PDA

View Full Version : Kaikki suomalaiset Offari fanit!

Pages : 1 2 3 4 5 [6]

Zee
05-27-2009, 09:18 PM
Eipä mitään mutta nyt on jo kolme omaa headlining sisäkeikkaakin tiedossa (Englanti - Brixton Academy ja 2x Kroatia - Tvornica) vaikka sanoivat Live Nationilla että vaan festarikeikkoja lähinnä... tässähän rupee toivo vielä elämään, en millään jaksa uskoa että kippaisivat ensinnäkään Skandinavian kokonaan RFRG kiertueelta. Saas nähä. :D

Gayman
05-28-2009, 03:47 PM
No nii.....mut joo, ei sitä juu ikin tiedä ;)

Gayman
07-13-2009, 09:27 AM
Onko Suomen keikka tälle vuodelle kuopattu? Mää ainaki luulisin niin.

SMASHedTHEignition
07-13-2009, 09:30 AM
whats this thread about?

in english?:D

Zee
07-15-2009, 04:12 PM
Onko Suomen keikka tälle vuodelle kuopattu? Mää ainaki luulisin niin.

Kyllä se taitaa valitettavasti olla. Kuulin että Ankkarockiin yritettiin tosissaan mut viikkoa liaan myöhään tulevan Eurooppaan, voi perhana! Niin lähellä mutta niin kaukana.

whats this thread about?

It's about Green Day.

genocide_
08-13-2009, 12:43 PM
Huoh.. No mutta eipä se Dexteriä estänyt. Hän sitten tulikin tänä vuonna Heinolaan saunomaan. Tiesiköhän tästä kukaan.
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/musiikki.shtml/932024?the_offspring

Toivottavasti siellä olis vähän jotain sovittu keikan puolesta, tai jospa Dexter vaikka olis innostunut Suomesta nyt sen verran, että tulisivatkin keikalle. :D Who knows..

Savoa
08-18-2009, 01:13 PM
Huoh.. No mutta eipä se Dexteriä estänyt. Hän sitten tulikin tänä vuonna Heinolaan saunomaan. Tiesiköhän tästä kukaan.

Toivottavasti siellä olis vähän jotain sovittu keikan puolesta, tai jospa Dexter vaikka olis innostunut Suomesta nyt sen verran, että tulisivatkin keikalle. :D Who knows..

Luvataan niille Sauna bäkkärille, jos ne sitten lämpees haluamaan tännekin :rolleyes:

Gayman
08-18-2009, 01:54 PM

Tuskin siitä ketään oikeesti tiesi, paitti mitä niist huhuist osas hiukan odottaa et saattaa tul tänä vuon ko meinas viime vuonna jo tulla.

Ja Savoa...ei huono idea :P

genocide_
08-19-2009, 03:16 PM
Jep jep. Yhdessä uutiskirjoituksessa muuten sanottiin, että Dex saattaisi ensi vuonna jopa osallistua itse kisaan.

Savoa
08-21-2009, 07:32 AM
No silloinhan sen pitäisi hommata tehokkaampi sauna, jos mielii reenata ankarasti, koska nykyisessä ei tunnu tarpeeksi löylyä riittävän..

Voisihan nuo kyllä raahautua jo koko konkkaronkka heittämään sen keikan, jäi viimeksi näkemättä, kun ei Koffilta lippua kuulunut! :mad:

Zee
09-02-2009, 11:36 AM
Jep jep. Yhdessä uutiskirjoituksessa muuten sanottiin, että Dex saattaisi ensi vuonna jopa osallistua itse kisaan.

Missä oli? Nyt se koko bändi mukana sitten. ;)

Olin katsomassa keikat Saksassa ja Lontoossa, kovia vetoja oli kyllä. Ensimmäisen jopa lavalta asti! Oli meet & greet ennen sitä jossa yks tyyppi kysy saadaanko kattoa se lavalta käsin ja onnistuhan se. Laitetaan tähän vielä kuva peesiin. :D

http://zee.250free.com/dexter.jpg

Vasemmalla mää.

Zee
09-02-2009, 11:54 AM
Löysin linkin siihen missä mainitaan tulosta myös ehkä ensi vuonna, tässä. (http://yle.fi/alueet/lahti/2009/08/loylyn_maailmanmestari_on_myos_sauna-lahettilas_936046.html)

Audiopätkässä mies sanoo että "nyt esim. tänä vuonna Heinolassa kattomassa kisoja oli se Offspringin laulaja, se on taas ihan saunahullu mies, se intoutu tosta lajista ja lupas et tulee ens vuonna Heinolaan itekin kisaamaan ja sano että millon ikinä Offspringin keikalle haluatkin ihan mihin vaan niin hän hoitaa". Hehe. Timolla helppoa päästä keikalle. :D

SonjaSoCal
09-02-2009, 01:35 PM
Jos Dexter on ens kesana siella saunakisassa niin tassahan tarvii varmaan itekkin sitten matkustaa suomeen sita kattomaan. Olispa kerrankin oikein hyva syy kayda koti-suomessa. :D

Kivat kuvat muuten! Onnekkaita olitte kun lavalle paasitte kattomaan.

Zee
09-09-2009, 08:08 AM
Jaah, säkin oot suomalainen. Taisit myös olla Lontoossa, mitä tykkäsit keikasta?

SonjaSoCal
09-09-2009, 02:21 PM
Juuh, suomalainen oon. Ja kylla, Lontoon keikalla oltiin, kun kerrankin sattu sopimaan aikataulut, kun talleen lahella soittivat. Ja tykkasin kylla kovasti! Oon viimen nahny Offspringin festareilla joskus vuonna paavo ja kylla taa oli jotain ihan toista. Pelkastaan jo se, etta se oli loppuun myyty ja tayteen pakattu pieni paikka teki tunnelmasta loistavan!

Zee
09-28-2009, 03:51 PM
Niinpä, niinpä... :)

Kyllä mä niin toivon että Suomen keikkakin vielä tulee, on se vaan spesiaali-fiilis ku kotimaas vetää vaikka nyt kävin kattomassa Berliinissä, Lüdinghausenissa ja Lontoossa keikkoja.

SonjaSoCal
10-03-2009, 06:44 PM
No niinpa, vaikka mulle taa Lontoon keikka oli "kotikeikka", kun se oli noin 30 min kotoo :D. Oon kylla lentany aikonani suomesta Italiaan Offspringia kattoon, etta ymmarran kylla etta matkustaa nahdakseen jotain nainkin mahtavaa. Toisaalta myos asuin vuosia etela-kaliforniassa ja jai monta, monta keikkaa nakematta kun vaan ei sopinu aikataulut yhteen. Ei oo heleppoo olla perheellinen.