäiskö joku mistä löytäis muiden bändien tributeja? (guitar-, string quartet-, bluegrass tributes) Ne kun on niin loistavia.
Olihan se kyl ihan ammattitaitoisesti tehty juu...
Hassu juttu kun eräs booking agent ei enää vastaa mailiin vaikka aluksi kyseli yhteystietoja ja kaikkea ja sanoi heittävänsä tarjouksen Offspringin tulosta Suomeen... tää tietää vaan sitä että kala on tarrannut kiinni ja bändi tulee Suomeen, haha. Ne ei enää voi ees olla niin kalliita kun suosio on laantunut eli sopii mainiosti kuviohin... ;)
genocide_
08-12-2007, 09:24 AM
Voi vitjat, toivottavasti näin tapahtuu. Sitä odotellessa..
Tonza
08-12-2007, 10:24 AM
Mites nopeesti Offspringin keikat on yleensä myyty loppuun täällä päin? Olen sen verran tuore fani, etten aikaisemmista keikoista kauheasti välittänyt (Koffin keikka on asia erikseen). Mietin vaan että pitääkö mennä viideältä aamulla tiskille jonottamaan...
No jos jossain Areenalla esiintyis, niin varmaan sais lippuja vaikka kuinka hyvin. Koska sinne mä luulen että tää Speed Promotion ne yrittää hommata ja vakuuttuneita tuntui olevan että onnistuisi niittenkin mielestä... olihan ne Linkin Parkille tarjouksen pistänyt mutta ei riittäny massi ja ollu tarpeeks houkutteleva... oon ihan varma että Offspring on juuri sopiva ja ne ei muualta niin miljoonia vedä muutenkaan ja kala on syötissä kun tarjous on kaiketi kumminkin tehty ja nyt sitä ollaan sit ihan suut supussa eikä kerrota mitään. :) Mut yllättävän paljon niitä tulijoita vois loppupeleissä tullakin, Koffinki keikalla oli hurjia ne hakijamäärät.
Ja ainahan voi tänne (info@speedpromotion.fi) vielä laittaa lisää viestejä että Offspring Suomeen ja linkkiä vaikka tähän keskusteluun, hah. Prkl saatava vielä ainakin kerran kunnon keikalle Suomeen!
Dropkick Murphys
08-28-2007, 01:23 PM
lukeeko tuon sähköpostin minkämaalainen ihminen? mietin vaan et pitäskö sinne kirjottaa englanniks vai lukeeks sen joku suomen päässä ja nauraa kun joku hölmö on kirjottanu englanniks hahaha :D
koska aion mennä viel joskus offspringin näkemää livenä enkä kauheest varmaa ulkomaille sen takia kuitenkaan lähe ellei ne sit meinaa lopettaa ja näyttää et ei oo muuta vaihtoehtoa ni sithä ei auta mikää, töistä loparit ja hanskat tiskiin kaikis muiskin jutuis ja matkaan. perrrkele.. .nooh.. jos nyt yrittäs vaan saaha ne tänne suomeen..:cool:
Macko
08-28-2007, 03:08 PM
Ievan suu oli vehnäsellä
ko immeiset onnee toevotti.
Peä oli märkänä jokaisella
ja viulu se vinku ja voevotti.
Ei tätä poikoo märkyys haittaa
sillon ko laskoo laiasta laitaan.
Salivili hipput.
Ievan äiti se kammarissa
virsiä veisata huijjuutti,
kun tämä poika naapurissa
ämmän tyttöä nuijjuutti.
Eikä tätä poikoo ämmät haittaa
sillon ko laskoo laiasta laitaan.
Salivili.
Siellä oli lystiä soiton jäläkeen
sain minä kerran sytkyyttee.
Kottiin ko mäntii ni ämmä se riitelj
ja Ieva jo alako nyyhkyytteek.
Minä sanon Ievalle mitäpä se haittaa
laskemma vielähi laiasta laitaa.
Salivili.
Muorille sanon jotta tukkee suusi
en ruppee sun terveyttäs takkoomaa.
Terveenä peäset ku korjoot luusi
ja määt siitä murjuus makkoomaa.
Ei tätä poikoo hellyys haittaa
ko akkoja huhkii laiasta laitaan.
Salivili.
Sen minä sanon jotta purra pittää
ei mua niin voan nielasta.
Suat männä ite vaikka lännestä ittään
vaan minä en luovu Ievasta,
sillä ei tätä poikoo kainous haittaa
sillon ko tanssii laiasta laitaan.
Salivili.
:D :D :D
lukeeko tuon sähköpostin minkämaalainen ihminen? mietin vaan et pitäskö sinne kirjottaa englanniks vai lukeeks sen joku suomen päässä ja nauraa kun joku hölmö on kirjottanu englanniks hahaha :D
Kyl se ihan suomalainen booking agency on. Siitä vaan vuodattamaan kyyneliä että pitää saada, eipä oo haittaakaan. :p
Dropkick Murphys
08-29-2007, 01:35 PM
jebaa miepä käyn vuodattamas hehe...
edit: nonii.kävin avautumassa ihan rehdisti.. nyt vaan joka ilta kädet ristiin ja niin pois päin.. heh..niiku se mitää auttais.. ;) mut toivotaan muuten vaan et onnaa.. hienoa nähä että te kaikki tääl viel pyöritte, en kyl muista ku zeen. Ite olin joskus aikasemmin vuosia sitten mut sit lopetin kirjottelun ja unohin nimimerkin ja salasanan..jatais tää paikkakin muuttua jotenkin ainakin ulkonäön puolesta.. kai.. ei voi muistaa :)
hetkinen..eiks tää joskus ollut chat..? no en tiiä nyt varmaa höpötän omiani, jos oli ni olin sillokin kuviois..
Gayman
08-30-2007, 01:12 PM
Dropkick taitaa olla vaan kännissä....mikä on vain ja ainoastaan oikein!
genocide_
08-31-2007, 01:58 AM
Ookei, kivan runon pisti tsekkiläinen..
oliko muita NOFXin keikalla viime sunnuntaina? mitä mieltä?
Dropkick Murphys
08-31-2007, 12:55 PM
Dropkick taitaa olla vaan kännissä....mikä on vain ja ainoastaan oikein!
;) heh heh.. mistä sen huomaa? viestin lähetysajasta vai sisällöstä vai peräti molemmista? joo.. mut tos vaihees oli vast noin 10 olutta takana.. perinteiset kalsarikännit, risaset kuteet päällä, musaa ylikovalla naapureiden iloks ja netis kirjottelemas kaikkee hauskaa..en vaan muista mitä kirjotin siihen viestiin minkä lähetin tuonne ossaan, mut jotain aika nasevaa se oli..
heh, ei muuta kuin
-thumbs up!-
..wait a minute..missä nofx oli? ei kai vaan suomessa kele..
Gayman
09-01-2007, 04:31 PM
;) heh heh.. mistä sen huomaa? viestin lähetysajasta vai sisällöstä vai peräti molemmista? joo.. mut tos vaihees oli vast noin 10 olutta takana.. perinteiset kalsarikännit, risaset kuteet päällä, musaa ylikovalla naapureiden iloks ja netis kirjottelemas kaikkee hauskaa..en vaan muista mitä kirjotin siihen viestiin minkä lähetin tuonne ossaan, mut jotain aika nasevaa se oli..
heh, ei muuta kuin
-thumbs up!-
..wait a minute..missä nofx oli? ei kai vaan suomessa kele..
Voihan tommosta tekstii tulla suomalaisilta perus mettämiehiltä kyllä selvänäkin. Ei ollu mitään erityistä syytä epäilyyn.
Cerberus
09-02-2007, 06:52 AM
oliko muita NOFXin keikalla viime sunnuntaina? mitä mieltä?
Ei. Mutta nousi sellanen Holmesin kokonen leka ottaan, kun huomas niiden käyneen "takapihalla" ja se pääsi suodattimen läpi. V*ttu.
Dropkick Murphys
09-02-2007, 08:05 AM
Ei oo todellista.. oliko Mad Caddies siellä myös.. ainakin mitä tuost nopeest googletin ni lipuis oli jotain sen suuntaista..
voi ************************ !!!
ei **********!!!!
aaarrghhhh!!!! miten saattoi jäädä huomaamatta kyseinen keikka... tää ei yksinkertaisesti voi olla totta. :(
Hypodermic_89
09-04-2007, 08:35 AM
Täytyy kyllä sanoa että on upeeta nähdä että Suomi-threadi on edelleen eka sivulla! :D:D
Suomi on Offspring kansaa. :D
Gayman
09-04-2007, 02:50 PM
JuunÄino!!!
Dropkick Murphys
09-06-2007, 06:45 AM
JuunÄino!!!
nyt loppu se liiman imppaaminen :D
on kieltämättä ihme että tää topikki on pysynyt täällä..
kun miettii et jos kaikki eri maalaiset ihmiset alkais tekemään topikkeja oman maalaisille ni kohta se kiellettäisiin tai tehtäisiin oma osio eri maiden faneille..
enpä miekää uskonut että tää tulee näin kauan täällä keikkumaan, mut kaikki kunnia Gaymanille tän alottamisesta (..vieläkin huvittaa tuo nimimerkki, on kaveril pokkaa LOL...)
..pahoittelut tietysti jos se ei ookkaan vitsinä siinä vaan onkin todellinen seksuaalinen suuntautuminen, no offence meant :rolleyes:
Gayman
09-09-2007, 02:07 PM
VITTU MÄÄ MIKÄÄ HOMO OON!!!!!!
hihihihihihi. Ei vaan. :) (oon mä oikeesti)
Muahhahahahah.
:confused:
En tie kans. Täytyy vissiin oikeesti lopettaa toi pilven poltto...mä mitään liimaa haistele, minä sä mua oikeen pidät!
Juu. Kiitos kunnianosoituksesta :) Mukavaahan se on että on pysynyt tää tredi näinkin kauan melkein aina vielä ekalla sivulla. Välillä käyden hieman pidemmällä......syvemmällä.
Ja mitä nimimerkkiin tulee....haluan vain selventää tulevaisuuden Offspring keikkoja ajatellen, joska siellä varmasti tapaamme viimeistään, että en ole kyllä b-portaan miehiä. Sori Zee....tiedän et odotit meidän ekaa tapaamista :( ....voidaanhan me silti olla ystäviä? Kyllä mä voin olla ystävä takatuupparin kanssa.
Dropkick Murphys
09-09-2007, 03:49 PM
hahahahaahahahaha... ROFL
aika kovan luokan läpyskää.... :D
ja mie oon aina kuvitellut et zee on naispuolinen olento, mut että "takatuuppari" hahahaha.. huh huh.. :o
se offspring on kyllä saatava suomeen että saahaan jengi kasaan, ei taatusti tuu tylsää. voi vaan venähtää keikkareissu viikon mittaiseksi.
ilosaareenhan se vois hyvin tulla jebaa... ois syytä miullakin ekaa kertaa mennä siinne sluibailemaan, toistaseks ei oo ollut mitään nähtävää siellä..
Mitä vittua. Nyt Gayman lopettaa sen kovien huumeiden käytön tähän paikkaan... ottaa nyt syytön ja viaton henkilö mukaan tuollaisiin syytöksiin. :eek: Kerroppa tuo vaimolle ja lapsille. :D
Minä koRRostan (Paavo M. Petäjän äänellä), naiset ovat ihania. Kauniita. Seksikkäitä. Upeita. Mahtavia. Muodollisia. I love it. <3
Ma taas luulen et toi Gayman on toi BB-talon Einari... sehän on miehiin ja naisiin päin ja pituttaa lähemmäs 2m niin kuin Homomieskin on itseään tainnut kuvata. :D Soot julkku ny!
Ja Offspring asiaa tähän päälle vielä, meitsi lähtee Norjaan jos ne soittaa siellä.
Tonza
09-10-2007, 06:40 AM
Toivotaan nyt ettei ihan norjaan asti tarvii lähteä...Ei riitä budjetti ruotsii pidemmälle :D
Dropkick Murphys
09-10-2007, 06:56 AM
heh heh :) vieläkin huvittaa toi thing above..
..seuraavaa viestiä ootellessa :rolleyes:
hmm... tietääkö joku, että onko sitten jotain sen suuntaista vihiä ollut, että offspring ois tulossa tuonne meijän rikkaaseen länsinaapuriimme norjaan keikalle?
Cerberus
09-10-2007, 11:42 AM
Minä koRRostan (Paavo M. Petäjän äänellä), naiset ovat ihania. Kauniita. Seksikkäitä. Upeita. Mahtavia. Muodollisia. I love it. <3
Mutta joudut korostaan? Kuuleeko kukaan muu kaapin saranan narinaa???
Gayman
09-10-2007, 12:10 PM
Ei moro jätkät :D
Nyt tää meen tredin juttu alko kunnolla luistaan! Haukutaan toisiamme kilpaa homoiksi ja kaappihomoiksi ja biii seksyaaleiksi ja vaikka miks transvestiitteliks. Alkaa muistuttamaan meen joukkueen touhuja....pelottavaa sinänsä :S
Norjaan mennään moikkaamaan köyhiä jos on pakko.
Gayman
09-10-2007, 12:11 PM
Prkl.....tais tulla liian asiallinen viesti ;)
Cerberus
09-10-2007, 12:17 PM
Ei paskahuumori päivää voi pilata. Ellei jatku liian pikään.:p
Mutta joudut korostaan? Kuuleeko kukaan muu kaapin saranan narinaa???
Heh heh... elekää musta ny tehkö tikkataulua. :D
Voi luoja mihin jamaan päästit tämän threadin, Gayman. :eek:
Dropkick Murphys
09-10-2007, 12:27 PM
täs pääsee nyt kaikkien parhaat ominaisuudet esille ihan toden teolla :rolleyes:
mut hyvä että porukalta löytyy huumoria eikä vejä herneitä nenää ihan pienestä
Gayman
09-11-2007, 12:34 PM
Mä jouduin oikeesti syvään masennukseen ton Zeen viestin jälkeen.........en vain näyttänyt sitä. :(
Päivän aforismi:
"Pakkanen karkoittaa nudistit"
Niin ja siitä Norjasta, emmä tiiä mitään keikasta siellä vielä mutta suunnitelmis olis norjalaisen kaverin kans käydä kattomas minkälaista elämä Norjas on... joka ajoitetaan Offspringin keikan aikaan. :D Tässä toivotaankin keikkoja akselilla Norja-Ruotsi-Suomi niin sais triplan täyteen. :p Sanosin että maalis-huhtikuus tulee olemaan jos albumi on pihalla juuri ennen joulua...
genocide_
09-12-2007, 12:47 PM
Viro olis vähän lähempänä...
Totta, mut se on vaan että 99% eivät sinne eksy...
Mitäs ootte mieltä uudesta biisistä Hammerheadista näin alustavasti live-versiona kuultuna? On kyllä mahtava kipale ja studioversio tulee varmasti rokkaamaan niin että hiukset pöläjää.
Tonza
09-13-2007, 06:57 AM
Kuulostaa hyvältä, mut ei saa liikaa hypettää ennen ku on levy kädessä...muuten vaan joutuu pettymään (hope not)
Gayman
09-13-2007, 01:56 PM
En kans viitti sen enempää alkaa analysoimaan tuota....niin huono versio, et ei oikeen pääse kappaleen saloihin sisään. Jätetään analyysit ja muut vasta kun tuo kappale levytettynä kuulaan.
genocide_
09-14-2007, 07:01 AM
No joo, onhan se ihan hyvä biisi. Tuo versio vaan on vähän huonolaatuinen, joten siitä ei saa kauhean hyvää kuvaa. Katsotaan, tai kuunnellaan sitten myöhemmin.
Mihinköhän suuntaan noin muuten on tuo musiikki menossa.. mietin vaan että laittavatko radiosoittoon jonkun iisimmän "punkrock" kappaleen tyyliin Green Day tai Fall out Boy ja yrittävät kalastella uusia faneja ja julkisuutta. Tai sitten ehkä vähän menevämpää mättöä tyyliin Bad Religionin uusin levy.
Gayman
09-14-2007, 12:02 PM
Jag vet inte. Kaikkille meidän threadin ruottalais faneille ;)
Gayman
09-14-2007, 12:03 PM
Nii juu....ja mitään en oo ottanu vaik mitä väitettäis... Nii, ja toivottavasti ei tee Green Daytä.......ja epäilen että eivät tee. On vahva luotto poikiin....tai pikemminkin pappoihin :P
Ps. Pistin aika paljon pisteitä tähän viestii.
Hey, what do you guys think about this?
http://www.youtube.com/watch?v=gZRc6qg4lQ0
Cerberus
09-15-2007, 11:15 AM
You are an ass.:p
BuckyO'Hare
09-15-2007, 11:39 AM
Dammit...My computer overloaded when I was trying to watch that video...
Maybe it's a sing or something... :D
Edit: S-I-G-N...EI SING :D
Tonza
09-15-2007, 12:19 PM
Stop the english crap! You're supposed to speak SUOMEA
Vallataas tää threadi takas ja pidetään kansakunnan lippu korkeella!
BuckyO'Hare
09-15-2007, 01:22 PM
Hahahah!:D
Gayman
09-15-2007, 04:49 PM
JuunÄino!!!!!!
Dropkick Murphys
09-16-2007, 12:28 PM
JuunÄino!!!!!!
mitä tuo tarkottaa?
jos en väärin kuullut ni kerran yks norjalainen pultsari mikä oli ihan kauhees tuubas sano miulle tanskaks jotain tuon tapaista.. just ennen kuin laattas miun kengille.
Gayman
09-16-2007, 01:25 PM
Norjaa se onkin.
Juu näin o. Eli Juuri näin....Juu näin on. Vieläkö on epäselvyyttä? ;)
genocide_
09-17-2007, 07:01 AM
Tampereeltako olet Gayman, kuulostaa vähän siltä, nääs. :D
Dropkick Murphys
09-17-2007, 08:08 AM
heh, joo oishan miun pitänyt jummartaa et niinhän siinä luki ihan selvästi..
ehkä se norjalainen yrittikin vaan sanoa tanskaks et: "väistä" tai jotain vastaavaa :D
Jos ei päivä paista, lakkaa paistamasta.
Pullia uunissa on monta, väritöntä, mautonta.
On kaikki ruoka ilman suolaa, sokeritautinen kuolaa.
Makkaraa ilman keittoa, on kuin The Offspring ilman pääkallo peittoa.
"Before Elvis, There Was The Offspring - Ixnay On The Hombre"
Gayman
09-17-2007, 03:09 PM
Tampereeltako olet Gayman, kuulostaa vähän siltä, nääs. :D
Ei mulla Tamperetta vastaan sinänsä mitään ole....mut.....VITUT MÄ MISTÄÄN TAMPEREELTA OLEN! Porista päivää!
Dropkick Murphys
09-18-2007, 05:42 AM
sitä kuuluisaa porilaista hulluutta...ainakin patapaitojen osalta. En nyt vihjaa siihen, että G-manilla olisi mitään tekemistä hulluuden kanssa :rolleyes:
Oletko Gayman pelannut lätkää? hahaha...
Ihan ekaks: Älkää ihmetelkö juttujani. Luvin tässä juuri koko threadin läpi putkeen, että tietäs mistä täällä puhutaan.
Terve vaan kaikille. Olen 20V sähkäri Itä-Suomesta, aloitin musiikin kuuntelun toden teolla -98, kun katsoin Listaa (vai mikä lie silloin nimeltään oli) ja sieltä tuli PF(FAWG)-video kun Offsping oli listakärjessä. Sen jälkeen on tullut hankittua kaikki levyt järjestyksessä:
Americana (Samalla CD-soitin)
Smash - Aito Viro Edit ;)
Ignition (Joskus 2000 Itä-Keskuksesta sattu silmään, en silloin edes tiennyt onko kyseessä sama bändi:o :D :rolleyes: )
S/T (Joensuun Prismasta tuuri löytö)
Conspirary Of One (Pari päivää julkasun jälkeen)
Ixnay on the Hombre (Netistä käytettynä)
Splinter 2CD (Julkasupäivänä)
Smash (Oli pakko saada kaikki aitona)
Greatest Hits 2CD (Julkasupäivänä)
CMVC (Varmaan pari päivää julkasun jälkeen)
Se Koffin keikka olisi kiinnostanut, mutta kun valtion palveluksessa ollessa ei oikein vapaille päässyt, eikä tullut kyllä osallistuttuakaan.
Dropkick Murphys, oletko alkuperäisiä joensuulaisia?
Tuli tässä muuten, lueskellessa kuunneltua Smash, IOTH, S/T, Americana pitkästä aikaa läpi:) , kiitos teille.
Dropkick Murphys
09-18-2007, 11:10 PM
Pari vuotta hämmentänyt täällä susirajalla vasta, lappeenrannasta lähtösin.
tuli outo tunne, että pakko kuunnella conspiracy of one läpi..
on muuten aika hyvä levy.
toi pretty fly oli joskus aika kova ralli, muistan kun jengi kuka ei ees offspringiä ikinä kuunnellut rallatti:
"..uno dos tres cuatro cinco cinco seis.."
Mun mielestä Pretty Fly on edelleen kova ralli... mä en tajua miks sitä pitäis niin vihata kun tuntuu että kaikki "kunnon" Offspring diggarit vihaa sitä... mun mielestä yks kovimmista biiseistä, Dexter vetää niin energisesti ettei mitään rajaa ja kitarakuviot on mahtavat. Onkohan se sitten se suosio vai "aha" huudot vai pienet kongorummut taustalla jotka siitä tekee niin huonon, tiedä tuota...
Dropkick Murphys
09-19-2007, 10:21 AM
Mie oon huomannut ihan saman asian, että ns.hc offspring diggarit dissaa sitä biisiä, vaikka uskon, että hyvältä se kuulostaa niidenkin mielestä, mut eivät vaan kaikki viiti sitä myöntää.
miekin kyllä vielä tykkään siitä, joskus tuli vähän kuunneltua se puhki, mutta tauon jälkeen se kuulostaa taas erittäin hyvältä. Tarkotin tuolla edellisellä viestillä, että se oli niin kova biisi, että ihan random tyypitkin hyräili tuota lasku osuutta, silloin olin yheksännellä luokalla muistaakseeni..huh..onpahan siitäkin jo aikaa.
itseasias on tullut joskus kuunneltua puhki melkein jokainen offspringin levy, kun parin kuukauden aikana kiekko menee läpi muutaman sata kertaa ni sit alkaa tehä miel pientä taukoa yleensä :)
ja ne on outoja ne samaiset "hc offspring diggarit", jotka mollaa kaikkea tuotantoa americanasta eteenpäin.. miulla on sellainen kaveri, se omistaa kaikki levyt mut en oo koskaan kuullut sen kuuntelevan niitä uudempia kuin ehkä yhen tai kaks biisiä levyltä.
offtopic: itellä on tällä hetkellä sellanen levy kohta puhkikulumisen partaalla kuin Red - End of Silence...uskomattoman hyvä levy. Ei vaan voi olla kuuntelematta joka päivä. Vähän niinkuin hybrid theory oli joskus in my opinion.
Gayman
09-19-2007, 03:26 PM
En oo kyllä pelannut lätkää :D
Mutta hulluutta löytyy ;)
Retu. Tervetuloa meidän muiden ihanien fanien joukkoon keskustelemaan tänne suomalaisten omaan threadiin jossa vallitsee kiva pieni homoeroottisuus ;)
Jaa en oo homo vai...
genocide_
09-24-2007, 04:58 AM
Ei mulla Tamperetta vastaan sinänsä mitään ole....mut.....VITUT MÄ MISTÄÄN TAMPEREELTA OLEN! Porista päivää!
Jaa jaa, sorgen sitten vaan. Onhan se Porikin kai ihan hyvä paikka asua.
Itse ainakin diggailen Pretty Fly'stä, mutta se tosiaan johtuu myös siitä että se oli eka biisi minkä heiltä aikoinaan kuulin. Luulisi kyllä että aikaisempia offspring faneja otti päähän se kauhea hypetys silloin 98-99. Muttajoo, se on kyllä tehtykin hyvin ja siihen on selvästi panostettu kun on taustalaulajat, kaikki bongorummut ja tietysti se alku joka on lainattu Def Leppardilta.
Gayman
09-24-2007, 01:17 PM
Jaa jaa, sorgen sitten vaan. Onhan se Porikin kai ihan hyvä paikka asua.
Juu ei mitään. Vahinkoja sattuu....mutta katokkin ettei satu enää! :mad:
Hiiiihhhihihihihihi
Pori o iha perseestä! Ei kai......kivaa täällä on asuskella. Siitä olen ilonen että Rauma on tossa vieressä, etten asu siellä!
Joku oli tehnyt adressin nettiin että Offspring Suomeen... pistäkäähän ihan huvin ja urheilun kannalta nimeä alle (vaikkei siitä mitään hyötyä todella olekaan). :D
http://www.adressit.com/offspring_suomeen
Gayman
09-27-2007, 06:35 AM
Kenellä on päällä jotain sinistä, jotain sinistä?
Kenellä on päällä jotain sinistä, jotain sinistä?
Sen on aika pomppia. Näinkin ihanasti pomppia.
Laa laa laa............umbalaabaaaa......juunäinooooo..... ..minäkin olen känniissssääääääzzzzzzzz
Gayman
09-27-2007, 06:38 AM
Juu...oli mulla vissiin asiaakin...tuppas unohtumaan.
Don jonssoni big-ass bändi soittaa Summersonicis kans
Siellähän ne veteli Offspringin kaa Japanis. :D
Tonza
09-27-2007, 01:13 PM
WANHA!?!
Pidetään tää topikki yllä jos ei muulla ni känniavautumisilla!
genocide_
09-28-2007, 01:20 AM
^ Pahus, olis sitten pitänyt tulla eilen illalla.... yöllä käymään. :D
Gayman
09-28-2007, 06:52 AM
Onkos jollakin myynnissä pillereitä joissa on hymiö? Iteltä pääsi eilen loppumaan...ja nyt on alkanut melkoset vieroitusoireet....oireet...oireet....oireet.
Känniavautumisissa ei ole mitään vikaa. Se on jokaisen pellen perusoikeus ja edellytys. Ja itse en ole ikinä viina ottanut........no ehkä kerran olen ottanut, mutta ikinä en ole känniavautumisia tehnyt! ...no ehkä kerran olen, mutta ikinä en.......
Cerberus
09-29-2007, 04:44 PM
WANHA!?!
Pidetään tää topikki yllä jos ei muulla ni känniavautumisilla!
Mikäs siinä. Vituttaa tää odottelu jo muutenkin. Joten down the hacth. Tai jotain siihen päin. Mikään ei voita lauantai kalsareita. Varsinkaan jos on kaverina ea nhl 08 ps3:lle.
Joo, ollu taas hiljasta tovin Offspringin suhteen. Aika etäiseltä tuntuu uus albumi vielä kun ei tietoja tunnu tihkuvan niin millään. :p
No, mutta pian pitäis olla Summer Sonic keikat audiona ja pari videoo ladattavina hyvälaatusina versioina, kuuleepahan Hammerheadin ja uuden rumpalin tyylin.
Gayman
10-01-2007, 03:12 PM
Näin on näreet ja näppylät
genocide_
10-04-2007, 02:53 AM
jep jep...
Ostin eilen Mad Caddiesin ja Dropkicksien uusimmat levyt. Kivaa.
Dropkick Murphys
10-04-2007, 05:22 AM
mitäs tykkäsit droppareiden uusimmasta? ite en oo vielä saanut sitä, mutta joku päivä tässä..joku kaunis päivä sen saan.. parin viikon sisään.
mad caddiesin uusin levy on hieman erilainen kuin oisi oottanut, vei vähän aikaa totutella siihen mutta nyt se kolahtaa jo aika hyvin.. ..biiseistä siltä uusimmalta levyltä "Riding for a fall" ehkä uppoaa miuhun parhaiten tällä hetkellä.. tai "Coyote".
mutta.. "Just one more" on niiden paras levy ja saman niminen biisi on aivan tolkuttoman hyvä in my honest opinion.
Gayman
10-04-2007, 04:21 PM
En lähde tähän keskusteluun lainkaan. Ei oo meinaan harmainta aavistusta ko. bändien uudemmasta kamasta.
Joku oli tehnyt adressin nettiin että Offspring Suomeen... pistäkäähän ihan huvin ja urheilun kannalta nimeä alle (vaikkei siitä mitään hyötyä todella olekaan). :D
http://www.adressit.com/offspring_suomeen
Tulisivat edes vittu Ruotsiin niin ois jotain mahiksia nähdä. Missasin Atomin rumpujen takana ihan kokonaan, jälkikäteen harmittaa...
Nimimerkillä Saksaan en perkele lähde :D
Tulisivat edes vittu Ruotsiin niin ois jotain mahiksia nähdä. Missasin Atomin rumpujen takana ihan kokonaan, jälkikäteen harmittaa...
Nimimerkillä Saksaan en perkele lähde :D
Niinpä. Ei auta ku toivoo... eiköhän ne Suomeenki asti tuu, vahva tunne. ;)
Nimimerkillä Saksaan kyllä matkustava jos aika ja seura on suotuisa eikä esiinny Skandinaviassa. :p
http://img357.imageshack.us/img357/6758/webcam3xj6.jpg
Kumpi vei matsin?
Tonza
10-05-2007, 09:14 AM
Dex näyttää aika varmalta voitostaan, Nuudeli epäröi...
Hyvä nähä et ne oikeesti työstää albumia kellon ympäri 100 lasis!
BuckyO'Hare
10-05-2007, 09:57 AM
Dex näyttää aika varmalta voitostaan, Nuudeli epäröi...
Hyvä nähä et ne oikeesti työstää albumia kellon ympäri 100 lasis!
Hehheh! :D
Gayman
10-06-2007, 07:57 PM
Juu näin o! Noodles näyttää siltä et se ei edes tiedä mitä ne pelaa
genocide_
10-07-2007, 09:39 AM
mitäs tykkäsit droppareiden uusimmasta? ite en oo vielä saanut sitä, mutta joku päivä tässä..joku kaunis päivä sen saan.. parin viikon sisään.
mad caddiesin uusin levy on hieman erilainen kuin oisi oottanut, vei vähän aikaa totutella siihen mutta nyt se kolahtaa jo aika hyvin.. ..biiseistä siltä uusimmalta levyltä "Riding for a fall" ehkä uppoaa miuhun parhaiten tällä hetkellä.. tai "Coyote".
mutta.. "Just one more" on niiden paras levy ja saman niminen biisi on aivan tolkuttoman hyvä in my honest opinion.
Joo, Dropkickseiltä aika tyypillinen levy. Saman tyylistä siis kuin aiemminkin, mutta diggailen kyllä. Mad Caddiesin levy on silti parempi, varsinkin tuo Coyote ja Souls for sale jne. En omista muita levyjä Caddiesiltä, mutta on ehdottomasti tarkoitus hommata lisää, sen verran hyvää kamaa. Vaikka tuo uusin olikin pikkasen liian reggaemeininkiä.. :)
En edes tajunnut että tuo on Noodles tuossa kuvassa, jei :D
Gayman
10-13-2007, 05:45 PM
Isännäl ja emännäl ol sonni mullikka.
Yhdessä päättivät he sitä paimentaa.
Jos tämä laulu ompi liian lyhkänen,
niin lauletaan se sitten vielä kertta uudelleen.
Isännäl ja emännäl ol.......
Ai Caramba, sanoi mies kun apinaa komensi
Siinä mieles hassua että varmaan ainoa topikki General Offspring puolella missä voi puhua täysin paskaa ja modet ei tajua mitään hah, joten jatkakaa vaan. :D Kai niiltä löytyy niin hyvin luottoo tähän, joitain muita on siirretty. :D
Gayman
10-18-2007, 03:49 PM
Me suomalaiset ollaan niin luotettavaa kansaa......JUUNÄINO!
Sit pistetään ihan vaan sen takii Dexter ja sit kans Noodles.
Ja kusettaaksemme ulkomaalaisia mulkkuja vielä pahemmin....lisään vielä Greg ja Pete.
Gayman
10-18-2007, 03:50 PM
Vittu et mä oon sit paha! Ja viekas kuin kettu! Varokaa maailma, mä olen irti.
Tonza
10-21-2007, 11:41 AM
SUOMI ON UUSI MAAILMANMESTARI!!!
RÄIKKÖNEN \o/
(biisinä tietenkin The Offspringin No Brakes)
Gayman
10-21-2007, 02:39 PM
mm'm. ei olis uskonu et hamiltonil tulee tekninen vika autoon.
Gayman
10-21-2007, 02:40 PM
nii.....ja eihän Suomella sinänsä ole mitään tekemistä maailmanmestaruuden kanssa...eikä meillä. kimi ja ferrari sen vei.
Gayman
10-22-2007, 01:59 PM
Smash on muuten uskomaton kipale
genocide_
10-23-2007, 11:16 AM
^ nytkö sä sen hokasit.
Hamilttoni muuten ihan itse mokasi kun painoi jotain moottorinsammutusnappia. :D Sucker!
Gayman
10-23-2007, 01:11 PM
En, hokasin sen jo eilen :D
:|
Onko noin?
Tonza
10-24-2007, 06:51 AM
Ainakin näyttää ihan ku se olis laittanu varikkonopeusrajottimen päälle :D
Gayman
10-24-2007, 02:12 PM
Raa-Raa-Rasputin. Tuo munkki Idän vanhan suurvallan.
Hahaa, googlella tuli vastaan tämä (http://www.anttituisku.fi/keskustelu/viewtopic.php?t=1911&view=previous&sid=24da063c260815735f2d56f20fe806b1) linkki, nimimerkki Jaska on asiamiehiä, yksi ainoa vastaus boardilla ja ihan tuon takia kai rekisteröitynyt. Asenne. :D
"MITEN OOTTE KEHANNU TEHÄ TÄNNE &#@*% AIHEEN NIINKIN HYVÄSTÄ BÄNDISTÄ KUIN OFFSPRING!"!!!!
!!
HÄVETKÄÄ KUSIPÄÄT. DEXTER TAPPAIS TEIÄT."
Motaboy80
10-26-2007, 01:43 AM
Hahaa, googlella tuli vastaan tämä (http://www.anttituisku.fi/keskustelu/viewtopic.php?t=1911&view=previous&sid=24da063c260815735f2d56f20fe806b1) linkki, nimimerkki Jaska on asiamiehiä, yksi ainoa vastaus boardilla ja ihan tuon takia kai rekisteröitynyt. Asenne. :D
"MITEN OOTTE KEHANNU TEHÄ TÄNNE &#@*% AIHEEN NIINKIN HYVÄSTÄ BÄNDISTÄ KUIN OFFSPRING!"!!!!
!!
Ai, että googlella tuli vastaan... hmmm.. uskoiskohan tuota?. ;)
Mä ainakin kannustaisin vaan kaikkia Antti Tuisku-fanityttöjä et kuuntelisivat vähän toisenlaistakin musaa välillä.. ;)
Ai, että googlella tuli vastaan... hmmm.. uskoiskohan tuota?. ;)
No okei okei, myönnetään tuisku on mun lempibändi.
Tunturibiisi, niin herkkää. http://www.qtcentre.org/forum/images/smilies/crying.png
Dropkick Murphys
10-26-2007, 07:49 AM
hahaha... jaska on aika äijä :)
tuiskun fanitytteleistä suurin osa tuskin pitäis offspringistä, mut toisaalta musiikkimaku on jokaisen oma asia, jokainen tykätköön mistä tykkää, mitä se muita liikuttaa.
PS.
Mitä yhteistä on antti tuiskun faneilla ja sisurasialla?
.......niihin molempiin mahtuu vain kaksi sormea yhtäaikaa
Hyiiii vittuuuu.
Pedovitsit vähemmälle, kiitos.
Cerberus
10-26-2007, 01:12 PM
Tän ketjun taso laskee samaa vauhtia kun usko siihen että Zee on hetero. Ensin "Mää oon hetero" huuto (kts. ketjun sivu 87). Ja nyt tää "Löysin Antti Tuisku foorumin jutun googlesta".
Hahaha. Tulee flashback mieleen kun Noodlesia tuomittiin homoksi täällä ja äijähän innostui vallan vitsailemaan. (http://www.offspring.com/forums/showthread.php?p=304018#post304018) :D
Mutta totta, on kyllä palikat pahasti sekaisin tässä threadissa, pistin vähän merkille että Gayman yrittää iskeä nimimerkki genocidea_, joka on kaiketi naispuolinen henkilö. :eek:
NP. Antti Tuisku - Tunturibiisi. Vitsit tää on oikeesti mahtava biisi.
Cerberus
10-26-2007, 01:25 PM
Hitto tännehän saadaan varsinainen kauniit ja rohkeet pystyyn tätä vauhtia. Ja Zee, heitto oli puoliks sen takia, että muistin äkkiseltään, että sää olit se Porilainen (Ipa tulee ja nappaa sieltä huamenna 3 pojoo), mutta sehän olikin Gayman. My bad. Ja puoliks koska pystyin.:D
Kyl, veikkaan että Gayman tulee muodostamaan jonkinlaista kolmiodraamaa vielä genociden_ ja Veran välillä...
Eheii ei mistään Porista. Eikä Tampereelta.
Nyt vakavaa asiaa... kuinka moni tykkää täällä bändistä The Knob? Jyrää niin helvatasti ettei mitään rajaa. Oon miettinyt että sellainen skenaario pitää vielä tapahtua että Offspring soittaa Suomessa ja Knob lämppää. Taitaapi olla yksi nimimerkki The_Knobin unelmista? Ei ollenkaan tuulesta temmattu, Dexterkin on jo tietoinen Knobin musasta ja mitä se mainitsi että "Good luck with the band, maybe we'll see you guys when we come to Finland.... Huomaa when, ei if että eiköhän se ollut lupaus. ;)
Cerberus
10-26-2007, 01:59 PM
Yleensä kierrän kaiken Suomi musan niin kaukaa kun mahdollista. Mutta pitää kai koittaa tota, koska sain aikasemmin älynväläyksen tsekata Dropkick Murphysin tuotantoo herra Dropkick Murphysin nimimerkin ansiosta. Ja biisi Warriors code rokkaa. Kiitos Dropkickille.
Koita ihmeessä, aloita vaikka tästä Tour Diarysta... http://www.youtube.com/watch?v=w5qlfy4-y6s :D
The Knob
10-26-2007, 02:07 PM
Kyl, veikkaan että Gayman tulee muodostamaan jonkinlaista kolmiodraamaa vielä genociden_ ja Veran välillä...
Eheii ei mistään Porista. Eikä Tampereelta.
Nyt vakavaa asiaa... kuinka moni tykkää täällä bändistä The Knob? Jyrää niin helvatasti ettei mitään rajaa. Oon miettinyt että sellainen skenaario pitää vielä tapahtua että Offspring soittaa Suomessa ja Knob lämppää. Taitaapi olla yksi nimimerkki The_Knobin unelmista? Ei ollenkaan tuulesta temmattu, Dexterkin on jo tietoinen Knobin musasta ja mitä se mainitsi että "Good luck with the band, maybe we'll see you guys when we come to Finland.... Huomaa when, ei if että eiköhän se ollut lupaus. ;)
Jahas, että kolmiodraamaa!
Joo toivotaan että ne tulee. KYllä tuo vähän lupaukselta vaikutti, ja voi perkele jos me siellä oltais niin paskoisin housuihini...lavalla... tai no... lupaan etten pasko, koska se ois aika epämiellyttävää :D
mutta jos ne suomeen tulee, niin sitten pistetään joku adressi pystyyn tai jotain ja mummotkin siihen kirjoittaa nimensä että me siellä ollaan! :D se ois ihan liian uskomatonta :D
Näin on! Keskisen Kallekin kyseli managementin tietoja taas ja pistää eteenpäin agenteilleen että hommaa tänne. :D
The Knob
10-26-2007, 02:23 PM
Yleensä kierrän kaiken Suomi musan niin kaukaa kun mahdollista. Mutta pitää kai koittaa tota, koska sain aikasemmin älynväläyksen tsekata Dropkick Murphysin tuotantoo herra Dropkick Murphysin nimimerkin ansiosta. Ja biisi Warriors code rokkaa. Kiitos Dropkickille.
Ja http://www.youtube.com/profile_videos?user=TheKnob&p=r tuolta löytyy esim ALL I WANT koveri noin vuoden takaa... ja paljo muuta.
Käytän röyhkeesti tilaisuuden hyväksi kysymällä koska on suurinpiirtein seuraavaa keikkaa tiedossa Seinäjoella? Suorastaan vaadin siellä soitettavan The Kids Aren't Alrightin, ois mielenkiintosta kuulla.
Cerberus
10-26-2007, 02:27 PM
Ihan asiallisen kuullosta settiä The Knobilta.
The Knob
10-26-2007, 03:07 PM
Käytän röyhkeesti tilaisuuden hyväksi kysymällä koska on suurinpiirtein seuraavaa keikkaa tiedossa Seinäjoella? Suorastaan vaadin siellä soitettavan The Kids Aren't Alrightin, ois mielenkiintosta kuulla.
Me ollaan joskus soitettu TKAA:ta livenä, mutta ei varmaan 120941+4 vuoteen :D seuraava veto sjoella taitaa olla ensvuodenpuolella, uusia biisejä väsäillään parhaillaan ja levyä pitäs saada ensvuodelle taas ulos :D
mutta lähialueen keikoista voin sanoa että EHKÄ ensviikon perjantaina ollaan kauhavalla huokeaan 2euron lipunhintaan... joten seuraa nettisviuja :D kauhavalle ei ois pitkä matka :D
Pitää pistää korvan taakse. Fifty/fifty, riippuu miten saa muita innostumaan. Kyl mä veikkaan että elämysmatka Kauhavalle innostaa... missäs paikassa se mahdollisesti on, Kantri tai mikä lie Y-Klubi? :p
Joo ja mahtavia levyjä tulossa ensi vuoden puolella...
Edit... vielä mielenkiintosempaa olis kuulla Pretty Fly, muttet taida suostua ihan heti siihen? Et vissiin oikeen diggaa? Mitä vikaa. :D
The Knob
10-26-2007, 06:48 PM
Pitää pistää korvan taakse. Fifty/fifty, riippuu miten saa muita innostumaan. Kyl mä veikkaan että elämysmatka Kauhavalle innostaa... missäs paikassa se mahdollisesti on, Kantri tai mikä lie Y-Klubi? :p
Joo ja mahtavia levyjä tulossa ensi vuoden puolella...
Edit... vielä mielenkiintosempaa olis kuulla Pretty Fly, muttet taida suostua ihan heti siihen? Et vissiin oikeen diggaa? Mitä vikaa. :D
Paikka on todennäköisesti työväentalo... Eli ihan peruskinkerit luvassa, eikä tarvi olla K18 jos et vielä 18 ole.
Jaa-a...pretty fly... Ei tuota joooo....
En sano etteikö se oisi ihan ookoo biisi, mutta parempi se olisi jos radio ei olisi syytänyt sitä puhki. Mutta tuskimpa ilman Prettyjä ja Hittatteja tuota bändiä enää olisi elossa. (spekulaatiota) mutta nuo "isot hitit" pitää bändin pystyssä... Tai siis minkätahansa bändin... tai ainakin auttaa pysymään kasassa...
Perhana, ois saanu olla baariympäristö...
Gayman
10-27-2007, 06:53 PM
Hahaa, googlella tuli vastaan tämä (http://www.anttituisku.fi/keskustelu/viewtopic.php?t=1911&view=previous&sid=24da063c260815735f2d56f20fe806b1) linkki, nimimerkki Jaska on asiamiehiä, yksi ainoa vastaus boardilla ja ihan tuon takia kai rekisteröitynyt. Asenne.
!!
Jaskalla on sanat hallussa. Aikamme suurmiehiä!
No okei okei, myönnetään tuisku on mun lempibändi.
Tunturibiisi, niin herkkää.
Gay....
Hahaha. Tulee flashback mieleen kun Noodlesia tuomittiin homoksi täällä ja äijähän innostui vallan vitsailemaan. (http://www.offspring.com/forums/showthread.php?p=304018#post304018)
Mutta totta, on kyllä palikat pahasti sekaisin tässä threadissa, pistin vähän merkille että Gayman yrittää iskeä nimimerkki genocidea_, joka on kaiketi naispuolinen henkilö.
NP. Antti Tuisku - Tunturibiisi. Vitsit tää on oikeesti mahtava biisi.
Mä isken kaikkee mikä hengittää.......tai ei sekään oo mikään pakollinen ominaisuus, kunhan on vielä edes hieman lämmin.
.....even more gay
Shhh........Zee prkl! Älä paljasta liikaa!
Jahas, että kolmiodraamaa!
Joo toivotaan että ne tulee. KYllä tuo vähän lupaukselta vaikutti, ja voi perkele jos me siellä oltais niin paskoisin housuihini...lavalla... tai no... lupaan etten pasko, koska se ois aika epämiellyttävää :D
mutta jos ne suomeen tulee, niin sitten pistetään joku adressi pystyyn tai jotain ja mummotkin siihen kirjoittaa nimensä että me siellä ollaan! :D se ois ihan liian uskomatonta :D
Kyllä sä Tapsa viel mukaan mahdut......tehdään neljänkauppa...
Toivotaan/rukoillaan/uskotaan/tiedetään et ne tullee.
Nii......tietteks missä naisilla on kiharimmat karvat?
AFRIKASSA!!
10-28-2007, 05:06 AM
The Knob Offspringin lämppäriksi!!!! Mites kai knob esiintyy ens vuoden provinssissa?
genocide_
10-30-2007, 02:04 AM
"Mä isken kaikkee mikä hengittää.......tai ei sekään oo mikään pakollinen ominaisuus, kunhan on vielä edes hieman lämmin."
Pitäiskö tuo ottaa kohteliaisuutena?! :D
..ja Zee pitää päänsä kiinni vähän aikaa : P
Joo ja adressia ehdottomasti peliin. Tahdon nähdä Offspringin vielä tässä elämässä.
Joo ja adressia ehdottomasti peliin. Tahdon nähdä Offspringin vielä tässä elämässä.
Siis Offspringin tulohan Suomeen on jo varmaan kirkossa kuulutettu, nyt on enää kyse siitä että The Knob on yksi lämppäreistä. :D Mut oikeesti siinä olis unelmakonsertin aineksia, Tapanikin fani jo ollut varmaan vuodesta 1992. Sitten kun itse vielä pääsis laulamaan "you gotta keep 'em separated" osuudet niin voisin kuolla iloisena konsertin jälkeen. Nehän teki noin Smash vuosina että otti ihmisiä laulamaan lavalle tuon osuuden... Tää on kyllä yks parhaimmista live-videoista, 9-vuotias Jason vetää aika hyvin ja osaa ottaa yleisön: http://www.youtube.com/watch?v=dl9Iz_UBgPU
Gayman
10-30-2007, 04:17 PM
"Mä isken kaikkee mikä hengittää.......tai ei sekään oo mikään pakollinen ominaisuus, kunhan on vielä edes hieman lämmin."
Pitäiskö tuo ottaa kohteliaisuutena?! :D
No........ota nyt kohteliaisuutena :P
Dropkick Murphys
10-31-2007, 09:16 AM
whoa :)
näyttää siltä, että tunnelma täällä foorumilla on tiivistynyt mukavan kutkuttavaan tilaan heh...
voi innolla jäädä odottamaan tulevia juonenkäänteitä, mitä kaikkea paljastuukaan hämyisten nimimerkkien takaa, kuka on kenenkin fantasioissa ja kuka oikeasti on ruskean reiän ritari, vai onko kukaan hahahaha....
*gröhöm*
ja vakavampaan asiaan,
droppareilta kandee tsekata pari biisiä, jos bändi tuntematon aikasemmin..
vaik nää:
Walk Away (http://www.youtube.com/watch?v=wb959zm4WfM)
Fields of Athenry (http://www.youtube.com/watch?v=10agPj0Vzu4)
ihan parhaimpia en löytäny juutuupista, mut mainittakoon et parhaimpien joukkoon kuuluu ainakin kappaleet:
As one, Worker`s song, Walk away, The Warrior`s code ja vaikkapa I`m shipping up to Boston jne jne...
Gayman
10-31-2007, 04:20 PM
whoa :)
näyttää siltä, että tunnelma täällä foorumilla on tiivistynyt mukavan kutkuttavaan tilaan heh...
kuka oikeasti on ruskean reiän ritari, vai onko kukaan hahahaha....
Gayman ilmoittautuu
genocide_
11-02-2007, 01:13 AM
Siis Offspringin tulohan Suomeen on jo varmaan kirkossa kuulutettu, nyt on enää kyse siitä että The Knob on yksi lämppäreistä. :D Mut oikeesti siinä olis unelmakonsertin aineksia, Tapanikin fani jo ollut varmaan vuodesta 1992. Sitten kun itse vielä pääsis laulamaan "you gotta keep 'em separated" osuudet niin voisin kuolla iloisena konsertin jälkeen. Nehän teki noin Smash vuosina että otti ihmisiä laulamaan lavalle tuon osuuden... Tää on kyllä yks parhaimmista live-videoista, 9-vuotias Jason vetää aika hyvin ja osaa ottaa yleisön: http://www.youtube.com/watch?v=dl9Iz_UBgPU
Aivan, se olis kyllä loistavaa jos Knob vielä lämppäis. Toi video on kyl hyvä.. ai vitsit.
HannacH
11-02-2007, 03:15 AM
nei, det ble værre du.. jeg kan bare banne på finsk jeg:)
Dropkick Murphys
11-02-2007, 08:28 AM
nei, det ble værre du.. jeg kan bare banne på finsk jeg:)
what does this mean? :rolleyes:
if I had to guess, I`d guess something like you don`t know how to speak Finnish, but you understand some of our written language.. or maybe.. oh I don`t know.. .."bara banne på" sounds like banning something, but doesn`t really make any sense does it..
nei would be no, du you, jeg I, kan can, bare only.... maybe like that.
Gayman
11-02-2007, 06:49 PM
It means that finnish Offspring fans are the craziest!
I WILL get naked and hump Noodles' leg IF i have to! It's no problem to me.
I'm just gessing that Noodles would appriciate it so much....maybe.
Gayman
11-02-2007, 06:49 PM
Nii juu....ja mitään en oo ottanu.
Tonza
11-03-2007, 02:21 AM
Kellonajastaki voi jo päätellä jotain...
HannacH
11-03-2007, 03:12 AM
Tiedättekö mitään että koskas Offspring olis tulos Suomeen....?? :confused:
weird language.. dont u know swedish or something?:rolleyes:
Some of us might know Swedish, but I don't think we need to use it in a thread specifically created for Finnish banter on the band.
Oon jotenki aika outsider kun en oo täällä hengannu hirveesti pulisemassa. Pettänyt maanmieheni jne. :P
Oon jotenki aika outsider kun en oo täällä hengannu hirveesti pulisemassa. Pettänyt maanmieheni jne. :P
Syyttä suotta. Iloiseen Offspring seurakuntaan kaikille tilaa riittää ja kaikille paikkoja on. Dexterin, Noodlesin ja pyhän Gregin nimeen, aamen.
Voi elämä että suoltaa paskaa läppää, jep...
Mut Verahan on jo ihan oldskool osastoa muutenkin, nähnyt bändin jo Provinssissa yms... ;)
Kyllä mä niin odotan sitä uutta albumia...
Gayman
11-03-2007, 07:35 PM
no...jos sul on yli 7000 viestii ja niistä 20 on tälle suomalaisten threadille, ni se on kyllä jo maanpetos :P
Voin ehkä syyttää tästä teitä ja läpän tasoa. No ei, mut aina välil klikkaan tänne enkä vaan keksi mitään sanottavaa. Kun en osaa arvailla et ketä teistä on homo... :P
Siivosin eilen ja löysin vanhoi Offspring-aiheisia lehtileikkeleitä joita keräsin ilmeisesti joskus 13-15-vuotiaana. Tuli jotenki tosi nostalginen fiilis kun artikkeli käsitteli just Provinssikeikkaa ja bändin suosiota Suomessa. Just et ne käy täällä ja otti mukaan pari kultalevyä.. Oli heti jotenki petetty fiilis kun mitä siitäkin on 6 vuotta (yli?) ja sen jälkeen vaan Koffin mielestä tosifanit on päässy näkemään niitä. (Nimimerkillä Ikuisesti katkera) Ja kyllähän meitä riittää täällä Suomessa, ainakin ton artikkelin mukaan. :D
Tuli kans mieleen yks foorumi-muisto kun joku tuli Provinssikeikan jälkeen tänne valittaan et kun se feinttas ennen keikkaa kun oli vetäny jotain vodkaa puol pulloa ja heräs ensiavusta. Vitsi nauratti jälkeen päin.. Jos oikeesti Offspring on tosi lähellä sydäntä niin ehkä en lähtis juomaan reilusti ennen keikkaa, vaikka miten festarifiilareis. Toisaalt ihan pirun suomalaista toimintaa.
Siivosin eilen ja löysin vanhoi Offspring-aiheisia lehtileikkeleitä joita keräsin ilmeisesti joskus 13-15-vuotiaana. Tuli jotenki tosi nostalginen fiilis kun artikkeli käsitteli just Provinssikeikkaa ja bändin suosiota Suomessa. Just et ne käy täällä ja otti mukaan pari kultalevyä..
Skannaa jo... :p
Huvittaa itteeni toi oma fanihakemus Koffin keikalle. Pöllin netistä kaikkein mahtavimman Offspring kokoelmakuvan ikinä ja laitoin liitteenä mukamas omana kokoelmana. Luultavasti kirjoitin kisan pisimmän hakemuksen. Luultavasti onnistun liioittelemaan asiota parhaiten, hah. :D Mutta kaikki ja enemmän oli tehtävä päästäkseen... se oli kyllä hassu keikka, esim. keikan jälkeen kun Dexter tuli takahuoneesta ihmisten ilmoille niin normaalisti sen kimppuun olis hyökätty mut siellä se sai olla tosi rauhassa ku ihmiset keskitty vaan juomaan ilmasia juomiaan ja ihmettelemään kuka toi on. :D
Tuli kans mieleen yks foorumi-muisto kun joku tuli Provinssikeikan jälkeen tänne valittaan et kun se feinttas ennen keikkaa kun oli vetäny jotain vodkaa puol pulloa ja heräs ensiavusta. Vitsi nauratti jälkeen päin.. Jos oikeesti Offspring on tosi lähellä sydäntä niin ehkä en lähtis juomaan reilusti ennen keikkaa, vaikka miten festarifiilareis. Toisaalt ihan pirun suomalaista toimintaa.
Toi olis kyl karmee kohtalo, luulis vituttavan jos vähääkään fani on. :D
Ostin Soundin Kent-haastiksen takia (yeah, yeah..) ja luin siitä Foo Fightersin haastattelun, jossa ne sit tästä niiden omasta Koff-keikasta, et niit vähän vitutti kun suurin osa jengistä ei oikein välittäny eikä olleet mitenkään mukana tunnelmassa etc. Ihan perseestä koko idea. :[
Mä menin snadisti liioitellulla mutta kuitenkin totuudellisella linjalla. Teitsillä oli ilmeisesti likaiset keinot käytössä, buu! :P
En tiedä onks se tarpeeks siisti skannattavaksi mutta ainakin säästin sen, osan noista lehdistä joissa oli tyyliin yks sivu Offareita, revin sivun irti ja heitin lehden pois. Ei mul enää sellasta keräilymeininkiä ole. Tost provinssikeikasta lähinnä kiva olla jotain muistoja muuta kuin ne mielessä olevat.
Dropkick Murphys
11-05-2007, 04:12 AM
miekin lähetin silloin hakemuksen sinne koffin keikalle, mut en vaan panostanut siihen riittävästi ku en päässy messii. perkele. harmittaa vieläkin.
tosin ehkä en ansainnut sitä paikkaa ku tuoss nopeesti laskeskelin et miul menis 3200 kuukautta 7000 postiin jos jatkaisin tätä vauhtia :cool:
..35 postia 16 kuukaudessa; 3500p/ 1600kk, 7000p/ 3200kk.
Se on vaan reilut 130 vuotta.
tosin oon viimesen puolen vuoden aikana hyvin alkanut kirimään ;)
..mih täss`o kiirus valmiis mualilmass.
Gayman
11-05-2007, 04:33 AM
Ite en sillo päässy ko ei ollu ikää :(
Hehee, tuskinpa postien määrällä täällä mitään vaikutusta ollu. Ite kyllä linkitin oman nimimerkinki siihen hakemukseen ja selitin puuta heinää. Heti tunsin näpeissä ku hakemus oli valmis (ei päivässä eikä kahdessa) ettei taatusti jääny mitään arvailujen varaan. :D
Kova meininki siellä paikanpäällä ainakin eturivissä oli, jalat kipeenä seuraavat pari päivää. Viihdeuutisista nähtynä pikkupaloja takaapäin kuvattuna en niin varma olis. :p Mutta sitten jos soittavat paikassa Suomessa johon kaikki pääsee niin voi olla kovaa menoo.
genocide_
11-06-2007, 12:48 AM
Ah, itsekin sain yhdeltä tutulta pari suosikin lehteä vuodelta 95, joissa oli yht. 5 sivua juttua ja molemmissa jättijulisteet offspringistä. Dexterillä vielä braidsit päässä.. mahtavaa. Voin lähettää kuvia joskus kun jaksan, oli nimittäin sellaisia kuvia joita en ollut koskaan ennen nähnyt, vaikka luulinkin jo kaikki mahd. kuvat nähneeni..
En oo leija... :D
Gayman
11-07-2007, 05:59 AM
ni....etkö sä ihan ihminen sentään ole...
luitteks te jo tost et Noodlesilla on toinen bändi...kovin ne feikkiä veikkaa, mut silti on aika hämärä olo ku tä levykin tuntuu kestävän jo ikuisuuden...
No pakko myöntää et vähän sellasia kummallisia viboja on kyl ollu. En haluais lähtee spekuloimaan mitään enempää mut kyl on vähän sellanen fiilis et voi hyvinkin olla vika levy (jos saisivat edes tän ulos joskus :P).
Gayman
11-12-2007, 03:08 PM
Itse luulen, että ihan on huuhaata toi Noodlesin bändi jupakka. Ja en usko myöskään, että tämä pian tuleva levy olisin tämän bändin viimeinen.
Täyttä potaskaahan se varmaan... Wikipediaan kuka tahansa pystyy kaiketi infoa laittamaan ja se poistettiin hetimiten. Niitten MySpace sivut näytti myös niin säälittäviltä... joku ihme jekku. Noodles nyt on varmasti remmissä, Dexterkin mainitti sen viimeaikaisessa MTV-Australian haastiksessa ja mies on näkyny studio web-camissa yms...
Ja tulevista levyistä... Noodles sano kyl Greatest Hits levyn jälkeen että sen muistaakseen niillä on vielä kahden studio-albumin sopimus jäljellä, mut senhän nyt voi tietty purkaa varmaan helposti. Itse uskon ja toivon että vielä nuo 2 albumia kuullaan, mut sen jälkeen en kyl odota enää yhtään mitään ja kaikki on plussaa vaan.
Katoitteks Uutisvuotoa tänään soittivat Original pranksteria pätkän siinä piirustelukohdassa. Oon itekin ihmetellyt, kun ei mitään virallisia uutisia kuulunut levystä kolmeen kuukauteen, että mikä mättää:confused:
Gayman
11-17-2007, 06:32 PM
Eipä tullut katsotuksi. Olin viihteellä. Se suokaa minulle. Kiitos nam.
Dropkick Murphys
11-20-2007, 11:16 AM
wikipedia on muuten ihan mukava härdelli, mut joskus sen tiedon siitä graafiteoreettisen piiri-irrotusdualismin verkkoteoreettisesta sovelluksesta on laittanut sinne naapurin dementoitunut putkimies-Pena ulkomuistista, kun Pena muistelee, että siitä kyllä luki jotain valituissa paloissa viime viikolla.. mut muuten ihan kiva. Joskus sieltä vaan löytää hatullisen paskaa sen sijasta mitä oikeesti yritti ettiä. ..mut rehellisesti, kyllä wikipedia on erittäin hyvä keksintö, käytän sitä todella useasti ja oon useimmiten ollut tyytyväinen.
mitään uusia uutisia offspringin tulevasta levystä?
PS. Gayman, saat anteeksi, ettet kattonut uutisvuotoa vaan olit viihteellä. vaikka aika anteeksiantamaton tempaushan se oli, täytyy myöntää. Tosin jos et ens kerralla, kun ne soittaa pätkän original pranksteria uutisvuodossa, ole tv:n ääressä sitä katsomassa, niin mörökölli sinut vieköön. aamen. Joensuu kiittää ja kuittaa. Aika avata tölkki karjalaa.
genocide_
11-21-2007, 03:38 AM
Itse katselin uutisvuotoa ja huomasin tapahtuneen, he ovat soittaneet Pranksteria aiemminkin.
Hmh.. taas oli eilen offskamera päällä, mutta missasin. Se näyttää olevan tälläkin hetkellä päällä, mutta studiossa on pimeää. Pahus kun tuo aikaero on niin suuri.. tämän mukaan kai 10 tuntia.
Jumankauta 16.12 räjähtää Seinäjoen varttibaarissa, Sjoen "superkokoonpano" soittaa nimittäin Offspring covers keikan Bar15 pikkujouluissa, eli luvassa on vain ja ainoastaan Offspringia pikkujoulujen kunniaksi! Luvassa satavarmasti vanhempaakin tuotantoa mitä et Offspringin keikoilla kuule, uskoisin.
Laulussa The Odorantsin Anssi, kitarassa The Knobin Tapani, bassossa Stigman Sami ja rummuissa Virkavallan Marko. Rok! Ja soitettavat biisit The Offspring.
The Knob
11-27-2007, 05:38 PM
Juu suosittelen olemaan paikalla jo ajoissa, varttibaarin pikkujoulut kun tuppaa olemaan täynnä jo 21.00 !!!!
Tonza
11-28-2007, 03:48 AM
Asuiski edes lähellä Seinäjokea niin tulisin varmasti...
The Knob
11-28-2007, 12:41 PM
ei muutaku kimppakyytiä kasaan vaan! Ainutlaatuinen tilaisuus :D saatais tupa täyteen porukkaa täältä :D ois aika kovuutta :D mut kyllä se vartin pikkujoulut muutenkin on aina täynnä...
Näin on, hah hah. Ainutkertainen tilanne kuulla Offspring livenä. Sulkee vaan simmut niin ei sitä erota. :D
Tää on kyllä kovaa pätkää uudelta albumilta: http://www.youtube.com/watch?v=vD1V5WusZSU
Mr. Gepetto
11-29-2007, 04:21 PM
Hey, I'm just wondering what this thread is in english. Just cuz it's frustrating not knowing what the hell this is.
It's a thread for Finnish Offspring fans... because you know, Finns are the most hardcore, craziest and devoted fans. ;)
The Knob
11-29-2007, 04:46 PM
Näin on, hah hah. Ainutkertainen tilanne kuulla Offspring livenä. Sulkee vaan simmut niin ei sitä erota.
Tää on kyllä kovaa pätkää uudelta albumilta: http://www.youtube.com/watch?v=vD1V5WusZSU
on kyllä kovan kuulosta tulossa :D
Mutta niin varttiin vaan kaikki :kovaa settiä luvassa...
Pelottelin jo kaikki muut jätkät läpi että koko suomen offspring klaani on tulossa paikalle :D heh... meinasivat paskoa housuun :D
Buahaha, melki. Mut on se silti hyvä luoda vähän paineita. :D
Onko kukaan niin hardcore että matkustaa ihan varta vasten? :D Mut soittakkeehan sitte sellasella volumella että korvis vinkuu seuraavat pari vuotta.
Tonza
11-30-2007, 04:44 AM
En kyllä pääse paikalle :S mutta luvatkaa ottaa paljon videoita youtubeen!
12-03-2007, 07:58 AM
se on kummakun jotkut truu punx fanit halveksii semmosia biisejä kuten pretty fly,wdygaj ja hit that. nehän just täydellisiä biletys biisejä rock genren puolelta. viikonloppun tuli just jorattuu näitten tahtiin :D
btw. huomasin tossa viime yönä pienen yhtäläisyyden offareiden gone awayn ja cranberriesin zombien välillä. esim perus riffi rakenteen ja kertosäkeen alun tyyli, ja saunditkin on aik lähellä toisiaan.
Tonza
12-03-2007, 08:46 AM
Joo hyviä biisejähän ne on, paremmin ne sopii joraamiseen ku suurin osa Offspringin biiseistä. Mikä onkaan parempi fiilis kuin koko baari huutamassa: "Give it to me baby, uh huh, uh huh". Jotkut nopeet biisit, esim One Fine Day ja Da Hui on myös kovaa kamaa fiiliksen nostattajina.
BTW. 1000:s viesti tässä ketjussa \o/
vBulletin® v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.